Praca
Specjalistka / Specjalista ds. szkoleń i rozwoju pracowników
esteśmy rozwijającą się siecią centrów medycznych z 30-letnim doświadczeniem w branży. Zespół Corten Medic to fachowa kadra medyczna i eksperci związani z zarządzaniem ochroną zdrowia.
Corten Medic zapewnia swoim Pacjentom opiekę lekarza pierwszego kontaktu, specjalistyczne konsultacje, szeroką ofertę badań obrazowych i laboratoryjnych oraz zabiegów rehabilitacyjnych. Wyróżnia nas także nowoczesna okulistyka, którą prowadzimy w ramach Szpitala Jednego Dnia. Świadczymy usługi w ponad 30 lokalizacjach (m.in. w Kielcach, Warszawie i Radomiu) i sukcesywnie zwiększamy dostępność naszej opieki medycznej.
Angażujemy się w akcje charytatywne i profilaktyczne, sprzyjające podnoszeniu świadomości społeczeństwa w zakresie zdrowego stylu życia, a także uczestniczymy w eventach branżowych i konferencjach. Wartości, które liczą się dla nas w pracy, to przede wszystkim zespołowość, inicjatywa, pasja i dobra komunikacja.
- Koordynowanie i realizacja projektów szkoleniowych (medycznych i niemedycznych).
- Tworzenie i prowadzenie procesów rozwojowych: onboarding, mentoring, ścieżki karier.
- Przygotowywanie materiałów edukacyjnych (PDF, checklisty, krótkie wideo, microlearning).
- Doskonalenie i aktualizacja dokumentacji/procedur L&D oraz repozytorium wiedzy.
- Analiza efektywności działań (KPI, ankiety, wnioski, rekomendacje rozwoju programów).
- Współpraca z liderami, lekarzami, partnerami edukacyjnymi i uczelniami.
- Praca strategiczno - operacyjna – od tworzenia roadmapy L&D po kompleksową koordynację działań wdrożeniowych i organizacyjnych.
- Udział w budowaniu kultury rozwoju opartej na współpracy, efektywności i zaangażowaniu.
- Min 2–3 lata doświadczenia w obszarze L&D/HR (branża medyczna – mile widziana).
- Wykształcenie wyższe kierunkowe
- Doświadczenie w prowadzeniu projektów rozwojowych oraz współpracy z kadrą zarządzającą.
- Doświadczenie w pracy z platformami LMS/e-learning oraz ankietami ewaluacyjnymi.
- Umiejętność tworzenia materiałów rozwojowych (m.in. PDF, checklisty, wideo).
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel),
- Umiejętność łączenia myślenia strategicznego z działaniem operacyjnym w dynamicznym środowisku.
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz zdolność do skutecznego ustalania priorytetów.
- Proaktywność, szybkie uczenie się, przewidywanie ryzyk oraz rozwiązywanie problemów przy zachowaniu wysokiej jakości działań.
- Dodatkowym atutem będą certyfikaty trenerskie, coachingowe lub projektowe.
- Bezpieczeństwo zatrudnienia niezależnie od wybranej przez Ciebie formy współpracy.
- Realny wpływ na kierunek rozwoju L&D w dynamicznie rozwijającej się organizacji.
- Możliwość rozwoju w strukturach firmy i pracę w przyjaznym zespole, który chętnie dzieli się wiedzą i doświadczeniem.
- Możliwość współpracy z ekspertami medycznymi i biznesowymi.
- Środowisko, które docenia inicjatywę, odwagę działania i merytorykę.
- Zniżki na studia w Uczelni partnerskiej.
- Bezpieczeństwo zatrudnienia
- Realny wpływ na rozwój firmy
- Budowanie ścieżki kariery
- Spotkania integracyjne
- Przyjazny zespół i warunki pracy
- Elastyczny czas pracy
- Zniżki na studia wyższe
NAJNOWSZE OFERTY PRACODAWCÓW
Wprowadzanie dokumentów księgowych przy użyciu systemu OCR. Przygotowywanie danych księgowych i współpraca z działem księgowości. Udział w zamknięciach miesiąca i roku oraz w kontrolach i audytach. Wsparcie w...
Firma: Klient portalu Praca.pl
Miejsce pracy: mazowieckie / Opacz-Kolonia
Data dodania: dzisiaj
SzczegółyWdrażanie strategii HR w przypisanych obszarach biznesowych Wsparcie managerów w rekrutacji, zatrudnieniu, on-boardingu i off-boardingu oraz nadzorowanie jakości wsparcia z CoE Doradztwo w procesach zmian organizacyjnych, w...
Firma: Klient portalu Praca.pl
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Data dodania: dzisiaj
SzczegółyOpis stanowiska: Wprowadzanie i weryfikacja danych do systemu kadrowo-płacowego, Kontrola kompletności dokumentów dostarczanych przez pracowników oraz ich wstępna weryfikacja, Przygotowywanie standardowej dokumentacji...
Firma: Contract Administration Sp. z o.o.
Miejsce pracy: dolnośląskie / Wrocław
Data dodania: dzisiaj
SzczegółyTwoja rola odpowiadasz za realizację celów biznesowych w placówce bankowej zarządzasz zespołem doradców oraz procesem sprzedaży w placówce rozwijasz kompetencje podległego zespołu, pracujesz na mocnych stronach zgodnie...
Firma: Credit Agricole Bank Polska S.A.
Miejsce pracy: lubuskie / Gorzów Wielkopolski
Data dodania: dzisiaj
SzczegółyZakres obowiązków: Samodzielne prowadzenie i koordynowanie procesów rekrutacyjnych (publikacja ogłoszeń, selekcja kandydatów, umawianie spotkań, bieżące monitorowanie oraz prowadzenie spotkań rekrutacyjnych). Dbanie o...
Firma: Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.
Miejsce pracy: kujawsko-pomorskie / Toruń
Data dodania: dzisiaj
SzczegółyZakres obowiązków: Koordynowanie i realizacja projektów szkoleniowych (medycznych i niemedycznych). Tworzenie i prowadzenie procesów rozwojowych: onboarding, mentoring, ścieżki karier. Przygotowywanie materiałów...
Firma: Corten Medic
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa, Cybernetyki 19B
Data dodania: dzisiaj
Szczegóły