Logo
Asystent / Asystentka ds. Marketingu (relacje z Klientami, administrowanie procesami biznesowymi)

Praca

Asystent / Asystentka ds. Marketingu (relacje z Klientami, administrowanie procesami biznesowymi)

BDO to globalna sieć firm audytorsko-doradczych. Działamy w 166 krajach i zatrudniamy blisko 120 000 Ekspertów i Specjalistów, dzięki którym zapewniamy naszym Klientom wyjątkową obsługę. Na polskim rynku jesteśmy obecni od 1991 roku jako jedna z pierwszych międzynarodowych firm o tym profilu. Wśród naszych Klientów są kluczowe podmioty giełdowe, duże grupy kapitałowe, a także średnie polskie i międzynarodowe przedsiębiorstwa oraz firmy rodzinne. Od zawsze stawiamy na wiedzę, profesjonalizm i relacje oparte na zaufaniu.
Asystent / Asystentka ds. Marketingu (relacje z Klientami, administrowanie procesami biznesowymi)
Miejsce pracy: Warszawa
Twój zakres obowiązków
  • tworzenie dokumentów dotyczących współpracy i relacji z klientami (oferty, prezentacje, umowy, pisma urzędowe, pozostała korespondencja i dokumenty towarzyszące)
  • budowanie i utrzymywanie relacji z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi w celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych usług
  • bezpośredni kontakt z klientami w celu uzyskania potrzebnych informacji
  • regularna współpraca z zespołami linii biznesowych oraz firmami zagranicznymi z sieci BDO
  • zaangażowanie w implementację i rozwój nowych usług oferowanych klientom
  • udział w przeprowadzaniu procedur z zakresu zgodności z regulacjami (m.in. procesowanie zapytań dotyczących niezależności, uzupełnianie formularzy akceptacji klienta i zlecenia, formularzy AML)
Nasze wymagania
  • wykształcenie wyższe — preferujemy ekonomię, administrację, zarządzanie, finanse i rachunkowość
  • wysoko rozwinięte umiejętności analitycznego myślenia i analizy informacji
  • umiejętność pracy w zespole, skrupulatność i terminowość w wykonywaniu obowiązków
  • dociekliwość, otwartość na zdobywanie i pogłębianie wiedzy merytorycznej oraz proaktywne podejście do swojej roli w zespole
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej w dynamicznym, wymagającym środowisku
  • znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym (min. B2), pozwalająca na poprawną komunikację o charakterze biznesowym
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  • doświadczenie na podobnym stanowisku, preferowane w firmach konsultingowych
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • wsparcie doświadczonego zespołu
  • dofinansowanie prywatnej opieki medycznej Medicover
  • dofinansowanie karty sportowej Multisport
  • dofinansowanie ubezpieczenia na życie Unum
  • pracę w systemie hybrydowym po okresie wdrożenia
  • liczne szkolenia wewnętrzne oraz treningi umiejętności miękkich w ramach „Akademii BDO” (katalog szkoleń aktualizowany jest co miesiąc i obejmuje najnowsze trendy lub zmiany. Szkolenia odbywają się w czasie rzeczywistym)
  • możliwość uczestnictwa w szkoleniach merytorycznych oferowanych przez spółkę BDO Solutions
  • program wdrożeniowy realizowany na platformie rozwojowej w pierwszych tygodniach pracy, który ułatwi Ci proces wdrażania się
  • jasno określoną ścieżkę kariery i system ocen rocznych pozwalający na monitorowanie i wspieranie Twojego rozwoju
  • program rekomendacji pracowników
  • spotkania integracyjne zespołowe oraz firmowe
Administratorem danych jest BDO spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. z siedzibą w Warszawa 02-676, Postępu 12. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Posiada Pani/Pan prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w BDO spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. możliwy jest pod adresem e-mail: auditor@bdo.pl

NAJNOWSZE OFERTY PRACODAWCÓW

Twoja rola w STRABAG wsparcie w realizacji procesów rekrutacyjnych (wsparcie w tworzeniu ogłoszeń o pracę, publikacja ogłoszeń na stronie kariery koncernu STRABAG oraz na portalach rekrutacyjnych, selekcja dokumentów...

Firma: STRABAG BMTI Sp. z o.o.

Miejsce pracy: mazowieckie / Pruszków

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

Wymiar etatu: pełny etat Rodzaj umowy: umowa o pracę ( zgodnie z art. 25 K. p. ) Wykształcenie: preferowane kierunki ekonomiczne Opis stanowiska: Odpowiedzialność za wprowadzanie do systemu finansowego faktur kosztowych...

Firma: Spółdzielnia Mieszkaniowa "Zagajnik"

Miejsce pracy: łódzkie / Łódź

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

Twoja rola Pracując w naszym Centrum Kontaktu z Klientem będziesz miał okazję: Pomagać klientom w codziennym bankowaniu - odpowiadając na pytania, rozwiązując problemy, dbając o najwyższą jakość obsługi. Opowiadać...

Firma: Credit Agricole Bank Polska S.A.

Miejsce pracy: dolnośląskie / Wrocław

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

Opis stanowiska Obsługa połączeń przychodzących oraz wykonywanie połączeń wychodzących Przeprowadzanie procesu wstępnej rekrutacji pracowników na stanowiska niskiego i średniego szczebla (projekty zagraniczne)...

Firma: MGsolutions MGJJ Sp. z o. o. Sp. k.

Miejsce pracy: małopolskie / Kraków

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

Twój zakres obowiązków tworzenie dokumentów dotyczących współpracy i relacji z klientami (oferty, prezentacje, umowy, pisma urzędowe, pozostała korespondencja i dokumenty towarzyszące) budowanie i utrzymywanie relacji z...

Firma: BDO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

Twój zakres obowiązków tworzenie dokumentów dotyczących współpracy i relacji z klientami (oferty, prezentacje, umowy, pisma urzędowe, pozostała korespondencja i dokumenty towarzyszące) budowanie i utrzymywanie relacji z...

Firma: BDO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły