Praca
Menedżer / Menedżerka ds. Szkoleń Operacyjnych
Career Opportunities
at Amazon
- Zarządzanie zespołem trenerów i specjalistów L&D, w tym coaching i planowanie ich rozwoju.
- Pełne zarządzanie programami szkoleniowymi dla pracowników i liderów w Centrum Realizacji Zamówień (FC).
- Opracowywanie, realizacja i ocena wszystkich działań szkoleniowych we współpracy z kadrą kierowniczą.
- Identyfikacja potrzeb szkoleniowych w celu rozwiązania problemów z jakością i wydajnością w operacjach.
- Coaching liderów w zakresie umiejętności zarządzania i przywództwa (indywidualne spotkania i warsztaty).
- Budowanie relacji i wymiana najlepszych praktyk z innymi europejskimi zespołami szkoleniowymi Amazon.
- Codzienne spotkania z interesariuszami, analiza wskaźników KPI i proaktywne rozwiązywanie problemów operacyjnych.
- Wykształcenie wyższe (tytuł licencjata).
- Płynna komunikacja w języku polskim.
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem, z naciskiem na budowanie ścieżek kariery i planowanie sukcesji.
- Umiejętność efektywnego budowania relacji z licznymi interesariuszami wewnątrz organizacji.
- Zaawansowane umiejętności Excel oraz zdolność do analizy i interpretacji danych wydajnościowych.
- Mile widziane: Duża inicjatywa w rozpoznawaniu potrzeb biznesowych i prowadzeniu zmian.
- Mile widziane: Doświadczenie zawodowe w środowisku operacyjnym (logistyka, produkcja).
- Mile widziane: Doświadczenie w zarządzaniu zmianą, projektowaniu skalowalnych rozwiązań procesowych i ich szybkim wdrażaniu.
- Konkurencyjne wynagrodzenie zasadnicze od 13 941,66 PLN miesięcznie.
- Stabilne zatrudnienie i szansę na pracę w międzynarodowym środowisku.
- Możliwość uzyskania dodatkowych elementów całkowitego wynagrodzenia (np. akcje, premia powitalna).
- Bogaty pakiet benefitów: plany emerytalne, ubezpieczenie zdrowotne i na życie.
- Ubezpieczenie na podróże służbowe.
- Karta MultiSport oraz zniżki pracownicze (EDC).
- Dostęp do Programu Wsparcia Pracowniczego (EAP).
NAJNOWSZE OFERTY PRACODAWCÓW
Twój zakres obowiązków Czynny udział w procesie zatrudniania pracowników, Wsparcie bezpośredniego przełożonego w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych (redagowanie i publikowanie ofert pracy, selekcja napływających...
Firma: JAKMET
Miejsce pracy: mazowieckie / Sobienki, pow. otwocki, gm. Osieck
Data dodania: dzisiaj
SzczegółyWymiar etatu: pełny etat Rodzaj umowy: umowa o pracę ( zgodnie z art. 25 K. p. ) Wykształcenie: preferowane kierunki ekonomiczne Opis stanowiska: Odpowiedzialność za wprowadzanie do systemu finansowego faktur kosztowych...
Firma: Spółdzielnia Mieszkaniowa "Zagajnik"
Miejsce pracy: łódzkie / Łódź
Data dodania: dzisiaj
SzczegółyTwoja rola pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i...
Firma: Credit Agricole Bank Polska S.A.
Miejsce pracy: warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś (pow. iławski, gm. Iława)
Data dodania: dzisiaj
SzczegółyGłówne obowiązki: (Bardziej szczegółowy wykaz obowiązków służbowych można uzyskać podczas rozmowy kwalifikacyjnej) Organizacja i kontrola pracy zespołu (pracownicy działu kadr + BHP). Kontrola prowadzenia i...
Firma: INNOWISE Sp. z o.o.
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa, blisko stacji metra
Data dodania: dzisiaj
SzczegółyLokalizacja: zachodnie obrzeża Poznania Forma współpracy: umowa o pracę Tryb pracy: stacjonarna + możliwość pracy zdalnej kilka dni w miesiącu Branża: produkcyjno-handlowa Wynagrodzenie: 8 000 – 12 000 brutto PLN O...
Firma: WL Consulting
Miejsce pracy: wielkopolskie / Poznań
Data dodania: dzisiaj
SzczegółyAktywne pozyskiwanie klientów i budowanie z nimi długofalowych relacji. Diagnozowanie potrzeb klientów i dopasowywanie odpowiednich rozwiązań finansowych. Sprzedaż produktów bankowych, w tym funduszy inwestycyjnych....
Firma: Klient portalu Praca.pl
Miejsce pracy: wielkopolskie / Września
Data dodania: dzisiaj
Szczegóły