Logo
Kierownik biura kadr i płac

Praca

Kierownik biura kadr i płac

Dynamicznie rozwijająca się firma produkcyjna PORTOS TR7, która stawia na jakość, innowacyjność i ciągłe doskonalenie procesów, obecnie poszukuje osoby na stanowisko:

Kierownik biura kadr i płac
Miejsce pracy: Kalisz
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
  • Nadzór i koordynacja całego procesu kadrowo-płacowego w firmie produkcyjnej
  • Organizacja i kontrola prawidłowego przebiegu procesów zatrudniania, zmiany warunków zatrudnienia oraz rozwiązywania umów
  • Weryfikacja i nadzór nad poprawnością naliczania wynagrodzeń, zasiłków i świadczeń (chorobowych, macierzyńskich, rodzicielskich, urlopowych)
  • Monitorowanie i rozliczanie czasu pracy, w tym ewidencja absencji, rozliczanie czasu pracy kierowców i osób z niepełnosprawnością
  • Zapewnienie prawidłowego i terminowego przygotowywania deklaracji do ZUS, US, GUS, PFRON
  • Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (ZUS, US, GUS, PIP, GIODO, PFRON)
  • Nadzór nad prowadzeniem i archiwizacją dokumentacji kadrowej zgodnie z obowiązującymi przepisami RODO
  • Prowadzenie polityki benefitowej i koordynacja dokumentacji z nią związanej
  • Stała kontrola nad poprawnością danych w systemie kadrowo-płacowym oraz ich aktualizacja
  • Proponowanie rozwiązań usprawniających procesy kadrowo-płacowe oraz inicjatywa w ich wdrażaniu
  • Monitorowanie przestrzegania przepisów prawa pracy i wewnętrznych regulaminów
  • Tworzenie raportów na potrzeby władz spółki oraz instytucji zewnętrznych
WYMAGANIA:
  • Min. 3-letnie doświadczenie w obszarze kadr i płac, w tym na stanowisku kierowniczym, najlepiej w firmie produkcyjnej
  • Doskonała znajomość prawa pracy, ustawy o ubezpieczeniach społecznych oraz przepisów dotyczących zatrudniania obcokrajowców i osób z niepełnosprawnościami
  • Znajomość zasad rozliczania czasu pracy kierowców
  • Wykształcenie wyższe
  • Doskonałe zdolności organizacyjne, umiejętność wyznaczania priorytetów i zarządzania wieloma zadaniami jednocześnie
  • Wysoka samodzielność i rzetelność w działaniu
  • Doskonale rozwinięte umiejętności zarządzania zespołem
  • Komunikatywność i zdolności interpersonalne
  • Bardzo dobra znajomość programu Płatnik oraz pakietu MS Office (w szczególności Excel)
MILE WIDZIANE:
  • Znajomość systemu kadrowo-płacowego Asseco Softlab
  • Doświadczenie we wdrażaniu nowych narzędzi/systemów kadrowych
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem rozproszonym
OFERUJEMY:
  • Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Pracę w zgranym i wspierającym zespole
  • Możliwość rozwoju zawodowego i nauki w praktyce
  • Umowę o pracę i atrakcyjne warunki zatrudnienia
  • Karta Multisport
  • Ubezpieczenie grupowe
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO))

NAJNOWSZE OFERTY PRACODAWCÓW

Zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa procesów legalizacji pracy i pobytu cudzoziemców – przygotowanie dokumentów, nadzór nad zgłoszeniami i pilnowanie terminów. Współpraca z urzędami, konsulatami i innymi...

Firma: SEITO

Miejsce pracy: kujawsko-pomorskie / Toruń

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

Area of responsibility: Managing assigned complex AR Portfolio according to established company standards and policies Building relationship with customers and internal departments, maintaining excellent customer’s satisfaction...

Firma: DANISH CROWN GBS SP Z O O

Miejsce pracy: małopolskie / Kraków

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

Twoja rola po przeszkoleniu pozyskujesz nowego klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie od trzeciego miesiąca pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż...

Firma: Credit Agricole Bank Polska S.A.

Miejsce pracy: wielkopolskie / Poznań, CH Posnania

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

Your responsibilities in this role: Building and managing a team responsible for revenue and commercial optimization in the Aggregates segment; Developing and implementing a long-term business development strategy tailored to the...

Firma: Cemex Polska Sp. z o.o.

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa, The Park, ul. Krakowiaków 46

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

Czym się będziesz zajmować: Weryfikacją i ewidencją dokumentów księgowych Nadzorem nad prawidłowym obiegiem dokumentów Przygotowywaniem zestawień i raportów na potrzeby wewnętrzne. Jakie wymagania musisz spełniać:...

Firma: Telemond Sp. z o.o.

Miejsce pracy: lubuskie / Kostrzyn nad Odrą

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

Twoje zadania na stanowisku: Ocena możliwości inwestycyjnych oraz przygotowywanie analiz biznesowych; Modelowanie / analiza finansowa; Identyfikacja obszarów poprawy rentowności w dedykowanych segmentach; Optymalizacja...

Firma: Cemex Polska Sp. z o.o.

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa, ul. Krakowiaków 46

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły