Praca
Inspektor
Dolnośląski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- praca biurowa w siedzibie urzędu przy wykorzystaniu komputera
- praca wymaga szczególnej koncentracji
- praca wymagająca sprawnego narządu mowy, wzroku, słuchu i sprawności obu rąk
- praca częściowo przy sztucznym oświetleniu
- obsługa urządzeń biurowych (kserokopiarki, faks)
- ograniczona możliwość poruszania się po budynku, brak możliwości dojazdu do windy, brak podjazdów oraz toalet przystosowanych dla osób niepełnposprawnych,
Zakres zadań
- opracowuje roczny plan finansowy KWP, KMP, KPP, CBŚP, CBZC, BSWP oraz wprowadza zmiany tego planu w oparciu o decyzje MSW, KGP, KWP we Wrocławiu w celu zapewnienia odpowiedniej wysokości środków do prawidłowej realizacji ustawowych zadań jednostki
- opracowuje roczny harmonogram wydatków budżetowych oraz sporządza miesięczne zapotrzebowanie na środki finansowe przy wykorzystaniu specjalistycznego programu TREZOR w celu otrzymania środków finansowych na terminową realizację zadań jednostki
- opracowuje analizy zaangażowania wydatków budżetowych oraz analizy dotyczące poziomu dodatków służbowych i średnich płac KWP, KMP, KPP w celu zapewnienia danych sprawozdawczych na potrzeby KWP i KGP przy wykorzystaniu programu płacowego
- uczestniczy w procesie tworzenia planu finansowego jednostki na kolejny rok budżetowy oraz lata następne poprzez sporządzanie kalkulacji w celu dokonania podziału przyznanych środków na poszczególne pozycje budżetowe
- sprawdza wnioski dotyczące rozpoczęcia procedur przetargowych z planem finansowym oraz planem zamówień publicznych w celu potwierdzenia zabezpieczenia środków finansowych w planie wydatków KWP
- sporządza odpis i korektę na Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych w celu określenia wysokości środków, które należy przekazać na konto ZFŚS w danym roku
- analizuje wnioski personalne funkcjonariuszy i pracowników cywilnych w celu określenia wysokości skutków finansowych proponowanych zmian w wynagrodzeniach i uposażeniach tych osób
- przygotowuje dokumenty finansowe do przekazania do Archiwum w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego doświadczenia w finansach
- znajomość ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych oraz ustawy o służbie cywilnej
- znajomość klasyfikacji budżetowej
- umiejętność interpretacji przepisów
- umiejętność selekcji informacji
- umiejętność samodzielnego sporządzania analiz ekonomicznych
- umiejętność analitycznego i logicznego myślenia
- umiejętność dzielenia się wiedzą i informacjami
- umiejętność współpracy w zespole
- umiejętność organizacji pracy własnej
- umiejętność obsługi programów komputerowych Word, Excel
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie zawodowe: 1 rok pracy w obszarze finansów publicznych
- umiejętność obsługi programu TREZOR
NAJNOWSZE OFERTY PRACODAWCÓW
Naszą firmę tworzą ludzie z pasją i dużą energią, których cechuje pozytywne myślenie i podejście do życia z bagażem wiedzy i doświadczenia. Dlatego odnosimy wspólny sukces, dołącz do naszego zespołu i zostań...
Firma: DGP Clean Partner Sp. z o.o.
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Data dodania: dzisiaj
SzczegółyZadania: Wsparcie w codziennych aktywnościach działu personalnego Prowadzenie i porządkowanie dokumentacji pracowniczej Wsparcie pracowników w bieżących sprawach Wdrażanie do pracy nowych pracowników (onboarding)...
Firma: ManpowerGroup
Miejsce pracy: śląskie / Cieszyn
Data dodania: dzisiaj
SzczegółyOpis stanowiska: Do zespołu realizującego inwestycję kolejową w Łodzi poszukujemy osoby na stanowisko Młodszego Specjalisty ds. Analizy Kosztów, która będzie wspierać działania finansowe i budżetowe związane z...
Firma: ALTOR Sp. z o. o.
Miejsce pracy: łódzkie / Łódź
Data dodania: dzisiaj
SzczegółyOpis stanowiska: Specjalista ds. Analizy Kosztów odpowiada za kompleksowe wsparcie finansowe inwestycji budowlanej poprzez kontrolę kosztów, analizę budżetów oraz przygotowywanie raportów i prognoz. Jego zadaniem jest...
Firma: ALTOR Sp. z o. o.
Miejsce pracy: łódzkie / Łódź
Data dodania: dzisiaj
SzczegółyRodzaj zatrudnienia: umowa o pracę Twoje zadania: samodzielne prowadzenie procesów rekrutacyjnych na stanowiska specjalistyczne, aktywne poszukiwanie kandydatów metodą direct search, inicjowanie nowych rozwiązań oraz...
Firma: Poczta Polska S.A.
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa, ul. Rodziny Hiszpańskich 8
Data dodania: dzisiaj
SzczegółyMiejsce pracy: Szczecin Wymagania: Wykształcenie wyższe (profil BHP); Praktyczna znajomość aktualnych przepisów BHP; Minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku w środowisku produkcyjnym; Znajomość...
Firma: Alfa Terminal Szczecin Sp. z o.o.
Miejsce pracy: zachodniopomorskie / Szczecin
Data dodania: dzisiaj
Szczegóły