Logo
Asystent ds. HR i Obsługi Korporacyjnej

Praca

Asystent ds. HR i Obsługi Korporacyjnej

Ogłoszenie numer: 10305020, z dnia 2025-10-09

Klient portalu Praca.pl

Asystent ds. HR i Obsługi Korporacyjnej

Miejsce pracy: Warszawa, Śródmieście

 

Opis stanowiska

  • Wsparcie w procesach rekrutacyjnych, m.in. w weryfikacji kandydatów, umawianiu spotkań, przygotowywaniu dokumentów
  • Przygotowywanie materiałów i raportów statystycznych
  • Obsługa korespondencji i komunikacja z kandydatami, zewnętrznymi i wewnętrznymi partnerami
  • Zarządzanie dokumentacją, archiwizacja i obsługa baz danych
  • Organizacja spotkań i przygotowywanie protokołów
  • Wykonywanie podstawowych czynności administracyjnych, takich jak kopiowanie, skanowanie

Wymagania

  • Wykształcenie średnie lub wyższe, związane z biznesem lub administracją
  • Min. 1 rok doświadczenia w obszarze HR lub administracji
  • Bardzo dobra znajomość MS Office (Word, Excel, Outlook)
  • Biegła znajomość języka angielskiego (min. B2)
  • Umiejętność organizacji pracy, samodzielności i dbałości o szczegóły
  • Odporność na stres, komunikatywność i dyskrecja
  • Umiejętność pracy w zespole i adaptacji do dynamicznego środowiska

Oferujemy

  • Umowę o pracę przez agencję zatrudnienia
  • Wynagrodzenie ok. 72€ netto dziennie
  • Pakiet medyczny i karta sportowa
  • Możliwości rozwoju i awansu
  • Praca hybrydowa (zdalnie i stacjonarnie)
  • Dogodną lokalizację w centrum miasta
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

NAJNOWSZE OFERTY PRACODAWCÓW

Poszukujemy osoby, która: posiada co najmniej 5-letnie doświadczenie w obszarze HR BP; ma doświadczenie we wdrażaniu strategii HR; jest otwarta na zmiany i potrafi adaptować się do dynamicznego środowiska ; jest...

Firma: Medicover sp. z o.o.

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa, Al. Jerozolimskie 96

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

Wprowadzanie dokumentów księgowych przy użyciu systemu OCR. Przygotowywanie danych księgowych i współpraca z działem księgowości. Udział w zamknięciach miesiąca i roku oraz w kontrolach i audytach. Wsparcie w...

Firma: Klient portalu Praca.pl

Miejsce pracy: mazowieckie / Opacz-Kolonia

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

Wymagania: wykształcenie wyższe w zakresie HR lub Zarządzania Zasobami Ludzkimi, praktyczna znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel, Word, PowerPoint) oraz MS Teams, doświadczenie zawodowe w obszarze procesów...

Firma: Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum

Miejsce pracy: małopolskie / Kraków

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

Twoja rola odpowiadasz za realizację celów biznesowych w placówce bankowej zarządzasz zespołem doradców oraz procesem sprzedaży w placówce rozwijasz kompetencje podległego zespołu, pracujesz na mocnych stronach zgodnie...

Firma: Credit Agricole Bank Polska S.A.

Miejsce pracy: lubuskie / Gorzów Wielkopolski

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

(hybrid work) As part of the SAP implementation project, we are looking for a professional with experience in finance who will bring both subject matter expertise and practical skills in accounting and tax processes....

Firma: DEKRA Praca Sp. z o.o.

Miejsce pracy: małopolskie / Niepołomice

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

Twoja rola po przeszkoleniu pozyskujesz nowego klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie od trzeciego miesiąca pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż...

Firma: Credit Agricole Bank Polska S.A.

Miejsce pracy: lubuskie / Świebodzin

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły