Praca
Asystent ds. administracji personalnej
Ogłoszenie numer: 10305029, z dnia 2025-10-09
Klient portalu Praca.pl
Asystent ds. administracji personalnej
Miejsce pracy: Warszawa, Śródmieście
Opis stanowiska
- Osoba na tym stanowisku zapewnia wsparcie administracyjne w procesach HR, w tym obsługę dokumentacji związanej z zatrudnieniem, archiwizacją, przetwarzaniem wniosków i danych pracowniczych, organizacją spotkań, obsługą skrzynek mailowych oraz wykonywaniem podstawowych zadań administracyjnych (kopiowanie, skanowanie).
- Wspiera także przygotowywanie dokumentów HR, raportów i koordynuje przepływ informacji.
Wymagania
- Wykształcenie średnie związane z obszarem biznesu.
- Minimum 1 rok doświadczenia w administracji personalnej lub pokrewnej.
- Znajomość MS Office (Word, Excel, Outlook).
- Biegła znajomość języka angielskiego (min. B2) lub innego języka UE.
- Umiejętność organizacji pracy, dokładność, dyskrecja, komunikatywność.
- Umiejętność pracy pod presją, samodzielność, orientacja na obsługę klienta.
Oferujemy
- Umowę o pracę przez agencję zatrudnienia.
- Wynagrodzenie ok. 71,82€ netto dziennie.
- Opiekę medyczną, kartę sportową.
- Możliwości rozwoju i awansu.
- Pracę w systemie hybrydowym.
- Dogodną lokalizację biura w centrum miasta.
NAJNOWSZE OFERTY PRACODAWCÓW
Poszukujemy osoby, która: posiada co najmniej 5-letnie doświadczenie w obszarze HR BP; ma doświadczenie we wdrażaniu strategii HR; jest otwarta na zmiany i potrafi adaptować się do dynamicznego środowiska ; jest...
Firma: Medicover sp. z o.o.
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa, Al. Jerozolimskie 96
Data dodania: dzisiaj
SzczegółyWprowadzanie dokumentów księgowych przy użyciu systemu OCR. Przygotowywanie danych księgowych i współpraca z działem księgowości. Udział w zamknięciach miesiąca i roku oraz w kontrolach i audytach. Wsparcie w...
Firma: Klient portalu Praca.pl
Miejsce pracy: mazowieckie / Opacz-Kolonia
Data dodania: dzisiaj
SzczegółyWymagania: wykształcenie wyższe w zakresie HR lub Zarządzania Zasobami Ludzkimi, praktyczna znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel, Word, PowerPoint) oraz MS Teams, doświadczenie zawodowe w obszarze procesów...
Firma: Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum
Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
Data dodania: dzisiaj
SzczegółyTwoja rola odpowiadasz za realizację celów biznesowych w placówce bankowej zarządzasz zespołem doradców oraz procesem sprzedaży w placówce rozwijasz kompetencje podległego zespołu, pracujesz na mocnych stronach zgodnie...
Firma: Credit Agricole Bank Polska S.A.
Miejsce pracy: lubuskie / Gorzów Wielkopolski
Data dodania: dzisiaj
Szczegóły(hybrid work) As part of the SAP implementation project, we are looking for a professional with experience in finance who will bring both subject matter expertise and practical skills in accounting and tax processes....
Firma: DEKRA Praca Sp. z o.o.
Miejsce pracy: małopolskie / Niepołomice
Data dodania: dzisiaj
SzczegółyTwoja rola po przeszkoleniu pozyskujesz nowego klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie od trzeciego miesiąca pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż...
Firma: Credit Agricole Bank Polska S.A.
Miejsce pracy: lubuskie / Świebodzin
Data dodania: dzisiaj
Szczegóły