Praca
Account Manager
- Coordinating the flow of information between clients, candidates, employees, and internal company departments (payroll, recruitment, orders).
- Ensuring timely recruitment of suitable candidates.
- Communicating with recruited employees regarding their onboarding and resolving any ongoing issues.
- Overseeing compliance processes.
- Collaborating with external payroll providers to ensure accurate salary calculations.
- Collecting client orders and ensuring their fulfillment.
- Quickly handling on personnel rotations and filling vacancies.
- Visiting clients to provide ongoing support and negotiate cooperation terms.
- Excellent command of the English language.
- Experience working on international projects.
- Knowledge of recruitment processes and a technical education background are highly desirable (ability to communicate effectively with technical specialists).
- Valid driving license (Category B).
- Proactive approach, initiative, and a strong desire for growth and development.
- Willingness to travel internationally (5-10 trips annually).
- Work in a stable organization with 18 years of experience in both local and international markets.
- Employment contract or B2B Contract,
- Attractive bonus system.
- Opportunities for professional growth in a dynamic and international environment.
- A challenging and independent role.
- Necessary tools and resources for work.
- Friendly work atmosphere and full support from management and colleagues.
- Work in a prospective market segment.
- Group insurance.
- Mutual respect and professionalism in daily interactions.
NAJNOWSZE OFERTY PRACODAWCÓW
Opis stanowiska: Wsparcie administracyjne działu HR, w tym przygotowywanie dokumentów i raportów Pomoc w organizacji procesów rekrutacyjnych i szkoleń Pomoc w organizacji wydarzeń firmowych i działań integracyjnych...
Firma: Job Impulse Polska Sp. z o.o.
Miejsce pracy: mazowieckie / Sękocin Stary
Data dodania: dzisiaj
SzczegółyOpis stanowiska: Kontrola poprawności i kompletności dokumentów dostarczanych przez klienta i ich właściwa kwalifikacja, Wprowadzanie dane do systemów płacowych oraz innych systemów lub plików pomocniczych, Prawidłowa...
Firma: Contract Administration Sp. z o.o.
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa, Rondo Daszyńskiego
Data dodania: dzisiaj
SzczegółySzczegóły oferty GŁÓWNE ZADANIA: udział w przygotowywaniu rocznego planu audytu wewnętrznego na podstawie przeprowadzonej analizy obszarów ryzyka w zakresie działania Funduszu, w terminach wynikających z...
Firma: Centrala NFZ
Miejsce pracy: dolnośląskie / Wrocław
Data dodania: dzisiaj
SzczegółyZakres obowiązków: Zadania wynikające z Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy.( § 2.1 zakres działania służb bhp) Doradztwo w zakresie ppoż....
Firma: Roca Pool-spa
Miejsce pracy: zachodniopomorskie / Gryfice
Data dodania: dzisiaj
Szczegółyna czas określony Departament Produktów Klienta Indywidualnego
Firma: PKO Bank Polski
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Data dodania: dzisiaj
Szczegółyna czas określony Departament Ryzyka Rynkowego
Firma: PKO Bank Polski
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Data dodania: dzisiaj
Szczegóły