Logo
Główny Specjalista / Główna Specjaliskta ds. Płac i kadry

Praca

Główny Specjalista / Główna Specjaliskta ds. Płac i kadry

Innowise jest firmą zajmującą się tworzeniem oprogramowania i doradztwem ds. IT, która została założona w 2007 roku. Nasza firma dostarcza  IT-usługi organizacjom w całym świecie, pomagając osiągać różne cele, dzięki rozwiązaniom cyfrowym i najnowszym technologiom.
Więcej na http://innowise.com

Główny Specjalista / Główna Specjaliskta ds. Płac i kadry
Miejsce pracy: Warszawa, blisko stacji metra
Główne obowiązki: (Bardziej szczegółowy wykaz obowiązków służbowych można uzyskać podczas rozmowy kwalifikacyjnej)
  • Organizacja i kontrola pracy zespołu (pracownicy działu kadr + BHP).
  • Kontrola prowadzenia i archiwizacji dokumentacji kadrowej (przyjęcie do pracy, zwolnienie, przeniesienie, stażyści, różne formy zatrudnienia).
  • Kontrola zgodności decyzji kadrowych i dokumentów z przepisami prawa, w tym dotyczących cudzoziemców (legalność formalności, terminy ważności dokumentów).
  • Kontrola i organizacja BHP i badań lekarskich.
  • Obliczanie wynagrodzeń, urlopów, zasiłków, zwolnień lekarskich, odszkodowań, zaliczek i innych naliczeń/potrąceń (umowy o pracę, umowy zlecenia, powołanie).
  • Przygotowywanie i wysyłanie list płac.
  • Tworzenie zestawień wypłat w celu przesłania ich do banku.
  • Obliczanie i składanie miesięcznych deklaracji: ZUS, PFRON, PPK, GUS, US (w tym PIT-11, PIT-4).
  • Współpraca z PPK i firmą ubezpieczeniową (prowadzenie list uczestników, rozwiązywanie umów).
  • Przygotowywanie zaświadczeń i danych dla pracowników (wynagrodzenie, kredyty, pobyt, zeznania podatkowe, 
  • zaświadczenia z ZUS).
  • Przygotowywanie statystyk i raportów dla kierownictwa.
  • Wyszukiwanie i stosowanie aktualnych przepisów prawa pracy i prawa podatkowego (Polska i UE).
  • Prowadzenie i aktualizacja regulaminu wynagrodzeń. Współpraca z działem finansowym, audytorami oraz instytucjami zewnętrznymi (ZUS, US, PIP). 
  • Współpraca z managerami oraz pracownikami.
Wymagania obowiązkowe:
  • Profesjonalna znajomość Comarch Optima (moduł Kadry i Płace) oraz Płatnik, platforma PPK (PZU).
  • Doświadczenie w samodzielnej pracy jako specjalista ds. płac i kadr w Polsce min. 2-3 lata.
  • Znajomość języka polskiego i rosyjskiego na poziomie nie niższym niż C1.
  • Doskonała znajomość prawa pracy i podatkowego RP, zasad ZUS i PIT.
  • Dobra znajomość obsługi programów Google Workspace (Chrome, Gmail, Calendar, Sheets, Docs, Chat, Drive) oraz MS Excel.
  • Rozwinięte umiejętności komunikacyjne i organizacyjne. 
  • Dokładność, rzetelność.
Dodatkowym atutem będzie:
  • Zaawansowana znajomość programu Excel (automatyzacja).
  • Doświadczenie w pracy w firmie informatycznej.

Jeśli nie spełniasz choćby jednego z trzech pierwszych punktów, prosimy nawet nie wysyłać CV.


Warunki:
  • Format pracy: UoP.
  • Wynagrodzenie: Ekwiwalent 2500 – 3500 USD brutto w zależności od kwalifikacji (еkwiwalent w złotych).
  • Rozpoczęcie pracy: jak najszybciej.
Oferujemy:
  • Stosujemy elastyczne godziny pracy – możesz zacząć między godziną 7 i 9.
  • Korporacyjne ubezpieczenie medyczne (po okresie próbnym): pokrywamy koszty opiekę medyczną w sieci LuxMed.
  • Na preferencyjnych warunkach oferujemy kartę MultiSport.
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych: udział w szkoleniach, kursach, konferencjach.
  • W określonych przypadkach (jubileusz, ślub, pogrzeb) wypłacamy dodatkowe świadczenia.
  • Imprezy firmowe i święta.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

NAJNOWSZE OFERTY PRACODAWCÓW

Twój zakres obowiązków Czynny udział w procesie zatrudniania pracowników, Wsparcie bezpośredniego przełożonego w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych (redagowanie i publikowanie ofert pracy, selekcja napływających...

Firma: JAKMET

Miejsce pracy: mazowieckie / Sobienki, pow. otwocki, gm. Osieck

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

Wymiar etatu: pełny etat Rodzaj umowy: umowa o pracę ( zgodnie z art. 25 K. p. ) Wykształcenie: preferowane kierunki ekonomiczne Opis stanowiska: Odpowiedzialność za wprowadzanie do systemu finansowego faktur kosztowych...

Firma: Spółdzielnia Mieszkaniowa "Zagajnik"

Miejsce pracy: łódzkie / Łódź

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

Twoja rola pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i...

Firma: Credit Agricole Bank Polska S.A.

Miejsce pracy: warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś (pow. iławski, gm. Iława)

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

Główne obowiązki: (Bardziej szczegółowy wykaz obowiązków służbowych można uzyskać podczas rozmowy kwalifikacyjnej) Organizacja i kontrola pracy zespołu (pracownicy działu kadr + BHP). Kontrola prowadzenia i...

Firma: INNOWISE Sp. z o.o.

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa, blisko stacji metra

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

Lokalizacja: zachodnie obrzeża Poznania Forma współpracy: umowa o pracę Tryb pracy: stacjonarna + możliwość pracy zdalnej kilka dni w miesiącu Branża: produkcyjno-handlowa Wynagrodzenie: 8 000 – 12 000 brutto PLN O...

Firma: WL Consulting

Miejsce pracy: wielkopolskie / Poznań

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

Aktywne pozyskiwanie klientów i budowanie z nimi długofalowych relacji. Diagnozowanie potrzeb klientów i dopasowywanie odpowiednich rozwiązań finansowych. Sprzedaż produktów bankowych, w tym funduszy inwestycyjnych....

Firma: Klient portalu Praca.pl

Miejsce pracy: wielkopolskie / Września

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły