Logo
Administrative Assistant in Human Resources and Corporate Services Division/ Human Resources Unit/Personnel Administration Sector/Remuneration and Benefits Team

Praca

Administrative Assistant in Human Resources and Corporate Services Division/ Human Resources Unit/Personnel Administration Sector/Remuneration and Benefits Team

For our Client, we are looking for:

Administrative Assistant in Human Resources and Corporate Services Division/ Human Resources Unit/Personnel Administration Sector/Remuneration and Benefits Team
Location: Warszawa, Śródmieście
Reference Number: AA/112/2025

The description of duties is a presented below:

  • to verify and manage personal files of Frontex staff (including paper and electronic filing and archiving/registering new documents)
  • to encode data in HR information systems
  • to assist in onboarding of new staff members
  • to prepare certificates, draft e-mails, assist in the flow of all working documents
  • to monitor functional mailboxes and communicate with internal and external parties;
  • to provide administrative support in general administrative procedures on the specific HR subjects;
  • to support in drafting notes, letters, reports and follow ups on documents;
  • to perform basic administrative tasks as copying, scanning, etc.
Requirements:
  • Education: successfully completed secondary education related to the business needs;
  • Work experience: at least 1 year of professional experience in the specific area depending on the business needs;
  • Computer skills: very good skills in the main MS Office software (Word, Excel, Outlook);
  • Language skills: very good command of both written and spoken English (at least B2) / knowledge of additional EU language.
Personal skills:
  • high level of responsibility and ability to work independently;
  • high level of service orientation;
  • ability to work under pressure and experience in organizing work and prioritizing accordingly;
  • ability to communicate efficiently at all levels internally and externally and in appropriate manner;
  • strong sense of accuracy and attention to detail;
  • high level of discretion and ability to handle confidential matters;
  • proven organizational skills;
  • ability to adapt to a dynamic working environment;
  • ability to learn new skills and software;
  • ability to work in a team.
We offer:
  • contract of employment through the Employment Agency;
  • daily remuneration: 71,82€ net;
  • medical care, sport card;
  • opportunity for development and promotion;
  • hybrid working option;
  • convenient location of the office - the centre of Warsaw;

Application deadline: until 29.09.2025

Please be advised that only resumes in English will be considered.

NAJNOWSZE OFERTY PRACODAWCÓW

kompleksowa obsługa dokumentacji związanej z przebiegiem zatrudnienia, prowadzenie akt osobowych, ewidencji czasu pracy, sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu ERP-7 Wymagania konieczne: Wykształcenie:...

Firma: PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO LEŚNE LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO ŚWIERKLANIEC

Miejsce pracy: śląskie / Świerklaniec

Data dodania: wczoraj

Szczegóły

Sporządzanie sprawozdań finansowych okresowych i rocznych, analizowanie bilansów, miesięczna kontrola sald kont księgowych, kontakt oraz współpraca z zewnętrznymi instytucjami, nadzór nad prawidłowością rozliczeń...

Firma: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Miejsce pracy: małopolskie / Kraków

Data dodania: wczoraj

Szczegóły

1. Analiza stanów mfinansowych kont dłużników2. Podpisywanie ugód na ratalną spłatę zaległości3. Kompletowanie dokumentacji dla Zespołu Radców Prawnych celem kierowania roszczeń do Sądu o wyegzekwowanie należności...

Firma: ZARZĄD NIERUCHOMOŚCI KOMUNALNYCH W LUBLINIE

Miejsce pracy: lubelskie / Lublin

Data dodania: wczoraj

Szczegóły

1. Prowadzenie teczek akt osobowych pracowników Gminnego Ośrodka Kultury w Łukcie (GOK) i Gminnej Biblioteki Publicznej w Łukcie (GBP);2. Sporządzanie planów urlopów wypoczynkowych w GOK i GBP w Łukcie;3. Prowadzenia kart...

Firma: Urząd Gminy Łukta

Miejsce pracy: warmińsko-mazurskie / Łukta

Data dodania: wczoraj

Szczegóły

- Wymiana walut, - Sporządzanie raportów kasowych.Praca w godz.: 9:00-17:00, 13:00-21:00 lub po 12 godzin. Oferta dostępna w sali E, C, G.Kontakt z pracodawcą - tel.: 602 396 497, e-mail: praca@kantorywroclaw.pl Wymagania...

Firma: SŁAWOMIR MAJCHRZAK

Miejsce pracy: dolnośląskie / Wrocław

Data dodania: wczoraj

Szczegóły

a) Zadania wykonywane: - prowadzenie akt osobowych pracowników Ośrodka zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, - prowadzenie list obecności pracowników oraz kontroli zwolnień pracowników, - prowadzenie...

Firma: Ośrodek Pomocy Społecznej w Rykach

Miejsce pracy: lubelskie / Ryki

Data dodania: wczoraj

Szczegóły