Praca
Główny specjalista
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- Praca administracyjno-biurowa.
- Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe.
- Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
- Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.
- Obiekt przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5 składa się z 3 budynków połączonych ze sobą funkcjonalnie, oznaczonych jako A, B i C. Bud. A i C są dostępne i dostosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych i posiadają: wejście do bud. na poziomie chodnika zewn., wejście do obiektu odbywa się bez żadnych barier; automatyczne drzwi wejściowe ułatwiające dostęp osobom niepełnosprawnym, które oznaczono kontrastowymi wzorami ułatwiającymi rozpoznanie ich przez osoby słabowidzące; na korytarzach posadzkę z wyraźnym, kontrastowym wzorem ułatwiającym rozpoznanie ciągów komunikacyjnych oraz okładzinę schodów z ryflowaniem każdego stopnia schodowego; oznakowanie bud. w sposób ułatwiający jego użytkowanie przez osoby słabowidzące oraz numerację pokoi dost. dla potrzeb osób słabowidzących; odpowiednią szerokość ciągów komunikacyjnych umożliwiającą poruszanie się osobom na wózku inwalidzkim, a także drzwi wew. o odpowiedniej szerokości; 2 windy, które są w pełni dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych i wyposażone m. in. w: szerokie wejścia, głosowy system powiadamiający o aktualnym przystanku, oznakowanie umożliwiające użytkowanie przez osoby niewidome i słabowidzące oraz platformę transportową, która umożliwia wjazd osobie na wózku inwalidzkim; łazienki dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Bud. B jest częściowo dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych: winda ułatwiająca poruszanie się, łazienka dost. dla osób niepełnosprawnych. Z uwagi na konstrukcję bud. utrudnione jest poruszanie się w nim osób niepełnosprawnych. Utrudniona jest komunikacja pomiędzy bud. B a bud. A i C, wynikająca z różnicy poziomów (czterostopniowy bieg schodowy).
Zakres zadań
- Gromadzi, generuje i udostępnia dane i wiedzę z monitoringu sektora ekonomii społecznej, w tym przedsiębiorczości społecznej oraz spółdzielczości socjalnej.
- Przygotowuje i obsługuje system rejestracji i sprawozdawczości podmiotów zatrudnienia socjalnego i przedsiębiorstw społecznych (system CAS i RJPS), w tym analizuje roczne sprawozdania zbiorcze przekazywane przez wojewodów z informacji zawartych w rocznych sprawozdaniach przedsiębiorstw społecznych oraz podmiotów zatrudnienia socjalnego, a także opracowuje raporty na ich podstawie.
- Uczestniczy w cyklicznym sporządzaniu dokumentów informacyjnych i sprawozdawczych, w tym m.in.: informacji o funkcjonowaniu spółdzielni socjalnych, sprawozdania z realizacji Krajowego Programu Rozwoju Ekonomii Społecznej, informacji o funkcjonowaniu centrów i klubów integracji społecznej, sprawozdania z realizacji programu współpracy Ministra z organizacjami pozarządowymi.
- Opracowuje analizy niezbędne do sporządzenia oceny skutków regulacji (OSR) we współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi Departamentu w zakresie ekonomii społecznej i przedsiębiorczości społecznej.
- Opiniuje sprawozdania i informacje dotyczące problematyki ekonomii społecznej, a także dokumenty strategiczne i programowe opracowywane przez komórki organizacyjne Ministerstwa lub inne ministerstwa i urzędy centralne.
- Uczestniczy we wdrażaniu resortowych Programów wspierania ekonomii społecznej, w tym w realizacji konkursów na dotacje dla podmiotów ekonomii społecznej.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe magisterskiedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych lub w obszarze związanym
z sektorem pozarządowym
- Znajomość ustawy o ekonomii społecznej
- Znajomość ustawy o spółdzielniach socjalnych
- Znajomość ustawy o zatrudnieniu socjalnym
- Znajomość innych aktów prawnych oraz dokumentów strategicznych dotyczących funkcjonowania sektora pozarządowego i ekonomii społecznej
- Znajomość Krajowego Programu Rozwoju Ekonomii Społecznej
- Umiejętność analizy i syntezy informacji
- Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
- Umiejętność współpracy
- Komunikatywność
- Umiejętność obsługi komputera: MS Office
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
NAJNOWSZE OFERTY PRACODAWCÓW
Twój zakres obowiązków: Zarządzanie dokumentacją administracyjną i kadrową Obsługa zapytań, faktur i zamówień Komunikacja z klientami oraz dostawcami w języku niemieckim Nasze oczekiwania: Znajomość języka...
Firma: Bilfinger
Miejsce pracy: opolskie / Krapkowice
Data dodania: wczoraj
Szczegóły( praca na zastępstwo 1,5-2 lata ) Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie ściśle współpracować z Główną Księgową i Działem Finansowym firmy. Główne zadania: Weryfikacja, dekretowanie dokumentów i księgowanie...
Firma: ERG S.A.
Miejsce pracy: śląskie / Dąbrowa Górnicza
Data dodania: wczoraj
SzczegółyZakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy obejmuje w szczególności: Terminowe, zgodne z obowiązującymi przepisami sporządzanie list wypłat z tytułu listy płac, umów zlecenia i umów o dzieło Sporządzanie...
Firma: BIURO POLSKIEJ KOMISJI AKREDYTACYJNEJ
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa, Śródmieście, ul. Żurawia 32/34
Data dodania: wczoraj
Szczegółysporządzanie dokumentów związanych z zatrudnieniem pracowników, wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego, kompletowanie dokumentacji kadrowej, prowadzenie ewidencji wniosków urlopowych i zwolnień lekarskich,...
Firma: JOSIP
Miejsce pracy: łódzkie / Łódź
Data dodania: wczoraj
SzczegółyPrzygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem i płacami. Wprowadzanie informacji do systemów HR. Utrzymanie bieżącej dokumentacji kadrowej. Zarządzanie ewidencją urlopów i zwolnień lekarskich. Obsługa...
Firma: Klient portalu Praca.pl
Miejsce pracy: łódzkie / Łódź
Data dodania: wczoraj
SzczegółyTwoje zadania: Wspierasz zespół i bierzesz na siebie kontakt z opiekunami osób starszych – to m.in. rozmowy, dopasowanie zleceń, uzgadnianie szczegółów wyjazdów. Współpracujemy z ponad 1000 opiekunów – trzeba...
Firma: Carework Plus Sp. z o.o.
Miejsce pracy: wielkopolskie / Poznań, ul. Głogowska 84, vis-à-vis Rynku Łazarskiego
Data dodania: wczoraj
Szczegóły