Logo
Główny specjalista

Praca

Główny specjalista

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 150682

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin
na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.


Praca wiąże się z częstym reprezentowaniem urzędu na zewnątrz.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska opisane jest pod adresem https://www.gov.pl/web/premier/Informacja-o-dostepnosci-KPRM-dla-osob-z-niepelnosprawnosciami

Zakres zadań

  • Realizuje zadania dotyczące obsługi Szefa KPRM lub osoby przez niego upoważnionej oraz Dyrektora Generalnego, związanej ze sprawowanym przez te osoby nadzorem nad działalnością Centrum Obsługi Administracji Rządowej w zakresie: a) czynności nadzorczych organu założycielskiego wynikających ze Statutu COAR, b) koordynacji współpracy Kancelarii z Centrum Obsługi Administracji Rządowej.
  • Analizuje, weryfikuje i opiniuje dokumenty systemowe COAR (np. strategie, polityki) i związane z jego bieżącą działalnością, w tym w szczególności dokumenty wymagające akceptacji Dyrektora Generalnego lub Szefa KPRM (np. plany, sprawozdania, raporty, pisma).
  • Współpracuje z COAR w zakresie realizacji zadań statutowych, a w szczególności dokonuje analizy okresowych informacji o wykonaniu przychodów, kosztów i wyników finansowych, sporządza opinie, proponuje usprawnienia i przygotowuje notatki dla potrzeb Dyrektora BDG.
  • Monitoruje, w zakresie zadań Wydziału, wydatki na usługi świadczone przez COAR przedstawia propozycje sposobu ich racjonalizacji oraz analizuje i opiniuje dokumenty w tym zakresie.
  • Wykonuje inne zadania zlecone przez przełożonych oraz zastępuje podczas nieobecności innych pracowników Wydziału.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
  • Powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w zakresie obsługi finansowej lub w pracy z danymi finansowymi
  • Wiedza z zakresu: analizy ekonomicznej i finansowej, rachunku kosztów oraz analizy ryzyka, praktycznej znajomości przepisów ustawy o finansach publicznych oraz prawa zamówień publicznych, przepisów prawnych dot. finansów, rachunkowości, gospodarki nieruchomościami, standardów kontroli zarządczej, zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej, gospodarowania majątkiem Skarbu Państwa, rozliczania projektów inwestycyjnych
  • Posiadanie kompetencji miękkich: komunikacja, myślenie analityczne, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w zakresie kontroli lub audytu wewnętrznego

NAJNOWSZE OFERTY PRACODAWCÓW

Opis stanowiska: Samodzielne obsługiwanie standardowych procesów płacowych klientów, Sporządzanie oraz przesyłanie dokumentacji zgłoszeniowej do ZUS, Sporządzanie zestawień, raportów i analiz z zakresu administracji...

Firma: Contract Administration Sp. z o.o.

Miejsce pracy: łódzkie / Łódź

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników i zleceniobiorców, prowadzenie dokumentacji pracowniczej (m.in. przygotowywanie umów, aneksów, akt osobowych), aktualizacja i wprowadzanie danych w systemie kadrowym, obsługa...

Firma: Kancelaria Doradztwa Prawno-Podatkowego Edyta Jaszczura

Miejsce pracy: łódzkie / Łódź

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

Walidacja modeli ryzyka, w tym modeli IRB Ocena zgodności modeli z wymogami nadzorczymi dla metody IRB Proponowanie rozwiązań podnoszących jakość modeli i zgodność z metodą IRB Wsparcie przy wdrażaniu metody IRB w banku...

Firma: Klient portalu Praca.pl

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: dokonywanie kontroli dokumentów finansowo-księgowych, rejestrowanie dowodów księgowych w systemie, wystawianie dokumentów finansowo-księgowych, kompletowanie dokumentów i...

Firma: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

Miejsce pracy: zachodniopomorskie / Koszalin, ul. Zwycięstwa 111

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

Praca w Centrum Edukacji Medycznej ul. Bysławska 84, Warszawa - Wawer Twoje zadania: Projektowanie, organizowanie, koordynowanie kursów i konferencji (stacjonarnych i online) dla sektora medyczna; Realizowanie webinarów dla...

Firma: LUX MED Sp. z o.o.

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa, Wawer, Bysławska 84

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

Wyzwania, jakie czekają na Ciebie: Identyfikowanie źródeł informacji i gromadzenie danych do wskaźników ESG na poziomie Spółki i Grupy Kapitałowej Weryfikowanie i przygotowanie danych do raportów ESG na poziomie...

Firma: PKP CARGO S.A.

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły