Praca
Account Manager
- Codzienne wsparcie i nadzór nad pracownikami tymczasowymi w Niemczech.
- Pełne zarządzanie bazą pracowników: grafiki, urlopy, zakwaterowanie, zwolnienia, rozliczenia.
- Regularny kontakt z klientami niemieckimi, budowanie długofalowych relacji biznesowych.
- Aktywne rozwiązywanie problemów operacyjnych i koordynacja informacji.
- Monitorowanie jakości pracy, optymalizacja procesów i wsparcie działu rekrutacji.
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. B2) – kluczowa do kontaktu z Klientami.
- Wysokie kompetencje komunikacyjne, asertywność i kultura osobista.
- Umiejętność budowania pozytywnych relacji z pracownikami i kontrahentami.
- Bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność i sumienność.
- Swobodna znajomość pakietu MS Office.
- Mile widziane: doświadczenie w koordynacji zespołów, obsłudze klienta, wykształcenie kierunkowe (logistyka, zarządzanie) lub doświadczenie w branży TSL/rekrutacji.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Atrakcyjne wynagrodzenie stałe oraz system prowizyjny.
- Możliwość pracy stacjonarnej lub w systemie hybrydowym.
- Pełne wdrożenie i możliwość rozwoju zawodowego.
- Elastyczny czas pracy (start między 8:00 a 9:00).
- Bogaty pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna Medicover (z pakietem stomatologicznym).
- Niekorporacyjna atmosfera, spotkania integracyjne i program poleceń.
- Dodatkowo: organizacja transportu z metra do biura.
NAJNOWSZE OFERTY PRACODAWCÓW
Twoja rola w STRABAG wsparcie w realizacji procesów rekrutacyjnych (wsparcie w tworzeniu ogłoszeń o pracę, publikacja ogłoszeń na stronie kariery koncernu STRABAG oraz na portalach rekrutacyjnych, selekcja dokumentów...
Firma: STRABAG BMTI Sp. z o.o.
Miejsce pracy: mazowieckie / Pruszków
Data dodania: wczoraj
SzczegółyWymiar etatu: pełny etat Rodzaj umowy: umowa o pracę ( zgodnie z art. 25 K. p. ) Wykształcenie: preferowane kierunki ekonomiczne Opis stanowiska: Odpowiedzialność za wprowadzanie do systemu finansowego faktur kosztowych...
Firma: Spółdzielnia Mieszkaniowa "Zagajnik"
Miejsce pracy: łódzkie / Łódź
Data dodania: wczoraj
SzczegółyTwoja rola Pracując w naszym Centrum Kontaktu z Klientem będziesz miał okazję: Pomagać klientom w codziennym bankowaniu - odpowiadając na pytania, rozwiązując problemy, dbając o najwyższą jakość obsługi. Opowiadać...
Firma: Credit Agricole Bank Polska S.A.
Miejsce pracy: dolnośląskie / Wrocław
Data dodania: wczoraj
SzczegółyOpis stanowiska Obsługa połączeń przychodzących oraz wykonywanie połączeń wychodzących Przeprowadzanie procesu wstępnej rekrutacji pracowników na stanowiska niskiego i średniego szczebla (projekty zagraniczne)...
Firma: MGsolutions MGJJ Sp. z o. o. Sp. k.
Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
Data dodania: wczoraj
SzczegółyTwój zakres obowiązków tworzenie dokumentów dotyczących współpracy i relacji z klientami (oferty, prezentacje, umowy, pisma urzędowe, pozostała korespondencja i dokumenty towarzyszące) budowanie i utrzymywanie relacji z...
Firma: BDO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
Data dodania: wczoraj
SzczegółyTwój zakres obowiązków tworzenie dokumentów dotyczących współpracy i relacji z klientami (oferty, prezentacje, umowy, pisma urzędowe, pozostała korespondencja i dokumenty towarzyszące) budowanie i utrzymywanie relacji z...
Firma: BDO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Data dodania: wczoraj
Szczegóły