Praca
Administrative Assistant in Human Resources and Corporate Services Division/ Human Resources Unit/Personnel Administration Sector/Remuneration and Benefits Team




For our Client, we are looking for:
The description of duties is a presented below:
- to verify and manage personal files of Frontex staff (including paper and electronic filing and archiving/registering new documents)
- to encode data in HR information systems
- to assist in onboarding of new staff members
- to prepare certificates, draft e-mails, assist in the flow of all working documents
- to monitor functional mailboxes and communicate with internal and external parties;
- to provide administrative support in general administrative procedures on the specific HR subjects;
- to support in drafting notes, letters, reports and follow ups on documents;
- to perform basic administrative tasks as copying, scanning, etc.
- Education: successfully completed secondary education related to the business needs;
- Work experience: at least 1 year of professional experience in the specific area depending on the business needs;
- Computer skills: very good skills in the main MS Office software (Word, Excel, Outlook);
- Language skills: very good command of both written and spoken English (at least B2) / knowledge of additional EU language.
- high level of responsibility and ability to work independently;
- high level of service orientation;
- ability to work under pressure and experience in organizing work and prioritizing accordingly;
- ability to communicate efficiently at all levels internally and externally and in appropriate manner;
- strong sense of accuracy and attention to detail;
- high level of discretion and ability to handle confidential matters;
- proven organizational skills;
- ability to adapt to a dynamic working environment;
- ability to learn new skills and software;
- ability to work in a team.
- contract of employment through the Employment Agency;
- daily remuneration: 71,82€ net;
- medical care, sport card;
- opportunity for development and promotion;
- hybrid working option;
- convenient location of the office - the centre of Warsaw;
Application deadline: until 29.09.2025
Please be advised that only resumes in English will be considered.
NAJNOWSZE OFERTY PRACODAWCÓW
kompleksowa obsługa dokumentacji związanej z przebiegiem zatrudnienia, prowadzenie akt osobowych, ewidencji czasu pracy, sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu ERP-7 Wymagania konieczne: Wykształcenie:...
Firma: PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO LEŚNE LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO ŚWIERKLANIEC
Miejsce pracy: śląskie / Świerklaniec
Data dodania: wczoraj
SzczegółySporządzanie sprawozdań finansowych okresowych i rocznych, analizowanie bilansów, miesięczna kontrola sald kont księgowych, kontakt oraz współpraca z zewnętrznymi instytucjami, nadzór nad prawidłowością rozliczeń...
Firma: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
Data dodania: wczoraj
Szczegóły1. Analiza stanów mfinansowych kont dłużników2. Podpisywanie ugód na ratalną spłatę zaległości3. Kompletowanie dokumentacji dla Zespołu Radców Prawnych celem kierowania roszczeń do Sądu o wyegzekwowanie należności...
Firma: ZARZĄD NIERUCHOMOŚCI KOMUNALNYCH W LUBLINIE
Miejsce pracy: lubelskie / Lublin
Data dodania: wczoraj
Szczegóły1. Prowadzenie teczek akt osobowych pracowników Gminnego Ośrodka Kultury w Łukcie (GOK) i Gminnej Biblioteki Publicznej w Łukcie (GBP);2. Sporządzanie planów urlopów wypoczynkowych w GOK i GBP w Łukcie;3. Prowadzenia kart...
Firma: Urząd Gminy Łukta
Miejsce pracy: warmińsko-mazurskie / Łukta
Data dodania: wczoraj
Szczegóły- Wymiana walut, - Sporządzanie raportów kasowych.Praca w godz.: 9:00-17:00, 13:00-21:00 lub po 12 godzin. Oferta dostępna w sali E, C, G.Kontakt z pracodawcą - tel.: 602 396 497, e-mail: praca@kantorywroclaw.pl Wymagania...
Firma: SŁAWOMIR MAJCHRZAK
Miejsce pracy: dolnośląskie / Wrocław
Data dodania: wczoraj
Szczegółya) Zadania wykonywane: - prowadzenie akt osobowych pracowników Ośrodka zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, - prowadzenie list obecności pracowników oraz kontroli zwolnień pracowników, - prowadzenie...
Firma: Ośrodek Pomocy Społecznej w Rykach
Miejsce pracy: lubelskie / Ryki
Data dodania: wczoraj
Szczegóły