Praca
Global Accounts Payable Team Leader
About the department
The AP team is mainly responsible for processing, booking and paying Coloplasts liabilities, creation and updating of vendor master data, vendors invoice verification and handling invoice queries for 40+ entities globally.
About the role
Global AP Team Leader is responsible for AP team located in CPBC and global AP processes for 40+ entities. The responsibility includes people management of the team, team strategic planning, day to day operations as well as the development and implementation of effective and efficient finance processes including implementation of automation.
- Managing and recruiting AP team located in CPBC
- Acting as the owner of Coloplast global AP processes and the primary contact to Business Support stakeholders
- Accountable and responsible for global payments, accounts reconciliations, Travel and Expense settlements
- Ensuring AP processes alignment and AP books compliance to both IFRS and local standards
- AP group reporting and financial year end close of AP books for all served entities
- Representing AP processes in front of internal review and external audit
- Execution of global finance strategy, projects and transitions
- Leading and supporting development of AP processes and methods
- Driving the transition of Global Accounts Payables into modern and automated area
- Identifying opportunities within AP area and between other departments
- Keeping close dialogue with business support group, group reporting and controlling, IT, Global Tax & Compliance, Treasury, Procurement
- Managing relationships with key stakeholders during projects
- Strong finance competencies
- Solid experience in project management and finance transitions
- Natural leadership skills, ability and passion to motivate and manage people
- At least 1-2 years’ experience in leading people
- Business experience from an international organization working across borders
- Strong experience in efficiency implementation (includes digitalization and automation)
- Strategic business understanding
- Communication and interpersonal skills
- No probation period – long-term contract from the start
- Onsite/hybrid work from our office in Szczecin
- Flexible working hours, Mon-Fri
- International work environment with Scandinavian culture
- Opportunity to use and develop foreign languages in daily work
- Fantastic work atmosphere full of respect and partnership
- Internal trainings
- Great company events
- Sports card
- Private medical care
- Restaurant card
- Holiday bonus and occasional cards
- Modern workplace
- No dress code zone
- Delicious coffee and fresh fruits
- Transportation co-funding
NAJNOWSZE OFERTY PRACODAWCÓW
kompleksowa, bezpośrednia współpraca z Klientami Banku budowanie długotrwałych relacji oraz pozyskiwanie nowych klientów; udzielanie klientom porad ekonomicznych w zakresie świadczonych przez bank usług, kompletowanie...
Firma: Bank Spółdzielczy w Poddębicach
Miejsce pracy: łódzkie / Zadzim
Data dodania: dzisiaj
SzczegółyBędziesz pierwszym kontaktem dla klientów banku – to Ty pomożesz im rozwiązać codzienne sprawy, takie jak: odzyskanie dostępu do konta online, blokada lub odblokowanie karty, pytania o przelewy czy płatności, wsparcie...
Firma: Concentrix
Miejsce pracy: zachodniopomorskie / Szczecin
Data dodania: dzisiaj
SzczegółyTwoja rola pracujesz z klientem zamożnym, badasz jego potrzeby i aktywnie oferujesz produkty bankowości detalicznej pozyskujesz nowego klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na...
Firma: Credit Agricole Bank Polska S.A.
Miejsce pracy: mazowieckie / Płock
Data dodania: dzisiaj
SzczegółyTwoja rola Rozwijasz portfel finansowania projektów związanych z odnawialnymi źródłami energii, współpraca z międzynarodową spółką CATE Przygotowujesz strukturę finansowania dostosowanej do projektu klienta Oceniasz...
Firma: Credit Agricole Bank Polska S.A.
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Data dodania: dzisiaj
SzczegółyTwoja rola pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i...
Firma: Credit Agricole Bank Polska S.A.
Miejsce pracy: śląskie / Mikołów
Data dodania: dzisiaj
SzczegółyWork model: Onsite About the role Would you like to discover how we work and who we are? Do you hold a degree university, and would you like to gain experience in a corporate environment? If you would like to start your career...
Firma: Cognizant Technology Solutions Poland Sp z o o
Miejsce pracy: dolnośląskie / Wrocław
Data dodania: dzisiaj
Szczegóły