Logo
Podinspektor - stanowisko ds. organizacyjno-finansowych

Praca

Podinspektor - stanowisko ds. organizacyjno-finansowych

Urząd Miasta Płocka
Podinspektor - stanowisko ds. organizacyjno-finansowych
Miejsce pracy: Płock
Numer: StPr/25/0933
OBOWIĄZKI:
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) obsługa korespondencji oraz poczty elektronicznej Wydziału Strategii, Architektury i Urbanistyki (WSU);2) organizacja terminarza i techniczna obsługa spotkań Dyrektora WSU;3) obsługa wniosków o udostępnienie akt spraw dotyczących zakresu działania WSU, w tym sporządzanie kopii dokumentów oraz ich wydawanie na wniosek zainteresowanym;4) sporządzanie dla WSU sprawozdań zbiorczych, planów oraz pism i wniosków zleconych przez Dyrektora Wydziału;5) sporządzanie dla WSU raportów, sprawozdań, informacji i planów w zakresie spraw organizacyjno-kadrowych;6) współudział przy przygotowywaniu projektów, umów, porozumień i aneksów do nich z zakresu działania WSU;7) prowadzenie spraw finansowych w zakresie działania WSU, w tym obsługa programu Dysponent;8) potwierdzenie zamieszczania ogłoszeń/obwieszczeń na wydziałowej tablicy ogłoszeń;9) prowadzenie spraw dotyczących szkoleń w WSU;10) archiwizacja dokumentacji przekazywanej do Archiwum Zakładowego;11) prowadzenie wewnętrznych ewidencji i wykazów;12) współudział przy przygotowywaniu upoważnień i pełnomocnictw dla pracowników WSU oraz ich ewidencjonowanie.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Wymagania niezbędne (formalne):1. obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135);2. nieposzlakowana opinia;3. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ściganez oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;5. wykształcenie - studia minimum pierwszego stopnia;6. bardzo dobra obsługa komputera, w tym edytora tekstu i arkusza kalkulacyjnego.Wymagania dodatkowe:I. znajomość ustaw:- z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135);- z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1153 ze zm.);- z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2025 r. poz. 1691);- z dnia 6 września 2001 roku o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2022 r. poz. 902);- z dnia 9 października 2015 roku o rewitalizacji (Dz. U. z 2024 r. poz. 278).II. znajomość rozporządzenia:- Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych ( Dz. U. z 2011 r. Nr 14 poz.67 ze zm.).

Miejsce pracy:

Płock


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 806 PLN


Opis wynagrodzenia:

do uzgodnieniaWskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Płocka, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6 %.Warunki pracy na stanowisku:Praca w budynku Urzędu, pl. Stary Rynek 1. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Zatrudnienie od 1 lutego 2026r.Miejsce pracy w budynku z podjazdem dla osób z niepełnosprawnościami.Stanowisko pracy znajduje się na III piętrze w pomieszczeniu niedostosowanym do wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne w budynku o odpowiedniej szerokości, natomiast drzwi do pomieszczeń uniemożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim.W tej części budynku na III piętrze znajdują się toalety o małej powierzchni użytkowej i wąskich drzwiach.

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Płocku

NAJNOWSZE OFERTY PRACODAWCÓW

Praca w biurze w Augustowie B2b lub gotowość jej założenia Zakres obowiązków: Prowadzenie ksiąg rachunkowych Spółki oraz podmiotów powiązanych zgodnie z ustawą o rachunkowości i przepisami prawa podatkowego....

Firma: Inżynieria Polska Sp. z o.o.

Miejsce pracy: podlaskie / Augustów

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

Opis stanowiska prowadzenie bieżącej obsługi kadrowej pracowników na różnych etapach zatrudnienia przygotowywanie i przekazywanie dokumentów zgłoszeniowych oraz zmian do instytucji zewnętrznych kompletowanie i...

Firma: Apator SA

Miejsce pracy: kujawsko-pomorskie / Ostaszewo (pow. toruński, gm. Łysomice), k. Torunia

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

rozliczanie wynagrodzeń pracowników i sporządzanie list płac, sporządzanie deklaracji i formularzy do ZUS, US, PFRON, sporządzanie dokumentów z zakresu stosunków pracy oraz umów cywilnoprawnych, prowadzenie ewidencji...

Firma: Niro Sp. z o.o.

Miejsce pracy: dolnośląskie / Lubin, ul. Ścinawska 37

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

Zakres Obowiązków Przygotowywanie kluczowych analiz (rentowność, koszty, KPI) oraz zamknięć miesiąca. Ocena opłacalności rabatów, promocji i warunków handlowych (zarządzanie marżą). Tworzenie budżetów, prognoz...

Firma: Tchibo Warszawa Sp. z o.o.

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za : Wystawianie faktur sprzedaży krajowych i zagranicznych Weryfikacja poprawności i kompletacja dokumentów dot. wystawienia faktur Kompletacja dokumentów do...

Firma: Willson & Brown Sp. z o.o.

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa, Włochy

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

Twój zakres obowiązków W 4kraft dużo się dzieje - rozwijamy narzędzia, procesy i sposób podejmowania decyzji. A żeby działać mądrze, potrzebujemy raportów, które naprawdę mają sens. Dlatego do Działu Controllingu...

Firma: 4Kraft Sp. z o.o.

Miejsce pracy: wielkopolskie / Poznań, ul. Tatrzańska 1/5

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły