Logo
Młodszy specjalista ds. administracyjnych ze znajomością języka niemieckiego

Praca

Młodszy specjalista ds. administracyjnych ze znajomością języka niemieckiego

Pracuj dla nas jako:
Młodszy specjalista ds. administracyjnych ze znajomością języka niemieckiego
Miejsce pracy: Krapkowice
We make it work
Jesteśmy Multiserwis – wiodącym dostawcą usług dla przemysłu z 32-letnim doświadczeniem. Jako część międzynarodowego koncernu Bilfinger, zwiększamy wydajność i zrównoważony rozwój w zakładach naszych klientów w całej Europie.
Na co dzień dostarczamy dopasowane do potrzeb rozwiązania z zakresu: izolacji i rusztowań przemysłowych, mechaniki, instalacji modułowych i technologicznych oraz usług w budownictwie.

You make the difference
Obecnie nasz zespół liczy blisko 3800 osób. Duch zespołowości kształtuje sposób, w jaki działamy. Nasze główne biuro znajduje się w Krapkowicach, ale pracujemy w całej Europie. Dołącz do naszego zespołu i stań się częścią czegoś większego. Multiserwis oferuje Ci możliwości uczestniczenia w najważniejszych projektach z branż m.in.: energetycznej, chemicznej, petrochemicznej, farmaceutycznej czy spożywczej.
Twój zakres obowiązków:
  • obsługa dokumentów kadrowych i administracyjnych
  • rejestracja delegowanych pracowników na portalach rządowych i portalu klienta na rynku niemieckim
  • ścisła współpraca z dostawcami mieszkań (komunikacja w języku niemieckim), raportowanie usterek zgłaszanych przez pracowników
  • wystawianie faktur sprzedażowych
  • wsparcie w obsłudze zamówień środków ochrony indywidualnej i elektronarzędzi
  • wsparcie kierownika kontraktów w obszarach sprawozdawczości administracyjnej i raportowania oraz ścisła współpraca kierownikami robót na rynku niemieckim
  • kontakt z klientami i dostawcami
Nasze oczekiwania:
  • znajomość języka niemieckiego na poziomie minimum B2 – warunek konieczny
  • umiejętność obsługi programów Microsoft Office (w szczególności Excel)
  • dyspozycyjność
  • skrupulatność przy wykonywaniu powierzonych zadań
  • bardzo dobra organizacja pracy
  • umiejętność analitycznego myślenia
Czeka na Ciebie:
  • praca w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku oraz w zespole ukierunkowanym na stały rozwój i podnoszenie kwalifikacji
  • premia roczna, zależna od realizacji celów
  • dodatkowa premia za skorzystanie z Systemu Poleceń
  • rozbudowany pakiet benefitów m.in. codzienne śniadania, dofinansowania do zajęć sportowych i kulturalnych, dofinansowanie wypoczynku i wiele innych
  • stabilne zatrudnienie i szansę rozwoju w międzynarodowych strukturach
  • szkolenia, wyjazdy integracyjne
  • pełny zakres ubezpieczeń zdrowotnych i emerytalnych w Polsce
  • możliwość dodatkowego ubezpieczenia NNW
  • atrakcyjny pakiet medyczny ENEL-MED
Jeśli jesteś zainteresowany powyższą ofertą, aplikuj za pomocą przycisku aplikowania.

Będzie nam miło przywitać Cię w naszym teamie!
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

NAJNOWSZE OFERTY PRACODAWCÓW

Zakres obowiązków: wsparcie koordynatora działu w obsłudze kursów i szkoleń w oddziałach pomoc w analizie potencjału i potrzeb organizacji kursów oraz szkoleń przygotowanie ofert handlowych kursów i szkoleń dla firm i...

Firma: Grupa Pascal

Miejsce pracy: małopolskie / Kraków

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

Wsparcie w realizacji kursów i szkoleń, zarówno stacjonarnych jak i online. Analiza potrzeb i potencjału szkoleniowego. Przygotowanie ofert handlowych. Współorganizacja i nadzór nad dokumentacją szkoleniową. Obsługa...

Firma: Klient portalu Praca.pl

Miejsce pracy: małopolskie / Kraków

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

Twoja rola pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i...

Firma: Credit Agricole Bank Polska S.A.

Miejsce pracy: dolnośląskie / Bolesławiec

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

Na co dzień będziesz: odpowiedzialny za stały kontakt z klientami, utrzymywał i budował długotrwałe relacje z klientami, odpowiedzialny za umawianie spotkań w placówkach banku, przedstawiał odpowiednio dobrane pod...

Firma: Contact Center Sp. z o.o.

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

Zakres obowiązków: Obsługa administracyjna procesów kadrowo-płacowych, w tym kreowanie umów, aneksów, świadectw pracy. Obliczanie wynagrodzeń, zarządzanie aktami osobowymi i aktualizacja dokumentacji. Obsługa systemu...

Firma: RETS Sp. z o.o.

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

Obowiązki kontakt ze szwedzkimi kontrahentami organizacja podróży służbowych wsparcie językowe pracowników przebywających w Szwecji tłumaczenia udział w targach branżowych na terenie Szwecji Wymagania komunikatywna...

Firma: Baltix.se sp. z o.o.

Miejsce pracy: pomorskie / Gdynia

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły