Praca
Menedżerka / Menedżer ds. Jakości i Relacji z Klientami
Misja Banku BNP Paribas: Wprowadzamy pozytywną bankowość w życie naszych Klientów, odpowiadając na ich potrzeby finansowe i ułatwiając im realizację celów. W sposób prosty, przemyślany i bezpieczny. Z troską o społeczeństwo i środowisko.
- Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale
- Budowanie długotrwałych relacji z Klientami Premium oraz aktywne pozyskiwanie nowych
- Efektywne realizowanie celów sprzedażowych
- Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej
- Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej sprzedaży (etyka sprzedaży)
- Kontrolowanie prowadzonego procesu w Oddziale i podejmowanie decyzji
- Zapewnianie ciągłości realizacji zadań jakościowych i operacyjno –administracyjnych w Oddziale
- Organizowanie obrotów gotówkowych w oddziale, zgodnie z obowiązującym procesem i procedurami (jeżeli dotyczy)
- Monitorowanie obiegu dokumentów i akceptacja przygotowanych w Oddziale projektów pism, opracowań i materiałów
- Zapewnianie operacyjnej efektywności i zgodności procesów Compliance oraz uczestnictwo w tych procesach
- Aktywne pozyskanie nowych Klientów
- Aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych w celu realizacji nałożonych zadań
- Zapewnienie wysokiej jakości sprzedaży produktów i usług bankowych oraz przestrzeganie standardów obsługi Klientów w Oddziale
- Rozwijanie współpracy z obecnymi Klientami i budowanie długotrwałych relacji
- Realizacja zleceń/dyspozycji składanych przez Klientów
- Wsparcie i współpraca w codziennej pracy z Dyrektorem Centrum Doradczego
- Wykształcenie wyższe
- Staż pracy w bankowości minimum 2 lata
- Przynajmniej roczne doświadczenie w zakresie sprzedaży i obsługi Klientów w obszarze finansowym (bankowość, ubezpieczenia, Biuro Maklerskie, consulting)
- doświadczenie w obsłudze Klientów z segmentu Premium
- Doświadczenie w pracy w obszarze sprzedaży produktów bankowych i obsługi Klientów detalicznych/ premium / biznesowych
- Zaawansowana wiedza z obszaru oferty detalicznej / premium / biznesowej
- Wiedza w zakresie trendów rozwoju bankowości detalicznej / premium / biznesowej
- Znajomość przepisów i procedur bankowych
- Znajomość aplikacji bankowych
- Znajomość technik prezentacyjnych, negocjacyjnych i sprzedaży
- Znajomość bankowej oferty produktowej
- Umiejętność prowadzenia szkoleń
- Znajomość języka angielskiego
- Dołączenie do organizacji o globalnym zasięgu, która jest częścią grupy bankowej BNP Paribas obecnej w 63 krajach z 200-letnią tradycją;
- Pracę w miejscu, w którym możesz być sobą niezależnie od Twojej orientacji psychoseksualnej, tożsamości płciowej, wieku, pochodzenia, koloru skóry czy rodzaju niepełnosprawności. Każda osoba jest u nas mile widziana;
- Rozwój w Banku Zielonych Zmian, w którym możesz mieć wpływ na naszą planetę i otaczający nas świat;
- Dużą autonomię w działaniu przy jednoczesnym wsparciu przełożonego, co potwierdza ponad 90% pracowników;
- Możliwość podejmowania własnych decyzji, eksperymentowania i tworzenia swojej unikalnej ścieżki doświadczeń;
- Możliwości rozwoju zarówno w banku jak i spółkach w ramach Grupy BNP Paribas w kraju i zagranicą;
- Pracę w środowisku agile’owym, które wspiera elastyczność i innowacyjność organizacji, w końcu jesteśmy Bankiem zmieniającego się świata.
NAJNOWSZE OFERTY PRACODAWCÓW
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: opracowanie rocznego planu audytu wewnętrznego, w tym identyfikację i analizę ryzyka związanego z działalnością Wód Polskich, przeprowadzanie zadań audytowych...
Firma: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa, ul. Chałubińskiego 8
Data dodania: dzisiaj
SzczegółySamodzielne prowadzenie rekrutacji na stanowiska produkcyjne w kraju i za granicą. Aktywne pozyskiwanie kandydatów poprzez portale, media społecznościowe i inne źródła. Przeprowadzanie rozmów rekrutacyjnych oraz selekcja...
Firma: Klient portalu Praca.pl
Miejsce pracy: pomorskie / Gdańsk
Data dodania: dzisiaj
SzczegółySamodzielne przygotowywanie i weryfikacja list płac zgodnie z obowiązującymi przepisami. Kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowej, od zatrudnienia po zwolnienie pracowników. Obsługa systemów kadrowo-płacowych Enova i...
Firma: Gdański Klub Sportowy Gedania 1922
Miejsce pracy: pomorskie / Gdańsk
Data dodania: dzisiaj
SzczegółyOpis stanowiska Zarządzanie zespołem ds. bezpieczeństwa i higieny pracy w centrum logistycznym. Wdrażanie i nadzorowanie procedur BHP oraz przepisów prawa pracy. Analiza danych BHP i przygotowywanie raportów dla kadry...
Firma: Amazon
Miejsce pracy: lubuskie / Świebodzin
Data dodania: dzisiaj
SzczegółyOpis stanowiska prowadzenie i aktualizacja akt osobowych pracowników tymczasowych przygotowywanie i rejestrowanie dokumentów kadrowych, w tym umów, aneksów, wypowiedzeń i zaświadczeń obsługa ewidencji czasu pracy, w tym...
Firma: Praca.pl
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Data dodania: dzisiaj
SzczegółyZakres obowiązków Prowadzenie i aktualizacja akt osobowych pracowników tymczasowych, Przygotowywanie i ewidencjonowanie dokumentów kadrowych (umowy o pracę, aneksy, wypowiedzenia, zaświadczenia), Obsługa ewidencji czasu...
Firma: MAOBI Group
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Data dodania: dzisiaj
Szczegóły