Logo
Asystent / Asystentka ds. Kadr i Administracji

Praca

Asystent / Asystentka ds. Kadr i Administracji

ENGIE Services Sp. z o. o. działa na polskim rynku od 1997 roku. Jesteśmy międzynarodową firmą usługową zajmującą się zarządzaniem i eksploatacją instalacji technicznych w obiektach biurowych, przemysłowych, obiektach użyteczności publicznej oraz magazynach logistycznych.

Obecnie poszukujemy na stanowisko:
Asystent / Asystentka ds. Kadr i Administracji
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Grochowska 312
Praca w godz. 8.00-16.00 pon-pt
Umowa zlecenie na okres styczeń – maj 2026

Zakres obowiązków:

  • Wprowadzanie danych do systemu kadrowego
  • Prowadzenie dokumentacji kadrowej
  • Prowadzenie dokumentacji pracowniczej (akta pracownicze)
  • Przygotowywanie umów zleceń
  • Rejestrowanie pracowników do Pracowniczych Planów Kapitałowych
  • Rozliczanie ryczałtów samochodowych (weryfikacja, sporządzanie umów, aneksów)
  • Wystawianie skierowań na badania: wstępne, okresowe, kontrolne, szczepienia
  • Prace administracyjne
Oczekiwania:
  • Doświadczenie na stanowisku w dziale kadr i administracji
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • Biegła znajomość jęz. polskiego
  • Obsługa MS Office, dobra znajomość Excela i poczty Outlook
Mile widziane:
  • Podstawowa wiedza w zakresie prawa pracy
  • Status studenta
Oferujemy:
  • Pracę we wspierającym zespole, który chętnie dzieli się wiedzą
  • Kulturę organizacyjną firmy opartą na wartościach i kapitale ludzkim
  • Możliwość rozwoju w strukturach firmy, oraz nabycie nowych umiejętności zawodowych

Prosimy o dołączenie podpisanej klauzuli wyrażającej zgodę na przetwarzanie danych osobowych dostępnej TUTAJ.
Zastrzegamy, że odpowiemy tylko na wybrane oferty

NAJNOWSZE OFERTY PRACODAWCÓW

Opis stanowiska: Prowadzenie procesów rekrutacyjnych dla działów sprzedaży i stanowisk kierowniczych. Doradztwo i wsparcie menedżerów w zakresie HR, komunikacji i prawa pracy. Organizacja szkoleń i warsztatów oraz...

Firma: Media Expert

Miejsce pracy: świętokrzyskie / Kielce

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

Codzienny kontakt z pracownikami tymczasowymi i budowanie pozytywnych relacji. Zarządzanie czasem pracy i układanie grafików. Obsługa administracyjna pracowników w Niemczech (urlopy, zwolnienia lekarskie, zakwaterowanie)....

Firma: Klient portalu Praca.pl

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

Opis stanowiska: Prowadzenie procesów rekrutacyjnych dla działów sprzedaży i stanowisk kierowniczych. Doradztwo i wsparcie menedżerów w zakresie HR, komunikacji i prawa pracy. Organizacja szkoleń i warsztatów oraz...

Firma: Media Expert

Miejsce pracy: lubelskie / Lublin

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

Opis stanowiska: Prowadzenie procesów rekrutacyjnych dla działów sprzedaży i stanowisk kierowniczych. Doradztwo i wsparcie menedżerów w zakresie HR, komunikacji i prawa pracy. Organizacja szkoleń i warsztatów oraz...

Firma: Media Expert

Miejsce pracy: śląskie / Częstochowa

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

Zadania: Wystawianie faktur odsprzedażowych w obszarze rozliczeń towarowych Weryfikacja i kontrola kompletności sprzedaży i kosztów sprzedaży towarów Analiza kont bilansowych w obszarze zapasów Uzgadnianie rozrachunków...

Firma: Super-Pharm

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

Zakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji personalnej i płacowej zgodnie z przepisami. Naliczanie wynagrodzeń (umowy o pracę i cywilnoprawne), w tym rozliczenia w systemie równoważnego czasu pracy. Ewidencja i...

Firma: REMONDIS Sp. z o.o.

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa, ul. Zawodzie 18

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły