Logo
Doradca Junior ds. Obsługi Klienta

Praca

Doradca Junior ds. Obsługi Klienta

Doradca Junior ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Wrocław
Twoja rola

Pracując w naszym Centrum Kontaktu z Klientem będziesz miał okazję:

  • Pomagać klientom w codziennym bankowaniu - odpowiadając na pytania, rozwiązując problemy, dbając o najwyższą jakość obsługi.
  • Opowiadać klientom o produktach banku.
  • Wprowadzać klientów w świat naszej bankowości mobilnej i internetowej.
  • Zapewniać korzystanie z produktów bankowych poprzez ich sprzedaż.
Centrum Kontaktu z Klientem jest częścią obszaru Omnikanałowej Relacji z Klientami. Trudna nazwa? Możliwe - ale nic w tym trudnego. Ten obszar skupia w sobie różne formy kontaktu z klientem - zarówno te bardziej tradycyjne, telefoniczne, jak i te nowocześniejsze jak chat.

Pracujemy bazując na rozwiązaniach AI i rozwijamy naszych pracowników zgodnie z rynkowymi trendami. Dbamy o to, abyś mógł docelowo brać udział w projektach i kreowaniu rozwiązań, które pozytywnie zaskoczą naszych klientów, ale też Tobie zapewnią satysfakcjonującą drogę zawodową. W tym także karierę międzynarodową - jeżeli zapragniesz iść w tym kierunku.

Spotkajmy się, a opowiemy Ci o nas więcej!
Twoje doświadczenie i umiejętności
  • Minimum średnie wykształcenie.
  • Poprawną dykcję.
  • Komunikatywność i otwartość na rozmowy z ludźmi.
  • Pozytywne nastawienie do sprzedaży.
  • Gotowość do pracy w systemie zmianowym (również w weekendy i święta)
  • Chęć nauki i poszerzania wiedzy - nie wymagamy doświadczenia, oferujemy kompleksowe szkolenia.
W zamian oferujemy:

NAJNOWSZE OFERTY PRACODAWCÓW

Twój zakres obowiązków Pozyskiwanie, gromadzenie oraz weryfikacja danych niezbędnych do oceny jakości dokumentacji kredytowej i monitoringu ryzyka kredytowego. Pomiar i analiza zidentyfikowanych ryzyk, przegląd i walidacja...

Firma: BANK NOWY SPÓŁKA AKCYJNA

Miejsce pracy: wielkopolskie / Poznań

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

Twój zakres obowiązków: Sporządzanie raportów i analiz. Projektowanie regulacji dotyczących rachunków i lokat. Opracowywanie materiałów informacyjnych używanych w procesie komunikacji z klientem. Administracja...

Firma: BANK NOWY SPÓŁKA AKCYJNA

Miejsce pracy: wielkopolskie / Poznań

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

Twoja rola Pracując w naszym Centrum Kontaktu z Klientem będziesz miał okazję: Pomagać klientom w codziennym bankowaniu - odpowiadając na pytania, rozwiązując problemy, dbając o najwyższą jakość obsługi. Opowiadać...

Firma: Credit Agricole Bank Polska S.A.

Miejsce pracy: dolnośląskie / Wrocław

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

Szukamy osoby, która odciąży rekruterów w codziennej pracy. W tym zadzwonisz do kandydatów, przeprowadzisz wstępne rozmowy, uzupełnisz dane w systemie i pomożesz w obsłudze biura. Co będziesz robić kontakt telefoniczny...

Firma: MGsolutions MGJJ Sp. z o. o. Sp. k.

Miejsce pracy: małopolskie / Kraków

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

Zakres obowiązków: Poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds. umów i rozliczeń z doświadczeniem w zakresie współpracy z działami księgowości, kadr oraz administracji. Wymagania: znajomość przepisów w zakresie...

Firma: Value Engineering Sp. z o.o.

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

About the role Would you like to discover how we work and who we are? Do you hold a degree university, and would you like to gain experience in a corporate environment? If you would like to start your career journey with us, we...

Firma: Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.

Miejsce pracy: dolnośląskie / Wrocław

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły