Praca
Claims Services Processing Specialist / Analyst with Spanish
At Aon, we shape decisions for the better to protect and enrich the lives of people around the world.
As an organization, we are united through trust as one inclusive, diverse team, and we are passionate about helping our colleagues and clients succeed.
- Promptly reviews and acts with urgency in establishing initial and subsequent contact with all parties and key stakeholders.
- Provide quality customer service and ensure file quality, timely coverage analysis and communication with insured based on application of policy information to facts or allegations of each case.
- Effective and timely communication with insureds, insured general counsel, and making exceptional customer service a top priority.
- Update appropriate parties as needed, providing new facts as they become available, and their impact upon the liability analysis and settlement options.
- Role Complexity
- Identifying areas of the risk in daily operations and assessing their risk impact. Escalating any issues appropriately to the team manager and/or business leader
- Acting as an escalation point for process, products related issues driven by daily operations
- Focusing on problem solving in difficult cases and escalation situations
- Discretion
- Taking ownership and performing your responsibilities independently and on time
- Actively seeking process gaps and/or improvement opportunities and focusing on resolutions
- Supervision/Leadership
- Being a buddy to new colleagues (when required)
- Sharing your knowledge with less experienced colleagues (e.g. shadowing, training, identifying gaps)
- Checking the work of other colleagues to ensure accuracy (where required)
- Functional knowledge and understanding; claims management process, market knowledge, legal and regulatory environment
- Technical Skills
- Proficiency in MS Office
- Basic computer software / application usage
- Excellent knowledge of Aon tools
- Analytical Skills
- Ability to measure, review and improve claims team performance
- Very high attention to details
- Ability to analyze data and check its accuracy
- Good numerical skills
- Ability to identify and respond to risks
- Strong ability to think creatively
- Communication Skills
- Excellent communication skills with client focus
- Understanding and applying appropriate communication style
- Spanish level- at least C1
- English level – at least B2+
NAJNOWSZE OFERTY PRACODAWCÓW
Opis stanowiska: Samodzielne obsługiwanie niestandardowych i bardziej skomplikowanych usług płacowych i procesów dla klientów, Naliczanie wynagrodzeń, świadczeń pracowniczych, składek ZUS, zaliczek na podatek dochodowy...
Firma: Contract Administration Sp. z o.o.
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa, Rondo Daszyńskiego
Data dodania: dzisiaj
SzczegółyOpis stanowiska: Samodzielne obsługiwanie niestandardowych i bardziej skomplikowanych usług płacowych i procesów dla klientów, Naliczanie wynagrodzeń, świadczeń pracowniczych, składek ZUS, zaliczek na podatek dochodowy...
Firma: Contract Administration Sp. z o.o.
Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
Data dodania: dzisiaj
SzczegółyOpis stanowiska: Samodzielne obsługiwanie niestandardowych i bardziej skomplikowanych usług płacowych i procesów dla klientów, Naliczanie wynagrodzeń, świadczeń pracowniczych, składek ZUS, zaliczek na podatek dochodowy...
Firma: Contract Administration Sp. z o.o.
Miejsce pracy: łódzkie / Łódź
Data dodania: dzisiaj
Szczegółyna czas określony
Firma: PKO Bank Polski
Miejsce pracy: małopolskie / Nowy Targ, Rynek 29
Data dodania: dzisiaj
Szczegółyna czas określony Departament Produktów Klienta Indywidualnego
Firma: PKO Bank Polski
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa, Chmielna 89
Data dodania: dzisiaj
Szczegółyna czas określony
Firma: PKO Bank Polski
Miejsce pracy: małopolskie / Libiąż, 11 Listopada 2
Data dodania: dzisiaj
Szczegóły