Logo
Główny specjalista

Praca

Główny specjalista

Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 149868

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
obiekt dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami ruchowymi, możliwość poruszania się po budynku: windy i drzwi odpowiedniej szerokości, toaleta dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami ruchowymi, miejsce parkingowe dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami ruchowymi, możliwość technicznego dostosowania stanowiska pracy (pokój, meble biurowe) do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

Zakres zadań

  • Koordynuje w Ministerstwie sprawy z zakresu kontroli zarządczej, w tym sporządza projekt planu działalności Ministra, opracowuje informacje o postępach w realizacji celów i zadań ujętych w planie działalności Ministra i sporządza sprawozdanie z wykonania planu działalności Ministra.
  • Inicjuje i monitoruje proces identyfikacji i analizy ryzyka dla celów i zadań przyjętych w planie działalności Ministra oraz prowadzi rejestr ryzyk.
  • Koordynuje w Ministerstwie sporządzenie projektu oświadczenia Ministra o stanie kontroli zarządczej.
  • Przeprowadza samoocenę kontroli zarządczej w Ministerstwie i opracowuje jej wyniki.
  • Prowadzi sprawy związane z aktami prawnymi dotyczącymi funkcjonowania Ministerstwa (statutu i regulaminu organizacyjnego Ministerstwa, zakresów czynności członków kierownictwa Ministerstwa i wykazu jednostek podległych i nadzorowanych przez Ministra Nauki) oraz koordynuje sprawy związane z opracowaniem wewnętrznych regulaminów organizacyjnych komórek organizacyjnych Ministerstwa, w tym opiniuje ich projekty.
  • Prowadzi i redaguje strony intranetowe Ministerstwa.
  • Prowadzi ewidencję upoważnień i pełnomocnictw udzielanych w Ministerstwie, w tym weryfikuje projekty upoważnień i pełnomocnictw pod względem formalnym.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych
  • znajomość przepisów ustawy o Radzie Ministrów
  • znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej
  • znajomość ustawy o finansach publicznych oraz przepisów wykonawczych w zakresie kontroli zarządczej
  • znajomość standardów i wytycznych z zakresu systemu kontroli zarządczej
  • znajomość przepisów dotyczących przebiegu procesu legislacyjnego i zasad techniki prawodawczej
  • rzetelność, współpraca, komunikacja, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • wykształcenie wyższe w zakresie administracji, prawa, ekonomii lub zarządzania
  • aplikacja legislacyjna
  • znajomość przepisów ustawy o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami oraz ustawy o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych
  • znajomość podstawowych zagadnień z zakresu ochrony danych osobowych
  • znajomość podstawowych zagadnień z zakresu szkolnictwa wyższego i nauki
  • znajomość przepisów ustawy o języku migowym i innych środkach komunikowania się
  • 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze kontroli zarządczej

NAJNOWSZE OFERTY PRACODAWCÓW

•Sporządzanie dokumentacji kadrowej związanej z nawiązywaniem, trwaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy oraz innych umów zawieranych w Szpitalu,•Prowadzenie akt osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami...

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Kętrzynie

Miejsce pracy: warmińsko-mazurskie / Kętrzyn

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

Wyszukiwanie potencjalnych kandydatów do pracy z Indonezji; ocena predyspozycji oraz stopnia zgodności z wymaganiami stawianymi przez firmę; odporność na stres; umiejętność komunikacji i współpracy z innymi...

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie

Miejsce pracy: śląskie / Częstochowa

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

Prowadzenie spotkań na temat podstaw rachunkowości Wymagania inne: 16.2025.JJ

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach

Miejsce pracy: pomorskie / Chojnice

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

Kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej zgodnie z aktualnymi przepisami Naliczanie wynagrodzeń dla pracowników na podstawie różnych form zatrudnienia Kontrola ewidencji czasu pracy, urlopów i absencji...

Firma: Klient portalu Praca.pl

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

Efektywna obsługa cyklu życia pracownika dla wyznaczonych rynków zgodnie z ustalonymi wskaźnikami SLA Realizacja kompleksowej obsługi HR zgodnie z procedurami operacyjnymi, odpowiadając na potrzeby pracowników Utrzymanie i...

Firma: Klient portalu Praca.pl

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

Twoje obowiązki: Poszukujemy osoby, która wesprze nasz zespół w Poznaniu, a przede wszystkim weźmie na siebie obowiązki pracownika działu obsad , co w skrócie oznacza kontakt z opiekunami osób starszych, proponowanie...

Firma: Carework Plus Sp. z o.o.

Miejsce pracy: wielkopolskie / Poznań

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły