Praca
Asystent ds. administracyjnych w HR
Ogłoszenie numer: 10305017, z dnia 2025-10-09
Klient portalu Praca.pl
Asystent ds. administracyjnych w HR
Miejsce pracy: Warszawa, Śródmieście
Opis stanowiska
- Wsparcie w procesach administracyjnych, obsługa dokumentacji i archiwizacja
- Przygotowywanie i redagowanie pism, raportów, notatek oraz follow-upów
- Wprowadzanie danych do baz danych i ich monitorowanie
- Pomoc w organizacji szkoleń, spotkań i wideokonferencji, sporządzanie protokołów
- Zarządzanie korespondencją, rezerwacja podróży służbowych i kalendarz
- Wsparcie w przygotowaniu i rozliczaniu dokumentów finansowych, faktur i raportów
- Archiwizacja faktur, rozliczeń i wyciągów bankowych
- Współpraca przy przygotowaniu zamówień i rozliczaniu roszczeń
- Wsparcie w opracowaniu i monitorowaniu umów i kontraktów
- Przygotowywanie danych statystycznych i raportów
- Zarządzanie skrzynkami mailowymi i kontakt z interesariuszami
- Podstawowe prace biurowe (kopiowanie, skanowanie)
Wymagania
- Wykształcenie średnie związane z obszarem pracy
- Minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku
- Bardzo dobra znajomość MS Office (Word, Excel, Outlook)
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 lub wyższym, znajomość dodatkowego języka UE mile widziana
- Umiejętność organizacji pracy, samodzielność i odpowiedzialność
- Dokładność, dyskrecja i umiejętność pracy pod presją
- Zdolność do efektywnej komunikacji, pracy w zespole i adaptacji do zmian
- Gotowość do nauki nowych narzędzi i procedur
Oferujemy
- Umowę o pracę przez agencję zatrudnienia
- Wynagrodzenie netto około 72 euro dziennie
- Opiekę medyczną, kartę sportową
- Możliwości rozwoju i awansu
- Pracę hybrydową
- Dogodną lokalizację w centrum miasta
NAJNOWSZE OFERTY PRACODAWCÓW
Poszukujemy osoby, która: posiada co najmniej 5-letnie doświadczenie w obszarze HR BP; ma doświadczenie we wdrażaniu strategii HR; jest otwarta na zmiany i potrafi adaptować się do dynamicznego środowiska ; jest...
Firma: Medicover sp. z o.o.
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa, Al. Jerozolimskie 96
Data dodania: dzisiaj
SzczegółyWprowadzanie dokumentów księgowych przy użyciu systemu OCR. Przygotowywanie danych księgowych i współpraca z działem księgowości. Udział w zamknięciach miesiąca i roku oraz w kontrolach i audytach. Wsparcie w...
Firma: Klient portalu Praca.pl
Miejsce pracy: mazowieckie / Opacz-Kolonia
Data dodania: dzisiaj
SzczegółyWymagania: wykształcenie wyższe w zakresie HR lub Zarządzania Zasobami Ludzkimi, praktyczna znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel, Word, PowerPoint) oraz MS Teams, doświadczenie zawodowe w obszarze procesów...
Firma: Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum
Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
Data dodania: dzisiaj
SzczegółyTwoja rola odpowiadasz za realizację celów biznesowych w placówce bankowej zarządzasz zespołem doradców oraz procesem sprzedaży w placówce rozwijasz kompetencje podległego zespołu, pracujesz na mocnych stronach zgodnie...
Firma: Credit Agricole Bank Polska S.A.
Miejsce pracy: lubuskie / Gorzów Wielkopolski
Data dodania: dzisiaj
Szczegóły(hybrid work) As part of the SAP implementation project, we are looking for a professional with experience in finance who will bring both subject matter expertise and practical skills in accounting and tax processes....
Firma: DEKRA Praca Sp. z o.o.
Miejsce pracy: małopolskie / Niepołomice
Data dodania: dzisiaj
SzczegółyTwoja rola po przeszkoleniu pozyskujesz nowego klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie od trzeciego miesiąca pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż...
Firma: Credit Agricole Bank Polska S.A.
Miejsce pracy: lubuskie / Świebodzin
Data dodania: dzisiaj
Szczegóły