Praca
Asystent / Asystentka w Dziale Wsparcia Audytu
- realizowanie prac administracyjnych, które wspierają Dział Audytu (m.in.
- potwierdzanie sald rozrachunków, monitorowanie dokumentacji projektowej oraz
- pomoc w formułowaniu sprawozdań z badania)
- wykonywanie zadań zgodnie z obowiązującą w firmie metodologią i standardami
- uczestnictwo w różnorodnych projektach
- budowanie relacji z Klientem w trakcie realizowanych zadań
- rozwijanie własnej wiedzy pod okiem bardziej doświadczonych członków zespołu
- ukończone lub rozpoczęcie studia na kierunkach takich jak: finanse, rachunkowość, ekonomia lub matematyka
- zainteresowanie zagadnieniami finansowymi, zwłaszcza z obszaru rewizji finansowej mile widziane pierwsze doświadczenie w pracy administracyjnej lub w obszarze rachunkowości
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office - w szczególności MS Excel
- znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B1
- wysokie umiejętności analityczne
- umowę o pracę
- finansowe wsparcie w uzyskaniu kwalifikacji Biegłego Rewidenta, w tym również dostęp do szkoleń przygotowujących do egzaminów
- rozwinięty, wewnętrzny system szkoleń merytorycznych i treningów umiejętności miękkich "Akademia BDO"
- dofinansowanie do pakietu prywatnej opieki medycznej (Medicover)
- dofinansowanie do karty sportowej Multisport
- dofinansowanie do ubezpieczenia grupowego UNUM
- dostęp do platformy językowej EF English
- jasną i spójną ścieżkę kariery, monitorowanie rozwoju poprzez ustrukturyzowany system ocen rocznych
- program rekomendacji pracowników
NAJNOWSZE OFERTY PRACODAWCÓW
Twój zakres obowiązków Czynny udział w procesie zatrudniania pracowników, Wsparcie bezpośredniego przełożonego w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych (redagowanie i publikowanie ofert pracy, selekcja napływających...
Firma: JAKMET
Miejsce pracy: mazowieckie / Sobienki, pow. otwocki, gm. Osieck
Data dodania: dzisiaj
SzczegółyWymiar etatu: pełny etat Rodzaj umowy: umowa o pracę ( zgodnie z art. 25 K. p. ) Wykształcenie: preferowane kierunki ekonomiczne Opis stanowiska: Odpowiedzialność za wprowadzanie do systemu finansowego faktur kosztowych...
Firma: Spółdzielnia Mieszkaniowa "Zagajnik"
Miejsce pracy: łódzkie / Łódź
Data dodania: dzisiaj
SzczegółyTwoja rola pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i...
Firma: Credit Agricole Bank Polska S.A.
Miejsce pracy: warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś (pow. iławski, gm. Iława)
Data dodania: dzisiaj
SzczegółyGłówne obowiązki: (Bardziej szczegółowy wykaz obowiązków służbowych można uzyskać podczas rozmowy kwalifikacyjnej) Organizacja i kontrola pracy zespołu (pracownicy działu kadr + BHP). Kontrola prowadzenia i...
Firma: INNOWISE Sp. z o.o.
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa, blisko stacji metra
Data dodania: dzisiaj
SzczegółyLokalizacja: zachodnie obrzeża Poznania Forma współpracy: umowa o pracę Tryb pracy: stacjonarna + możliwość pracy zdalnej kilka dni w miesiącu Branża: produkcyjno-handlowa Wynagrodzenie: 8 000 – 12 000 brutto PLN O...
Firma: WL Consulting
Miejsce pracy: wielkopolskie / Poznań
Data dodania: dzisiaj
SzczegółyAktywne pozyskiwanie klientów i budowanie z nimi długofalowych relacji. Diagnozowanie potrzeb klientów i dopasowywanie odpowiednich rozwiązań finansowych. Sprzedaż produktów bankowych, w tym funduszy inwestycyjnych....
Firma: Klient portalu Praca.pl
Miejsce pracy: wielkopolskie / Września
Data dodania: dzisiaj
Szczegóły