Logo
P&C ELC Specialist

Praca

P&C ELC Specialist

At JTI we celebrate differences, and everyone truly belongs. 46,000 people from all over the world are continuously building their unique success story with us. 83% of employees feel happy working at JTI.

 

To make a difference with us, all you need to do is bring your human best.

 

What will your story be? Apply now!  

Learn more: jti.com

P&C ELC Specialist
Location: Warszawa, Nr ref.: 97448
(Temporary contract - 2 years)

What we offer:
  • Competitive pay and attractive annual bonus;
  • On-going development opportunities in multinational environment, wide variety of projects, ambitious goals and independence in achieving them. Promoting from within culture;
  • Freedom with responsibility (we trust your competencies, ability to manage your time and your scope of work);
  • Lot of flexibility in terms of work arrangements (work from office or from home);
  • Private medical care (various options to choose) and life insurance;
  • Employee pension and savings programs;
  • JTI Family Leave Benefit – including extended paid paternity leave and fully paid maternity leave;
  • Multisport card, foreign languages classes;
  • Wide variety of trainings, webinars and professional courses on our e-learning platforms, including sponsored certification programs (for employees fulfilling the admission criteria);
  • Modern office with traditions (Art Norblin Factory) in convenient location, equipped with a library, mindfulness zone, spacious kitchen, garden terrace, massage chairs and underground bicycle parking;
  • Working in a diverse and inclusive organization of 43 different nationalities.
and most important benefits:
  • medical care
  • pension plan
  • life insurance
  • Multisport card
  • family leave
About the position:

 

P&C ELC Specialist must ensure the efficient delivery of Employee LifeCycle services for the in-scope zones to all stakeholders (entites, regions, employees) in line with agreed Service Level Agreements.

 

Main areas of responsibility:
  • Ensure efficient delivery of services to all stakeholders from several  markets in line with agreed Service Level Targets
  • Provide quality and timely end-to-end service addressing employee needs across all P&C areas in accordance with Standard Operating Procedures
  • Maintain employee lifecycle events according to the corporate and local guidelines in SAP HR, benefits and other in scope systems
  • Identify areas for process improvements and standardization
  • Capture and document new procedures, provide process improvements ideas
Requirements:
  • 1 - 2  years experience in a multinational organization in a similar role
  • SAP HR knowledge and/or Experience in administrative role is a must
  • Profound knowledge of HR Administration, Organizational Management processes
  • Fluent written and spoken English
  • Strong Customer Service Mindset; excellent team player, open minded and flexible approach
If this role is what youre looking for, apply now by sending CV in English.

If you decide to participate in this recruitment, the administrator of your data will be JTI GBS Poland sp. z o.o. with headquarters in Warsaw. Your data will be processed only to support the recruitment process in which you participate. Detailed information on the processing of your data here.

JTI GBS Sp. z o.o. has introduced an Internal Reporting Procedure for Whistleblowers. If you would like to review this procedure, it is available upon request.

NAJNOWSZE OFERTY PRACODAWCÓW

Do zespołu People Solutions Center poszukujemy Senior Representative , odpowiedzialnego za analizę, wdrażanie i administrowanie programami HR. Osoba na tym stanowisku będzie współpracować z kluczowymi interesariuszami,...

Firma: Concentrix

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

Wynagrodzenie do negocjacji – adekwatne do posiadanego doświadczenia, kwalifikacji i umiejętności. Opis stanowiska: Obsługa i zarządzanie dokumentacją kadrowo-płacową zgodnie z przepisami prawa. Koordynacja dokumentacji...

Firma: NOWREM GROUP Daniel Łata sp.k.

Miejsce pracy: śląskie / Jaworzno

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należą: Wdrażanie, analiza i ocena działań Centrum Rozwiązań dla Pracowników, obejmujących administrację zaangażowania i relacji z pracownikami oraz obsługę...

Firma: Concentrix

Miejsce pracy: lubelskie / Lublin

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

Twoja rola pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i...

Firma: Credit Agricole Bank Polska S.A.

Miejsce pracy: małopolskie / Tarnów

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

Implementacja i analiza działań Centrum Rozwiązań dla Pracowników, w tym zarządzanie relacjami oraz zaangażowaniem pracowników poprzez narzędzia wsparcia. Świadczenie usług konsultingowych w zakresie polityk HR,...

Firma: Concentrix

Miejsce pracy: zachodniopomorskie / Szczecin

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

Zadania przygotowywanie dokumentacji pracowniczej związanej z zatrudnieniem, rozwiązaniem stosunku pracy i zmianą warunków zatrudnienia, przygotowywanie raportów miesięcznych, wystawianie zaświadczeń o wynagrodzeniu,...

Firma: Strabag BRVZ Sp. z o.o.

Miejsce pracy: mazowieckie / Pruszków

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły