Logo
Asystent ds. administracyjnych w HR

Praca

Asystent ds. administracyjnych w HR

Ogłoszenie numer: 10305017, z dnia 2025-10-09

Klient portalu Praca.pl

Asystent ds. administracyjnych w HR

Miejsce pracy: Warszawa, Śródmieście

 

Opis stanowiska

  • Wsparcie w procesach administracyjnych, obsługa dokumentacji i archiwizacja
  • Przygotowywanie i redagowanie pism, raportów, notatek oraz follow-upów
  • Wprowadzanie danych do baz danych i ich monitorowanie
  • Pomoc w organizacji szkoleń, spotkań i wideokonferencji, sporządzanie protokołów
  • Zarządzanie korespondencją, rezerwacja podróży służbowych i kalendarz
  • Wsparcie w przygotowaniu i rozliczaniu dokumentów finansowych, faktur i raportów
  • Archiwizacja faktur, rozliczeń i wyciągów bankowych
  • Współpraca przy przygotowaniu zamówień i rozliczaniu roszczeń
  • Wsparcie w opracowaniu i monitorowaniu umów i kontraktów
  • Przygotowywanie danych statystycznych i raportów
  • Zarządzanie skrzynkami mailowymi i kontakt z interesariuszami
  • Podstawowe prace biurowe (kopiowanie, skanowanie)

Wymagania

  • Wykształcenie średnie związane z obszarem pracy
  • Minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Bardzo dobra znajomość MS Office (Word, Excel, Outlook)
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 lub wyższym, znajomość dodatkowego języka UE mile widziana
  • Umiejętność organizacji pracy, samodzielność i odpowiedzialność
  • Dokładność, dyskrecja i umiejętność pracy pod presją
  • Zdolność do efektywnej komunikacji, pracy w zespole i adaptacji do zmian
  • Gotowość do nauki nowych narzędzi i procedur

Oferujemy

  • Umowę o pracę przez agencję zatrudnienia
  • Wynagrodzenie netto około 72 euro dziennie
  • Opiekę medyczną, kartę sportową
  • Możliwości rozwoju i awansu
  • Pracę hybrydową
  • Dogodną lokalizację w centrum miasta
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

NAJNOWSZE OFERTY PRACODAWCÓW

Poszukujemy osoby, która: posiada co najmniej 5-letnie doświadczenie w obszarze HR BP; ma doświadczenie we wdrażaniu strategii HR; jest otwarta na zmiany i potrafi adaptować się do dynamicznego środowiska ; jest...

Firma: Medicover sp. z o.o.

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa, Al. Jerozolimskie 96

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

Wprowadzanie dokumentów księgowych przy użyciu systemu OCR. Przygotowywanie danych księgowych i współpraca z działem księgowości. Udział w zamknięciach miesiąca i roku oraz w kontrolach i audytach. Wsparcie w...

Firma: Klient portalu Praca.pl

Miejsce pracy: mazowieckie / Opacz-Kolonia

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

Wymagania: wykształcenie wyższe w zakresie HR lub Zarządzania Zasobami Ludzkimi, praktyczna znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel, Word, PowerPoint) oraz MS Teams, doświadczenie zawodowe w obszarze procesów...

Firma: Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum

Miejsce pracy: małopolskie / Kraków

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

Twoja rola odpowiadasz za realizację celów biznesowych w placówce bankowej zarządzasz zespołem doradców oraz procesem sprzedaży w placówce rozwijasz kompetencje podległego zespołu, pracujesz na mocnych stronach zgodnie...

Firma: Credit Agricole Bank Polska S.A.

Miejsce pracy: lubuskie / Gorzów Wielkopolski

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

(hybrid work) As part of the SAP implementation project, we are looking for a professional with experience in finance who will bring both subject matter expertise and practical skills in accounting and tax processes....

Firma: DEKRA Praca Sp. z o.o.

Miejsce pracy: małopolskie / Niepołomice

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

Twoja rola po przeszkoleniu pozyskujesz nowego klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie od trzeciego miesiąca pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż...

Firma: Credit Agricole Bank Polska S.A.

Miejsce pracy: lubuskie / Świebodzin

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły