Logo
Główny specjalista / Ekspert w Departamencie Finansowo-Księgowym

Praca

Główny specjalista / Ekspert w Departamencie Finansowo-Księgowym

PARP działa na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw, podnoszenia kwalifikacji kadr i kształtowania przyjaznego otoczenia nbiznesowego. Dzięki wsparciu Agencji firmy rozwijają działalność eksportową, wzorniczą, badawczo-rozwojową i wykorzystują w produkcji innowacje i nowoczesne technologie. Oferta PARP pozwala na kompleksową realizację projektów - od koncepcji po komercjalizację.
Główny specjalista / Ekspert w Departamencie Finansowo-Księgowym
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: DFK_SBK_050/25/DFK/GS/E
Główne obowiązki:
  • opracowywanie projektów planów finansowych Agencji oraz projektów ich zmian,
  • opracowywanie wieloletnich planów finansowych Agencji oraz ich aktualizacji,
  • sporządzanie sprawozdań z realizacji planu finansowego Agencji zgodnie z zapisami ustawy o PARP,
  • sporządzanie sprawozdań budżetowych dot. realizacji planu finansowego wynikających z rozporządzenia w sprawie sprawozdawczości budżetowej tj. Rb-40, Rb-35, Rb-BZ2,
  • ustalanie limitów wydatków, dla komórek organizacyjnych PARP, zgodnych z zatwierdzonym planem finansowym,
  • opracowywanie materiałów dotyczących realizacji planów finansowych wraz z uzasadnieniem odchyleń od ich wykonania na potrzeby Zarządu oraz instytucji zewnętrznych,
  • w razie potrzeby zastępowanie kierownika w jego obowiązkach.
Wymagania konieczne:

 

Główny specjalista

  • Wykształcenie: wyższe magisterskie
  • 4 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
  • 3 lata doświadczenia w jednostkach sektora finansów publicznych
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office w szczególności Word i Excel
  • bardzo dobra znajomość systemu finansowo-księgowego

Kompetencje:

  • bardzo dobra znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych
  • bardzo dobra znajomość rozporządzenia w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych
  • bardzo dobra znajomość rozporządzenia w sprawie sprawozdawczości budżetowej
  • bardzo dobra znajomość rozporządzenia w sprawie szczegółowego sposobu trybu i terminów opracowania materiałów do projektu ustawy budżetowej (noty budżetowej)
  • umiejętność zarządzania czasem i terminowość
  • dobra znajomość języka angielskiego

Ekspert

  • wykształcenie wyższe magisterskie
  • 6 lat doświadczenia na podobnym stanowisku
  • 3 lata doświadczenia w jednostkach sektora finansów publicznych
  • biegła znajomość programu Excel i bardzo dobra znajomość programu Word
  • bardzo dobra znajomość systemu finansowo-księgowego

Kompetencje:

  • bardzo dobra znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych
  • bardzo dobra znajomość rozporządzenia w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych
  • bardzo dobra znajomość rozporządzenia w sprawie sprawozdawczości budżetowej
  • bardzo dobra znajomość rozporządzenia w sprawie szczegółowego sposobu trybu i terminów opracowania materiałów do projektu ustawy budżetowej (noty budżetowej)
  • zarządzanie czasem i terminowość
Wymagania pożądane:

 

Główny specjalista

  • Wykształcenie wyższe magisterskie: ekonomia, finanse, rachunkowość
  • 3 lata doświadczenia w opracowywaniu planów finansowych i sprawozdań z realizacji planu finansowego zgodnie z przepisami ustawy o finansach publicznych oraz wykonawczymi aktami prawnymi
  • znajomość systemu do budżetowania na poziomie dobry

Kompetencje:

  • bardzo dobra znajomość ustawy o rachunkowości
  • bardzo dobra znajomość rozporządzenia w sprawie szczegółowego sposobu wykonywania budżetu państwa
  • praca pod presją czasu
  • nastawienie na poszukiwanie rozwiązań/usprawnień

Ekspert

  • Wykształcenie wyższe magisterskie: ekonomia, finanse, rachunkowość
  • Studia podyplomowe z zakresu finansów publicznych
  • Doświadczenie minimum 3 lata w sporządzaniu planów finansowych i sprawozdań budżetowych Rb-40-, Rb-35, Rb-BZ2
  • znajomość systemów do budżetowania na poziomie dobry

Kompetencje:

  • bardzo dobra znajomość ustawy o rachunkowości
  • bardzo dobra znajomość rozporządzenia w sprawie szczegółowego sposobu wykonywania budżetu państwa
  • praca pod presją czasu
  • nastawienie na poszukiwanie rozwiązań/usprawnień
  • dzielenie się wiedzą
Oferujemy:
  • umowę o pracę
  • premię regulaminową
  • prywatną opiekę medyczną
  • grupowe ubezpieczenie na życie
  • szkolenia
  • atrakcyjną lokalizację
  • wydarzenia integracyjne
  • programy socjalne
  • platformę wellbeingową
Klikając w przycisk „Wyślij” zgadzasz się na przetwarzanie przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości z siedzibą w Warszawie (00-834), ul. Pańska 81/83 Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem biuro@parp.gov.pl.

Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Przewidywane kategorie odbiorców danych: pracownicy działu HR, kadra kierownicza decydująca o zatrudnieniu oraz dostawcy usług służących rekrutacji.

Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres 3 miesięcy od daty zakończenia rekrutacji, a gdy wyraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach przez okres 1 roku od daty złożenia aplikacji. W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem biuro@parp.gov.pl lub naszym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem iod@parp.gov.pl. Każdemu przysługuje ponadto prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych na niewłaściwe przetwarzanie jego danych.

NAJNOWSZE OFERTY PRACODAWCÓW

Obowiązki: monitorowanie i ocena ryzyka zawodowego na budowach, bieżąca kontrola warunków pracy i zgodności z przepisami BHP, ppoż. i środowiskowymi, prowadzenie szkoleń pracowniczych oraz przygotowanie dokumentacji...

Firma: DAAS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Miejsce pracy: kujawsko-pomorskie / Grudziądz

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

Twój Zakres Obowiązków: Będziesz naszym partnerem dla menedżerów i zespołów w sklepach i magazynach Baltony w całej Polsce. Twoja codzienność będzie różnorodna – od wspierania liderów w wyzwaniach personalnych,...

Firma: PHZ Baltona S.A.

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa, Włochy, ul. Komitetu Obrony Robotników 49

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

Dobieranie odpowiedniego personelu do projektów. Koordynowanie pracy grup montażowych w Europie. Zarządzanie logistyką: transport i zakwaterowanie pracowników. Przygotowywanie dokumentacji delegacyjnej. Współpraca z innymi...

Firma: Klient portalu Praca.pl

Miejsce pracy: dolnośląskie / Lubin

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

naliczanie wieloskładnikowych wynagrodzeń z tytułu umowy o pracę oraz umów cywilnoprawnych; rozliczanie zasiłków; sporządzanie raportów i analiz dotyczących wynagrodzeń; sporządzanie deklaracji PIT, ZUS; prowadzenie...

Firma: Instytut Hematologii i Transfuzjologii

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę​ Twoje zadania: weryfikacja dokumentacji zakupowej przygotowanej przez pracowników merytorycznych notatka z szacowania, opis przedmiotu zamówienia, Istotne Postanowienia Umowy etc.,...

Firma: Poczta Polska S.A.

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa, ul. Rodziny Hiszpańskich 8

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

Sprzedaż produktów finansowych: pożyczki gotówkowe, kredyty hipoteczne, ubezpieczenia majątkowe i na życie Obsługa klientów i doradztwo w zakresie dostępnej oferty Wykształcenie min. średnie Niekaralność...

Firma: Klient portalu Praca.pl

Miejsce pracy: dolnośląskie / Kamienna Góra

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły