Logo
Kontroler Wewnętrzny / Kontrolerka Wewnętrzna

Praca

Kontroler Wewnętrzny / Kontrolerka Wewnętrzna

Kontroler Wewnętrzny / Kontrolerka Wewnętrzna
Miejsce pracy:
The Park, ul. Krakowiaków 46, Warszawa;
Cementownia Rudniki, ul. Mstowska 10;
Cementownia Chełm, ul. Fabryczna 6
Forma współpracy: Umowa o pracę
Twoje zadania na stanowisku:
  • Wdrażanie polityk i procedur Cemex. Proaktywne informowanie o zmianach w wewnętrznych politykach i monitorowanie ich przestrzegania;
  • Przeprowadzanie regularnych ocen ryzyka. Identyfikacja możliwości wzmocnienia środowiska kontroli wewnętrznej i pozyskanie zaangażowania odpowiednich interesariuszy we wdrażanie takich usprawnień;
  • Ocena projektu i skuteczności działania kontroli wewnętrznej w oparciu o instrukcje dostarczone przez Centralę;
  • Doskonalenia procesów poprzez wdrażanie usprawnień zwiększających efektywność i redukujących ryzyko oraz koszty;
  • Rekomendacja i komunikacja działań usprawniających procesy w kontrolowanych obszarach;
  • Współpraca z audytorami zewnętrznymi i wewnętrznymi;
  • Monitorowanie działań naprawczych w zakresie spostrzeżeń audytowych i proaktywne wspieranie właścicieli kontroli w ich działaniach naprawczych;
  • Miesięczne raportowanie do Centrali Kontroli Wewnętrznej dotyczące statusu wdrożenia działań naprawczych w zakresie kontroli.
Nasze oczekiwania:
  • Wykształcenie wyższe (min. licencjat) w dziedzinie ekonomii, preferowane rachunkowość;
  • Min. 3 lata doświadczenia w audycie zewnętrznym/wewnętrznym lub pokrewnym (doświadczenie w „Wielkiej Czwórce” będzie dodatkowym atutem);
  • Doskonała znajomość koncepcji oceny ryzyka, środowiska kontroli oraz regulacji rynkowych związanych z ładem korporacyjnym;
  • Znajomość MSSF, procesów biznesowych (np. Procure-To-Pay, Order-To-Cash), metodyki zarządzania ryzykiem oraz SOX;
  • Biegła znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie);
  • Znajomość systemów ERP (preferowany SAP) oraz pakietu MS Office (Outlook, Teams, Excel, Word, PowerPoint, PowerBI);
  • Aktywne prawo jazdy kat. B.;
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne, siła przekonywania, dyplomacja;
  • Wysoka inicjatywa, zaangażowanie i umiejętność pracy zespołowej.
Co możesz zyskać?
  • Pracę w dużej i stabilnej firmie o globalnym zasięgu;
  • Możliwość rozwoju, nauki i zdobywania doświadczenia;
  • Rozbudowany pakiet benefitów m.in.,
    • prywatna opieka medyczna LUX MED dla Ciebie i Twojej rodziny,
    • karty sportowe FitProfit i możliwość uczestnictwa w Pracowniczych Klubach Sportowych,
    • ubezpieczenie dla Ciebie i Twojej rodziny,
    • dostęp do platformy MyBenefit, która co roku zasilana jest środkami pieniężnymi przez Pracodawcę i na której możesz robić zakupy w preferencyjnych cenach,
    • dodatkowy dzień wolny z okazji Barbórki,
    • jeżeli jesteś Rodzicem gwarantujemy dodatkowy dzień wolny ekstra w celu sprawowania opieki nad pociechą. Dla świeżo upieczonych Rodziców finansujemy wyprawkę tzw. „becikowe”,
    • dofinansowanie do okularów,
    • programy szkoleniowe realizowane online i stacjonarnie,
    • atrakcyjny system nagród: nagrody jubileuszowe, nagrody za osiągnięcia, nagrody roku,
    • pomoc w postaci zapomogi finansowej trudnej sytuacji życiowej.
  • Zapewniamy bezpieczeństwo
  • Koncentrujemy się na Klientach
  • Pracujemy jako jeden zespół
  • Działamy Uczciwie
  • Wspieramy innowacje
  • Budujemy różnorodność
Zasady równości i poszanowania różnorodności
W naszych rekrutacjach stosujemy zasady równości i poszanowania różnorodności.
Zatrudniamy Kandydatki/ Kandydatów najlepiej spełniających wymagania na danym stanowisku, bez względu na stopień sprawności, wiek, płeć, pochodzenie lub inne cechy podmiotowe.
Informujemy, że wszystkie nadesłane aplikacje zostaną poddane wnikliwej analizie, jednak odpowiemy tylko na wybrane zgłoszenia.

NAJNOWSZE OFERTY PRACODAWCÓW

Zakres obowiązków: Rozwój sieci Klientów na terenie województwa mazowieckiego Nawiązywanie relacji i aktywne wsparcie Pośredników Finansowych na powierzonym terenie Analiza, budowanie i wdrażanie procesów...

Firma: AYP Sp. z o.o.

Miejsce pracy: mazowieckie /

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

Area of responsibility: Managing assigned complex AR Portfolio according to established company standards and policies Building relationship with customers and internal departments, maintaining excellent customer’s satisfaction...

Firma: DANISH CROWN GBS SP Z O O

Miejsce pracy: małopolskie / Kraków

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

Zadania: obsługa organizacyjno-logistyczna szkoleń, aktywne wyszukiwanie i nawiązywanie kontaktów z nowymi trenerami, bieżąca współpraca i rozliczanie prac trenerów, tworzenie analiz zbiorczych i raportów na potrzeby...

Firma: Asseco Data Systems S.A.

Miejsce pracy: pomorskie / Gdańsk, ul. Jana z Kolna 11

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

Your responsibilities in this role: Building and managing a team responsible for revenue and commercial optimization in the Aggregates segment; Developing and implementing a long-term business development strategy tailored to the...

Firma: Cemex Polska Sp. z o.o.

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa, The Park, ul. Krakowiaków 46

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

Czym się będziesz zajmować: Weryfikacją i ewidencją dokumentów księgowych Nadzorem nad prawidłowym obiegiem dokumentów Przygotowywaniem zestawień i raportów na potrzeby wewnętrzne. Jakie wymagania musisz spełniać:...

Firma: Telemond Sp. z o.o.

Miejsce pracy: lubuskie / Kostrzyn nad Odrą

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

Twój zakres obowiązków realizowanie projektów audytorskich dla Klientów z audytu ogólnego i/lub sektora instytucji finansowych współpraca z Managerem zespołu w zakresie planowania realizacji projektów wspieranie mniej...

Firma: BDO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły