Praca
HR Manager (rozwój organizacji, zespołów i kultury pracy / People & Culture)
www.bakoma.pl
Zostań architektką / architektem kultury i rozwoju w Bakomie!
Bakoma Sp. z o.o. to polska, rodzinna firma z ponad 30-letnią tradycją, która dzięki pasji i konsekwencji zdobyła silną pozycję w branży mleczarskiej - nie tylko w Polsce, ale i na rynkach międzynarodowych. Nasze produkty - od kultowych Bakusia po nowoczesne linie jak Bakoma BIO czy Ave Vege - od lat goszczą na stołach milionów konsumentów.
Ale za naszym sukcesem stoją nie tylko receptury i innowacje. Najważniejsi są ludzie i różnorodność doświadczeń, które wnoszą. Dlatego dziś szukamy liderki / lidera, która/który razem z nami będzie budować przyszłość w obszarze HR miękkiego - inspirując, rozwijając i wspierając naszych pracowników w inkluzyjnym środowisku pracy.
Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy:
Na tym stanowisku będziesz strategiczną partnerką / strategicznym partnerem biznesu w obszarze zarządzania ludźmi. Twoim zadaniem będzie nie tylko wdrażanie nowoczesnych narzędzi HR, ale też kreowanie działań, które wzmacniają motywację, zaangażowanie i rozwój wszystkich pracowników - niezależnie od ich wieku, płci, pochodzenia, przekonań czy stylu życia.
To rola dla osoby, która chce mieć poczucie sprawczości i współtworzyć kulturę organizacyjną opartą na szacunku, współpracy i otwartości.
Szukamy osoby, która przejmie inicjatywę i zaprojektuje oraz wdroży od podstaw kluczowe procesy HR dopasowane do naszych potrzeb. Jeżeli lubisz zaczynać od białej kartki i tworzyć rozwiązania dopasowane do realnych potrzeb organizacji, to ta rola jest dla Ciebie!
- Budową i wdrażaniem strategii HR miękkiego - od employer brandingu po programy rozwojowe
- Projektowaniem i prowadzeniem procesów onboardingowych, motywacyjnych, komunikacyjnych i wellbeingowych, uwzględniających potrzeby różnych grup pracowników
- Tworzeniem i wdrażaniem systemów oceny, ścieżek kariery i programów szkoleniowych wspierających różnorodne talenty
- Budowaniem kultury feedbacku, zaangażowania i równego traktowania
- Wspieraniem menedżerek i menedżerów w rozwijaniu ich kompetencji liderskich i świadomości w obszarze budowania otwartego i wspierającego środowiska pracy (Diversity & Inclusion)
- Koordynacją projektów z obszaru ESG oraz inicjatyw wzmacniających kulturę organizacyjną
- Współpracą z Zarządem w zakresie raportów, analiz i rekomendacji HR
- Inicjowaniem digitalizacji procesów HR i wdrażaniem nowoczesnych narzędzi HR
- Masz min. 7-letnie doświadczenie w HR, w tym kilka lat w obszarze HR miękkiego / rozwoju ludzi
- Masz na koncie wdrożenia nowoczesnych projektów HR (np. systemy motywacyjne, komunikacja wewnętrzna, onboarding, programy rozwojowe)
- Swobodnie poruszasz się w trendach HR i chcesz je wdrażać w praktyce
- Posiadasz doświadczenie w pracy w dużych firmach (mile widziane produkcyjne / złożone struktury)
- Jesteś liderką / liderem, który/a potrafi inspirować i wspierać rozwój innych
- Masz wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: ZZL, psychologia, socjologia)
- Mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- Realny wpływ na kształtowanie kultury organizacyjnej i tworzenie środowiska pracy opartego na różnorodności, otwartości, współpracy oraz wzajemnym szacunku i zaufaniu
- Możliwość wdrażania nowoczesnych narzędzi HR i inicjowania własnych projektów
- Stabilne zatrudnienie w polskiej, rodzinnej firmie z ugruntowaną pozycją na rynku
- Dostęp do szkoleń, kursów i projektów rozwojowych
- Benefity: prywatna opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie posiłków
- Pracę w organizacji, która ceni tradycję, ale myśli przyszłościowo, stawiając na ludzi, współpracę i różnorodność
Jeśli chcesz być nie tylko HR-owcem, ale partnerką / partnerem biznesu, twórczynią / twórcą kultury organizacyjnej i inspiratorką / inspiratorem zmian, dołącz do Bakomy i razem z nami buduj przyszłość, która smakuje sukcesem!
NAJNOWSZE OFERTY PRACODAWCÓW
Zakres obowiązków: Rozwój sieci Klientów na terenie województwa mazowieckiego Nawiązywanie relacji i aktywne wsparcie Pośredników Finansowych na powierzonym terenie Analiza, budowanie i wdrażanie procesów...
Firma: AYP Sp. z o.o.
Miejsce pracy: mazowieckie /
Data dodania: dzisiaj
SzczegółyArea of responsibility: Managing assigned complex AR Portfolio according to established company standards and policies Building relationship with customers and internal departments, maintaining excellent customer’s satisfaction...
Firma: DANISH CROWN GBS SP Z O O
Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
Data dodania: dzisiaj
SzczegółyZadania: obsługa organizacyjno-logistyczna szkoleń, aktywne wyszukiwanie i nawiązywanie kontaktów z nowymi trenerami, bieżąca współpraca i rozliczanie prac trenerów, tworzenie analiz zbiorczych i raportów na potrzeby...
Firma: Asseco Data Systems S.A.
Miejsce pracy: pomorskie / Gdańsk, ul. Jana z Kolna 11
Data dodania: dzisiaj
SzczegółyYour responsibilities in this role: Building and managing a team responsible for revenue and commercial optimization in the Aggregates segment; Developing and implementing a long-term business development strategy tailored to the...
Firma: Cemex Polska Sp. z o.o.
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa, The Park, ul. Krakowiaków 46
Data dodania: dzisiaj
SzczegółyCzym się będziesz zajmować: Weryfikacją i ewidencją dokumentów księgowych Nadzorem nad prawidłowym obiegiem dokumentów Przygotowywaniem zestawień i raportów na potrzeby wewnętrzne. Jakie wymagania musisz spełniać:...
Firma: Telemond Sp. z o.o.
Miejsce pracy: lubuskie / Kostrzyn nad Odrą
Data dodania: dzisiaj
SzczegółyTwój zakres obowiązków realizowanie projektów audytorskich dla Klientów z audytu ogólnego i/lub sektora instytucji finansowych współpraca z Managerem zespołu w zakresie planowania realizacji projektów wspieranie mniej...
Firma: BDO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
Data dodania: dzisiaj
Szczegóły