Praca
Kontroler Finansowy / Manager Finansowy z językiem francuskim i angielskim
Agencja Personalna HR Support to doświadczony zespół specjalistów. Zapewniamy: Rekrutacje, Kampanie Filmowe i Obsługę Prawną. Do każdego podchodzimy z zaangażowaniem i empatią, dlatego zaufało nam już tak wielu Klientów jak i Kandydatów. Nr licencji Agencji: 14952.
Obecnie dla jednego z naszych Klientów, firmy będącej jedną z największych firm doradczych i inwestycyjnych w branży nieruchomości na świecie, działającej na wszystkich sektorach rynku. Poszukujemy osoby na stanowisko:
- Wyższe wykształcenie w dziedzinie finansów, ekonomii, zarządzania – kierunki pokrewne
- Biegła znajomość języka angielskiego i francuskiego
- Dobra znajomość międzynarodowych zasad rachunkowości; posiadanie certyfikatów ACCA, CFA będzie dodatkowym atutem
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office; znajomość programów People Soft i iScal ERP będzie dodatkowym atutem
- Dogłębna znajomość zasad rachunkowości i finansów, w szczególności amerykańskich i/lub francuskich standardów GAAP
- Ponad 8 lat doświadczenia w zakresie kontroli i zgodności (koordynacja procesu audytu zewnętrznego, przygotowywanie sprawozdań finansowych, przegląd podatku dochodowego od osób prawnych i podatku VAT itp.)
- Udokumentowane osiągnięcia w pracy, kierowaniu zespołami i działaniu w środowiskach wielokulturowych charakteryzujących się wysokim tempem wzrostu, zmianami i transformacją
- Mile widziane doświadczenie w branży nieruchomości
- W przypadku bardzo dobrej znajomości języka francuskiego i angielskiego, a braku znajomości zasad rachunkowości amerykańskiej czy francuskiej możliwość pełnego merytorycznego wsparcia dla przyszłego pracownika
- Przygotowywanie sprawozdań finansowych spółki i prowadzenie prawidłowej księgowości w różnych systemach
- Odpowiedzialność za obowiązki ustawowe i podatkowe spółki
- Monitorowanie działalności operacyjnej i sytuacji finansowej spółki na poziomie międzynarodowym oraz w lokalnych oddziałach
- Bezpośrednia współpraca z lokalnymi kontrolerami finansowymi w poszczególnych krajach
- Przekazywanie zarządowi informacji o zmianach w innych krajach, nieprawidłowościach oraz udział w procesie weryfikacji i naprawy
- Nadzorowanie i zarządzanie zespołem księgowych i/lub koordynatorem administracyjnym i finansowym
- Udział w różnych projektach międzydziałowych związanych z finansami (księgowość, systemy informatyczne, standardy)
- Przygotowywanie statutowych sprawozdań finansowych spółki (francuska księga główna, zeznania podatkowe, roczne sprawozdania finansowe, załączniki)
- Udział w przeglądach audytowych z audytorami i audytorami SOX
- Ustalanie uzgodnień między francuską rachunkowością a amerykańskimi standardami GAAP dla grup
- Koordynacja działań księgowych z Centrum Usług Wspólnych
- Przygotowywanie miesięcznych raportów dla centralnych zespołów (wątpliwe należności, bilans)
- Zapewnienie koordynacji stałej kontroli wewnętrznej w celu zagwarantowania, że wszystkie aspekty księgowe i finansowe są zgodne z amerykańskimi standardami i standardami SOX (odchylenia, konta rezerwowe itp.)
- Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe w przedziale: 22.000-30.000 brutto
- Premia roczna w wysokości 10% brutto wynagrodzenia z UoP
- Praca 100% zdalna
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Prywatna opieka medyczna w Medicover
- Dodatkowe ubezpieczenie na życie
- Praca w międzynarodowych strukturach
- Możliwości rozwoju i awansu
NAJNOWSZE OFERTY PRACODAWCÓW
Pracując jako Specjalista ds. kadr i płac będziesz odpowiedzialny za cały proces związany zarówno z administracją kadrową jak i naliczaniem wynagrodzeń. Dbałość o terminową i poprawną realizacją zadań oraz...
Firma: ADN Akademia Sp. z o.o. Sp. k.
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa, bardzo dobry dojazd komunikacją publiczną, możlwiy parking dla p
Data dodania: wczoraj
SzczegółyOpis stanowiska obsługa pełnego zakresu spraw kadrowych od zatrudnienia po zakończenie współpracy przygotowywanie list płac oraz rozliczeń zgodnie z aktualnymi przepisami wprowadzanie i aktualizacja danych pracowniczych w...
Firma: ADN Akademia Sp. z o.o. Sp. k.
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa, bardzo dobry dojazd komunikacją publiczną, możlwiy parking dla p
Data dodania: wczoraj
SzczegółySprzedaż i koordynacja szkoleń profilaktycznych, praca telefoniczna w biurze.Godziny pracy: 7:30-15:00 Wymagania konieczne: Zawód: Pozostali pracownicy obsługi biurowej Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Uprawnienia:...
Firma: ADAM KOPACZ PROFILAKTYKA KIER
Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
Data dodania: wczoraj
Szczegóły1) sprawowanie bezpośredniego kierownictwa i nadzoru nad pracownikami referatu, w tym planowanie, koordynowanie i kontrolowanie realizacji powierzonych zadań oraz egzekwowanie terminowego i prawidłowego ich wykonywania;2)...
Firma: Urząd Gminy w Kołbieli
Miejsce pracy: mazowieckie / Kołbiel
Data dodania: wczoraj
SzczegółyProwadzenie spraw kadrowych w firmie. Wymagania konieczne: Zawód: Księgowy (wymagany staż - lata: 2) Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne Wymagania inne: Wykształcenie wyższe, min. 1 rok doświadczenia...
Firma: FENIKS ZARZĄDZANIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Miejsce pracy: małopolskie / Bochnia
Data dodania: wczoraj
Szczegóływspółpraca ze specjalistą ds. BHP w zakresie bezpiecznych i higienicznych warunków pracy,kontrola ważności szkoleń okresowych BHP, w tym pierwszej pomocy i ppoż., zgłaszanie pracowników na szkolenia wstępne i okresowe...
Firma: ZARZĄD TRANSPORTU MIEJSKIEGO W GDAŃSKU
Miejsce pracy: pomorskie / Gdańsk
Data dodania: wczoraj
Szczegóły