Logo
Główny specjalista

Praca

Główny specjalista

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 158094

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.


Praca na stanowisku wiąże się z krajowymi lub zagranicznymi wyjazdami służbowymi, permanentną obsługą klientów zewnętrznych.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska opisane jest pod adresem https://www.gov.pl/web/premier/Informacja-o-dostepnosci-KPRM-dla-osob-z-niepelnosprawnosciami

Zakres zadań

  • Zapewnia obsługę komunikacyjną działań z obszaru dotyczącego spraw polityki senioralnej, w tym w mediach społecznościowych, we współpracy z Centrum Informacyjnym Rządu.
  • Przygotowuje analizy i notatki dotyczące zasad zewnętrznej komunikacji działań z obszaru spraw polityki senioralnej.
  • Prowadzi stały monitoring mediów krajowych i zagranicznych (prasy, mediów elektronicznych i agencji informacyjnych) ze szczególnym uwzględnieniem wydarzeń dotyczących działań z obszaru spraw polityki senioralnej.
  • Organizuje spotkania, konferencje, wydarzenia w ramach pracy Departamentu.
  • Przygotowuje projekty pism na podpis kierownictwa Departamentu.
  • Realizuje bieżące kontakty z partnerami zewnętrznymi, w szczególności z przedstawicielami mediów oraz organizacjami pozarządowymi.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
  • Powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych w zakresie obsługi merytoryczno-organizacyjnej lub informacyjnej lub komunikacyjnej
  • Wiedza z zakresu: zasad funkcjonowania mediów społecznościowych i tradycyjnych, komunikacji społecznej, narzędzi PR, zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym ustawy o służbie cywilnej
  • Posiadanie kompetencji miękkich: organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, myślenie analityczne, współpraca, komunikacja, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Powyżej pół roku doświadczenia zawodowego w obszarze obsługi mediów społecznościowych
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie odpowiadającym B1

NAJNOWSZE OFERTY PRACODAWCÓW

Samodzielne wystawianie faktur sprzedaży, korekt oraz duplikatów zgodnie z obowiązującymi przepisami. Awizacja wysyłek na platformach firm dostawczych (DSV, SUUS oraz innych). Weryfikacja poprawności danych na dokumentach...

Firma: Promet Safe Sp. z o.o.

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa, Mokotów

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

OPIS ZADAŃ/ STANOWISKA PRACY: obsługa kadrowa pracowników, prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej ze stosunkiem pracy (akta osobowe) zgodne z przepisami prawa, przygotowanie dokumentacji związanej z zatrudnianiem i...

Firma: Instytut Fizyki Jądrowej im. Henryka Niewodniczańskiego PAN

Miejsce pracy: małopolskie / Kraków

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

Nadzór nad aktualnością umów z dostawcami Przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z przepisami i wewnętrznymi procedurami Uczestnictwo w przetargach i konkursach na usługi...

Firma: Klient portalu Praca.pl

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za : Wystawianie faktur sprzedaży krajowych i zagranicznych Weryfikacja poprawności i kompletacja dokumentów dot. wystawienia faktur Kompletacja dokumentów do...

Firma: Willson & Brown Sp. z o.o.

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa, Włochy

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

Twój zakres obowiązków Analiza i określanie ryzyka BHP dla prowadzonych inwestycji, Kontrola warunków pracy, przestrzegania przepisów BHP, ppoż. i ochrony środowiska na realizowanej budowie, Prowadzenie szkoleń z zakresu...

Firma: DAAS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Miejsce pracy: kujawsko-pomorskie / Grudziądz

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

Obowiązki: monitorowanie i ocena ryzyka zawodowego na budowach, bieżąca kontrola warunków pracy i zgodności z przepisami BHP, ppoż. i środowiskowymi, prowadzenie szkoleń pracowniczych oraz przygotowanie dokumentacji...

Firma: DAAS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Miejsce pracy: kujawsko-pomorskie / Grudziądz

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły