Praca
Asystent / Asystentka ds. Kadr
- Wsparcie w prowadzeniu dokumentacji pracowniczej (akta osobowe, umowy, aneksy, zaświadczenia) oraz rozliczenia związane z umowami cywilnoprawnymi
- Ewidencjonowanie i rozliczanie czasu pracy (urlopy, zwolnienia lekarskie, nadgodziny)
- Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie kadrowym
- Przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby działu HR i innych działów
- Kontakt z pracownikami w bieżących sprawach kadrowych
- Współpraca z ZUS, US, PFRON i innymi instytucjami
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: administracja, zarządzanie zasobami ludzkimi, prawo pracy)
- Pierwsze doświadczenie w pracy w dziale kadr/płac
- Znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
- Dobra organizacja pracy i dokładność w realizacji zadań
- Umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office, szczególnie Excel)
- Znajomość programów kadrowo-płacowych będzie dodatkowym atutem
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę/umowę zlecenie
- wsparcie doświadczonego zespołu
- dofinansowanie prywatnej opieki medycznej Medicover
- dofinansowanie karty sportowej Multisport
- dofinansowanie ubezpieczenia na życie Unum
- pracę w systemie hybrydowym po okresie wdrożenia
- liczne szkolenia wewnętrzne oraz treningi umiejętności miękkich w ramach „Akademii BDO” (katalog szkoleń aktualizowany jest co miesiąc i obejmuje najnowsze trendy lub zmiany. Szkolenia odbywają się w czasie rzeczywistym)
- możliwość uczestnictwa w szkoleniach merytorycznych oferowanych przez spółkę BDO Solutions
- program wdrożeniowy realizowany na platformie rozwojowej w pierwszyc tygodniach pracy, który ułatwi Ci proces wdrażania się
- jasno określoną ścieżkę kariery i system ocen rocznych pozwalający na monitorowanie i wspieranie Twojego rozwoju
- program rekomendacji pracowników
- spotkania integracyjne zespołowe oraz firmowe
NAJNOWSZE OFERTY PRACODAWCÓW
Poszukujemy osoby, która: posiada co najmniej 5-letnie doświadczenie w obszarze HR BP; ma doświadczenie we wdrażaniu strategii HR; jest otwarta na zmiany i potrafi adaptować się do dynamicznego środowiska ; jest...
Firma: Medicover sp. z o.o.
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa, Al. Jerozolimskie 96
Data dodania: dzisiaj
SzczegółyWprowadzanie dokumentów księgowych przy użyciu systemu OCR. Przygotowywanie danych księgowych i współpraca z działem księgowości. Udział w zamknięciach miesiąca i roku oraz w kontrolach i audytach. Wsparcie w...
Firma: Klient portalu Praca.pl
Miejsce pracy: mazowieckie / Opacz-Kolonia
Data dodania: dzisiaj
SzczegółyWymagania: wykształcenie wyższe w zakresie HR lub Zarządzania Zasobami Ludzkimi, praktyczna znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel, Word, PowerPoint) oraz MS Teams, doświadczenie zawodowe w obszarze procesów...
Firma: Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum
Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
Data dodania: dzisiaj
SzczegółyTwoja rola odpowiadasz za realizację celów biznesowych w placówce bankowej zarządzasz zespołem doradców oraz procesem sprzedaży w placówce rozwijasz kompetencje podległego zespołu, pracujesz na mocnych stronach zgodnie...
Firma: Credit Agricole Bank Polska S.A.
Miejsce pracy: lubuskie / Gorzów Wielkopolski
Data dodania: dzisiaj
Szczegóły(hybrid work) As part of the SAP implementation project, we are looking for a professional with experience in finance who will bring both subject matter expertise and practical skills in accounting and tax processes....
Firma: DEKRA Praca Sp. z o.o.
Miejsce pracy: małopolskie / Niepołomice
Data dodania: dzisiaj
SzczegółyTwoja rola po przeszkoleniu pozyskujesz nowego klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie od trzeciego miesiąca pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż...
Firma: Credit Agricole Bank Polska S.A.
Miejsce pracy: lubuskie / Świebodzin
Data dodania: dzisiaj
Szczegóły