Logo
Główny specjalista

Praca

Główny specjalista

Ministerstwo Aktywów Państwowych w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 146603

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Praca przy komputerze. Praca pod presją czasu. Częste kontrole.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- praca w budynku przy ul. Krucza 36/Wspólna 6,
- miejsce pracy: III p.,
- budynek częściowo przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: wejście do budynku jest utwardzone z wkładem antypoślizgowym, wyposażone w automatyczne drzwi rozsuwne, pochylnię i transporter
przyschodowy. Windy przystosowane do wjazdu wózków inwalidzkich, posiadające przyciski sterujące umożliwiające odczyt w alfabecie Braille’a, sygnalizację dźwiękową oraz niektóre - syntezator mowy. Budynek
może stwarzać problemy dla osób niepełnosprawnych ruchowo: korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami, niektóre toalety przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.

Zakres zadań

  • Opiniuje pod względem finansowym oraz sprawdza z planem rzeczowo-finansowym Ministerstwa dokumenty wywołujące skutki finansowe dla Ministerstwa (umowy cywilnoprawne, wnioski o zaangażowanie środków/dokonanie zakupu)
  • Kompletuje oraz sprawdza pod względem formalno-rachunkowym faktury i inne równoważne im dowody otrzymane od komórek organizacyjnych. Wprowadza wynikające z nich dane do modułu AZF (Asystent Zarządzania Finansowaniem) w systemie Quorum oraz w razie potrzeby wystawia noty korygujące do faktur
  • Rejestruje w systemie Quorum w module AZF umowy cywilnoprawne zawierane przez Ministerstwo, wnioski o zaangażowanie środków/dokonanie zakupu oraz wprowadza wynikające z nich zaangażowanie środków do ksiąg rachunkowych. Współpracuje z komórkami organizacyjnymi w zakresie uzgodnienia sald zaangażowania
  • Wystawia polecenia przelewów środków zgodnie z otrzymanymi opisami merytorycznymi do faktur, not i innych równoważnych im dokumentów
  • Sporządza deklaracje z tytułu składek na Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych
  • Opracowuje projekty odpowiedzi na interpelacje, zapytania posłów, interwencje poselskie i senatorskie, oświadczenia senatorskie oraz sprawy związane z udostępnianiem informacji publicznej
  • Opiniuje projekty zewnętrznych oraz wewnętrznych aktów prawnych z zakresu właściwości Wydziału
  • Przygotowuje niezbędne informacje oraz wyjaśnienia dla Najwyższej Izby Kontroli oraz komórek organizacyjnych Ministerstwa

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w komórkach finansowych lub w księgowości
  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych
  • Znajomość ustawy o rachunkowości
  • Znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
  • Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej
  • Umiejętności i kompetencje: komunikatywność, analitycznego myślenia, pracy w zespole, argumentowania, dobrej organizacji pracy, rzetelność
  • [Nie dotyczy osób urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później] W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Umiejętność obsługi programu księgowego Quorum
  • Umiejętność obsługi systemu bankowości elektronicznej NBP

NAJNOWSZE OFERTY PRACODAWCÓW

Do zespołu People Solutions Center poszukujemy Senior Representative , odpowiedzialnego za analizę, wdrażanie i administrowanie programami HR. Osoba na tym stanowisku będzie współpracować z kluczowymi interesariuszami,...

Firma: Concentrix

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

Wynagrodzenie do negocjacji – adekwatne do posiadanego doświadczenia, kwalifikacji i umiejętności. Opis stanowiska: Obsługa i zarządzanie dokumentacją kadrowo-płacową zgodnie z przepisami prawa. Koordynacja dokumentacji...

Firma: NOWREM GROUP Daniel Łata sp.k.

Miejsce pracy: śląskie / Jaworzno

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należą: Wdrażanie, analiza i ocena działań Centrum Rozwiązań dla Pracowników, obejmujących administrację zaangażowania i relacji z pracownikami oraz obsługę...

Firma: Concentrix

Miejsce pracy: lubelskie / Lublin

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

Twoja rola pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i...

Firma: Credit Agricole Bank Polska S.A.

Miejsce pracy: małopolskie / Tarnów

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

Implementacja i analiza działań Centrum Rozwiązań dla Pracowników, w tym zarządzanie relacjami oraz zaangażowaniem pracowników poprzez narzędzia wsparcia. Świadczenie usług konsultingowych w zakresie polityk HR,...

Firma: Concentrix

Miejsce pracy: zachodniopomorskie / Szczecin

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

Zadania przygotowywanie dokumentacji pracowniczej związanej z zatrudnieniem, rozwiązaniem stosunku pracy i zmianą warunków zatrudnienia, przygotowywanie raportów miesięcznych, wystawianie zaświadczeń o wynagrodzeniu,...

Firma: Strabag BRVZ Sp. z o.o.

Miejsce pracy: mazowieckie / Pruszków

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły