Praca
Asystent ds. HR i Obsługi Korporacyjnej
Ogłoszenie numer: 10305020, z dnia 2025-10-09
Klient portalu Praca.pl
Asystent ds. HR i Obsługi Korporacyjnej
Miejsce pracy: Warszawa, Śródmieście
Opis stanowiska
- Wsparcie w procesach rekrutacyjnych, m.in. w weryfikacji kandydatów, umawianiu spotkań, przygotowywaniu dokumentów
- Przygotowywanie materiałów i raportów statystycznych
- Obsługa korespondencji i komunikacja z kandydatami, zewnętrznymi i wewnętrznymi partnerami
- Zarządzanie dokumentacją, archiwizacja i obsługa baz danych
- Organizacja spotkań i przygotowywanie protokołów
- Wykonywanie podstawowych czynności administracyjnych, takich jak kopiowanie, skanowanie
Wymagania
- Wykształcenie średnie lub wyższe, związane z biznesem lub administracją
- Min. 1 rok doświadczenia w obszarze HR lub administracji
- Bardzo dobra znajomość MS Office (Word, Excel, Outlook)
- Biegła znajomość języka angielskiego (min. B2)
- Umiejętność organizacji pracy, samodzielności i dbałości o szczegóły
- Odporność na stres, komunikatywność i dyskrecja
- Umiejętność pracy w zespole i adaptacji do dynamicznego środowiska
Oferujemy
- Umowę o pracę przez agencję zatrudnienia
- Wynagrodzenie ok. 72€ netto dziennie
- Pakiet medyczny i karta sportowa
- Możliwości rozwoju i awansu
- Praca hybrydowa (zdalnie i stacjonarnie)
- Dogodną lokalizację w centrum miasta
NAJNOWSZE OFERTY PRACODAWCÓW
Poszukujemy osoby, która: posiada co najmniej 5-letnie doświadczenie w obszarze HR BP; ma doświadczenie we wdrażaniu strategii HR; jest otwarta na zmiany i potrafi adaptować się do dynamicznego środowiska ; jest...
Firma: Medicover sp. z o.o.
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa, Al. Jerozolimskie 96
Data dodania: dzisiaj
SzczegółyWprowadzanie dokumentów księgowych przy użyciu systemu OCR. Przygotowywanie danych księgowych i współpraca z działem księgowości. Udział w zamknięciach miesiąca i roku oraz w kontrolach i audytach. Wsparcie w...
Firma: Klient portalu Praca.pl
Miejsce pracy: mazowieckie / Opacz-Kolonia
Data dodania: dzisiaj
SzczegółyWymagania: wykształcenie wyższe w zakresie HR lub Zarządzania Zasobami Ludzkimi, praktyczna znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel, Word, PowerPoint) oraz MS Teams, doświadczenie zawodowe w obszarze procesów...
Firma: Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum
Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
Data dodania: dzisiaj
SzczegółyTwoja rola odpowiadasz za realizację celów biznesowych w placówce bankowej zarządzasz zespołem doradców oraz procesem sprzedaży w placówce rozwijasz kompetencje podległego zespołu, pracujesz na mocnych stronach zgodnie...
Firma: Credit Agricole Bank Polska S.A.
Miejsce pracy: lubuskie / Gorzów Wielkopolski
Data dodania: dzisiaj
Szczegóły(hybrid work) As part of the SAP implementation project, we are looking for a professional with experience in finance who will bring both subject matter expertise and practical skills in accounting and tax processes....
Firma: DEKRA Praca Sp. z o.o.
Miejsce pracy: małopolskie / Niepołomice
Data dodania: dzisiaj
SzczegółyTwoja rola po przeszkoleniu pozyskujesz nowego klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie od trzeciego miesiąca pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż...
Firma: Credit Agricole Bank Polska S.A.
Miejsce pracy: lubuskie / Świebodzin
Data dodania: dzisiaj
Szczegóły