Logo
Asystent / Asystentka ds. Kadr

Praca

Asystent / Asystentka ds. Kadr

BDO to globalna sieć firm audytorsko-doradczych. Działamy w 166 krajach i zatrudniamy blisko 120 000 Ekspertów i Specjalistów, dzięki którym zapewniamy naszym Klientom wyjątkową obsługę. Na polskim rynku jesteśmy obecni od 1991 roku jako jedna z pierwszych międzynarodowych firm o tym profilu. Wśród naszych Klientów są kluczowe podmioty giełdowe, duże grupy kapitałowe, a także średnie polskie i międzynarodowe przedsiębiorstwa oraz firmy rodzinne. Od zawsze stawiamy na wiedzę, profesjonalizm i relacje oparte na zaufaniu.
Asystent / Asystentka ds. Kadr
Miejsce pracy: Warszawa
Twoje obowiązki:
  • Wsparcie w prowadzeniu dokumentacji pracowniczej (akta osobowe, umowy, aneksy, zaświadczenia) oraz rozliczenia związane z umowami cywilnoprawnymi
  • Ewidencjonowanie i rozliczanie czasu pracy (urlopy, zwolnienia lekarskie, nadgodziny)
  • Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie kadrowym
  • Przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby działu HR i innych działów
  • Kontakt z pracownikami w bieżących sprawach kadrowych
  • Współpraca z ZUS, US, PFRON i innymi instytucjami
Nasze wymagania:
  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: administracja, zarządzanie zasobami ludzkimi, prawo pracy)
  • Pierwsze doświadczenie w pracy w dziale kadr/płac
  • Znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
  • Dobra organizacja pracy i dokładność w realizacji zadań
  • Umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office, szczególnie Excel)
  • Znajomość programów kadrowo-płacowych będzie dodatkowym atutem
To oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę/umowę zlecenie
  • wsparcie doświadczonego zespołu
  • dofinansowanie prywatnej opieki medycznej Medicover
  • dofinansowanie karty sportowej Multisport
  • dofinansowanie ubezpieczenia na życie Unum
  • pracę w systemie hybrydowym po okresie wdrożenia
  • liczne szkolenia wewnętrzne oraz treningi umiejętności miękkich w ramach „Akademii BDO” (katalog szkoleń aktualizowany jest co miesiąc i obejmuje najnowsze trendy lub zmiany. Szkolenia odbywają się w czasie rzeczywistym)
  • możliwość uczestnictwa w szkoleniach merytorycznych oferowanych przez spółkę BDO Solutions
  • program wdrożeniowy realizowany na platformie rozwojowej w pierwszyc tygodniach pracy, który ułatwi Ci proces wdrażania się
  • jasno określoną ścieżkę kariery i system ocen rocznych pozwalający na monitorowanie i wspieranie Twojego rozwoju
  • program rekomendacji pracowników
  • spotkania integracyjne zespołowe oraz firmowe
Administratorem danych jest BDO spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. z siedzibą w Warszawa 02-676, Postępu 12. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Posiada Pani/Pan prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w BDO spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. możliwy jest pod adresem e-mail: auditor@bdo.pl

NAJNOWSZE OFERTY PRACODAWCÓW

Poszukujemy osoby, która: posiada co najmniej 5-letnie doświadczenie w obszarze HR BP; ma doświadczenie we wdrażaniu strategii HR; jest otwarta na zmiany i potrafi adaptować się do dynamicznego środowiska ; jest...

Firma: Medicover sp. z o.o.

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa, Al. Jerozolimskie 96

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

Wprowadzanie dokumentów księgowych przy użyciu systemu OCR. Przygotowywanie danych księgowych i współpraca z działem księgowości. Udział w zamknięciach miesiąca i roku oraz w kontrolach i audytach. Wsparcie w...

Firma: Klient portalu Praca.pl

Miejsce pracy: mazowieckie / Opacz-Kolonia

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

Wymagania: wykształcenie wyższe w zakresie HR lub Zarządzania Zasobami Ludzkimi, praktyczna znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel, Word, PowerPoint) oraz MS Teams, doświadczenie zawodowe w obszarze procesów...

Firma: Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum

Miejsce pracy: małopolskie / Kraków

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

Twoja rola odpowiadasz za realizację celów biznesowych w placówce bankowej zarządzasz zespołem doradców oraz procesem sprzedaży w placówce rozwijasz kompetencje podległego zespołu, pracujesz na mocnych stronach zgodnie...

Firma: Credit Agricole Bank Polska S.A.

Miejsce pracy: lubuskie / Gorzów Wielkopolski

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

(hybrid work) As part of the SAP implementation project, we are looking for a professional with experience in finance who will bring both subject matter expertise and practical skills in accounting and tax processes....

Firma: DEKRA Praca Sp. z o.o.

Miejsce pracy: małopolskie / Niepołomice

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

Twoja rola po przeszkoleniu pozyskujesz nowego klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie od trzeciego miesiąca pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż...

Firma: Credit Agricole Bank Polska S.A.

Miejsce pracy: lubuskie / Świebodzin

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły