Logo
Asystent ds. administracji personalnej

Praca

Asystent ds. administracji personalnej

Ogłoszenie numer: 10305029, z dnia 2025-10-09

Klient portalu Praca.pl

Asystent ds. administracji personalnej

Miejsce pracy: Warszawa, Śródmieście

 

Opis stanowiska

  • Osoba na tym stanowisku zapewnia wsparcie administracyjne w procesach HR, w tym obsługę dokumentacji związanej z zatrudnieniem, archiwizacją, przetwarzaniem wniosków i danych pracowniczych, organizacją spotkań, obsługą skrzynek mailowych oraz wykonywaniem podstawowych zadań administracyjnych (kopiowanie, skanowanie).
  • Wspiera także przygotowywanie dokumentów HR, raportów i koordynuje przepływ informacji.

Wymagania

  • Wykształcenie średnie związane z obszarem biznesu.
  • Minimum 1 rok doświadczenia w administracji personalnej lub pokrewnej.
  • Znajomość MS Office (Word, Excel, Outlook).
  • Biegła znajomość języka angielskiego (min. B2) lub innego języka UE.
  • Umiejętność organizacji pracy, dokładność, dyskrecja, komunikatywność.
  • Umiejętność pracy pod presją, samodzielność, orientacja na obsługę klienta.

Oferujemy

  • Umowę o pracę przez agencję zatrudnienia.
  • Wynagrodzenie ok. 71,82€ netto dziennie.
  • Opiekę medyczną, kartę sportową.
  • Możliwości rozwoju i awansu.
  • Pracę w systemie hybrydowym.
  • Dogodną lokalizację biura w centrum miasta.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

NAJNOWSZE OFERTY PRACODAWCÓW

Poszukujemy osoby, która: posiada co najmniej 5-letnie doświadczenie w obszarze HR BP; ma doświadczenie we wdrażaniu strategii HR; jest otwarta na zmiany i potrafi adaptować się do dynamicznego środowiska ; jest...

Firma: Medicover sp. z o.o.

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa, Al. Jerozolimskie 96

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

Wprowadzanie dokumentów księgowych przy użyciu systemu OCR. Przygotowywanie danych księgowych i współpraca z działem księgowości. Udział w zamknięciach miesiąca i roku oraz w kontrolach i audytach. Wsparcie w...

Firma: Klient portalu Praca.pl

Miejsce pracy: mazowieckie / Opacz-Kolonia

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

Wymagania: wykształcenie wyższe w zakresie HR lub Zarządzania Zasobami Ludzkimi, praktyczna znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel, Word, PowerPoint) oraz MS Teams, doświadczenie zawodowe w obszarze procesów...

Firma: Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum

Miejsce pracy: małopolskie / Kraków

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

Twoja rola odpowiadasz za realizację celów biznesowych w placówce bankowej zarządzasz zespołem doradców oraz procesem sprzedaży w placówce rozwijasz kompetencje podległego zespołu, pracujesz na mocnych stronach zgodnie...

Firma: Credit Agricole Bank Polska S.A.

Miejsce pracy: lubuskie / Gorzów Wielkopolski

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

(hybrid work) As part of the SAP implementation project, we are looking for a professional with experience in finance who will bring both subject matter expertise and practical skills in accounting and tax processes....

Firma: DEKRA Praca Sp. z o.o.

Miejsce pracy: małopolskie / Niepołomice

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

Twoja rola po przeszkoleniu pozyskujesz nowego klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie od trzeciego miesiąca pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż...

Firma: Credit Agricole Bank Polska S.A.

Miejsce pracy: lubuskie / Świebodzin

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły