Praca
HR & Office Assistant
- Rekrutacja nowych pracowników – prowadzenie procesu rekrutacyjnego od ogłoszenia oferty pracy po finalizację zatrudnienia
- Zarządzanie procesami onboarding i offboarding pracowników, zapewnienie płynności tych procesów oraz dbałość o dobre wrażenie nowych i odchodzących pracowników
- Administrowanie dokumentacją pracowniczą, w tym umowy o pracę, zmiany w umowach, świadectwa pracy oraz inne dokumenty kadrowe
- Wsparcie pracowników i kierownictwa w interpretacji i stosowaniu przepisów prawa pracy, polityk wewnętrznych i procedur
- Tworzenie atrakcyjnych prezentacji dla klientów i partnerów biznesowych
- Przygotowywanie materiałów informacyjnych i promocyjnych dla działu handlowego, w tym broszury i materiały na targi
- Współpraca przy tworzeniu i realizacji kampanii marketingowych, monitorowanie ich efektywności
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: zarządzanie zasobami ludzkimi, marketing, komunikacja)
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (min 3 lata)
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2)
- Znajomość przepisów prawa pracy oraz umiejętność ich praktycznego stosowania
- Otwartość na nowe wyzwania i zdolność adaptacji do szybko zmieniającego się środowiska
- Bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole
- Biegła znajomość pakietu MS Office, w szczególności PowerPoint i Excel
- Mile widziane doświadczenie w obszarze marketingu
- Stabilną i transparentną współpracę w oparciu o umowę o pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie z branży fotowoltaicznej
- Pracę hybrydową (3 dni w biurze/ 2 dni home office)
- Przyjazną atmosferę pracy oraz wsparcie ze strony doświadczonego zespołu
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Dużą samodzielność i swobodę w działaniach, jak i zaufanie do Twoich kompetencji
Oferta dotyczy pracy stałej.
NAJNOWSZE OFERTY PRACODAWCÓW
Zakres obowiązków: samodzielne prowadzenie Podatkowych Ksiąg Przychodów i Rozchodów oraz rozliczanie Ryczałtów PPE klientów biura rachunkowego, zamykanie miesiąca, obliczanie zaliczek na podatki PIT, PPE, sporządzanie...
Firma: RW DEKRET Biuro Rachunkowe
Miejsce pracy: pomorskie / Gdynia
Data dodania: dzisiaj
SzczegółyZakres obowiązków: samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych klientów biura rachunkowego, zamykanie miesiąca, obliczanie zaliczek na podatki CIT/PIT, sporządzanie deklaracji VAT, VAT-UE, plików JPK. Wymagania:...
Firma: RW DEKRET Biuro Rachunkowe
Miejsce pracy: pomorskie / Gdynia
Data dodania: dzisiaj
SzczegółyNa tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: przeprowadzanie postępowań w sprawie badania okoliczności i przyczyn wypadków w organizacji, w tym postępowania w obszarze zarządzanym przez PKP PLK S.A. planowanie i...
Firma: Polskie Koleje Państwowe S.A.
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Data dodania: dzisiaj
SzczegółyZadania: nadzór nad obiegiem dokumentów personalnych; wspieranie realizacji procesów kadrowych (proces rekrutacji, inne); sporządzanie umów, aneksów; kontrola ważności badań lekarskich i szkoleń BHP (centrala);...
Firma: STRABAG BMTI
Miejsce pracy: mazowieckie / Pruszków
Data dodania: dzisiaj
SzczegółyOpis stanowiska: weryfikacja jakości danych oraz ich integracji z wielu źródeł rozwój i optymalizacja narzędzi raportowych, w tym MS Excel w celu automatyzacji pracy i poprawy jakości danych pomoc w tworzeniu...
Firma: Brunata ZENNER Sp. z.o.o.
Miejsce pracy: łódzkie / Łódź, Limanowskiego 179
Data dodania: dzisiaj
SzczegółyOpis stanowiska: Udział w tworzeniu i realizacji strategii finansowej firmy Kontrola i przygotowywanie sprawozdań finansowych oraz raportów zarządczych Nadzór i kontrola realizacji budżetu oraz długoterminowych planów...
Firma: Rockfin S.A.
Miejsce pracy: kujawsko-pomorskie / Bydgoszcz, ul. Podmiejska 4
Data dodania: dzisiaj
Szczegóły