Praca
Pracownik Administracji HR i Obsługi Korporacyjnej
Ogłoszenie numer: 10305026, z dnia 2025-10-09
Klient portalu Praca.pl
Pracownik Administracji HR i Obsługi Korporacyjnej
Miejsce pracy: Warszawa, Śródmieście
Opis stanowiska
- Zarządzanie dokumentacją personalną pracowników (papierową i elektroniczną)
- Wprowadzanie danych do systemów informatycznych HR
- Wspieranie procesu onboardingu nowych pracowników
- Przygotowywanie certyfikatów, korespondencji i dokumentów roboczych
- Monitorowanie skrzynek mailowych i komunikacja z wewnętrznymi oraz zewnętrznymi partnerami
- Wsparcie w realizacji procedur administracyjnych związanych z HR
- Tworzenie notatek, raportów i śledzenie realizacji zadań
- Podstawowe czynności biurowe: kopiowanie, skanowanie
Wymagania
- Wykształcenie średnie związane z obszarem działalności
- Minimum 1 rok doświadczenia w administracji personalnej lub pokrewnym
- Bardzo dobra znajomość MS Office (Word, Excel, Outlook)
- Biegła znajomość języka angielskiego (minimum B2) oraz dodatkowego języka UE będzie atutem
- Umiejętność pracy samodzielnej i odpowiedzialność
- Wysoka kultura obsługi i komunikatywność
- Umiejętność organizacji pracy, priorytetyzacji zadań i pracy pod presją
- Dyskrecja i dbałość o szczegóły
- Zdolność do pracy w zespole i adaptacji do dynamicznego środowiska
- Chęć nauki i rozwoju zawodowego
Oferujemy
- Umowę o pracę poprzez agencję zatrudnienia
- Wynagrodzenie netto: 71,82€ dziennie
- Opiekę medyczną, kartę sportową
- Możliwości rozwoju i awansu
- Pracę w modelu hybrydowym (stacjonarnie i zdalnie)
- Dogodną lokalizację w centrum miasta
NAJNOWSZE OFERTY PRACODAWCÓW
Opis stanowiska: Obsługa księgowa podmiotów kapitałowych lub działalności gospodarczych Księgowanie i dekretowanie dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami Sporządzanie sprawozdań finansowych (przy...
Firma: PK Pogotowie Księgowe Sp. z o.o.
Miejsce pracy: lubelskie / Lublin
Data dodania: dzisiaj
SzczegółyGłówne obowiązki: księgowanie faktur zakupu, sprzedaży księgowanie wyciągów bankowych sporządzanie sprawozdań do GUS prowadzenie ewidencji środków trwałych uzgadnianie kont rozrachunków kontrola rejestrów VAT...
Firma: HYDROPURE POLSKA Sp. z o.o.
Miejsce pracy: dolnośląskie / Wrocław, Krzyki
Data dodania: dzisiaj
Szczegółyprowadzenie pełnej księgowości firmy, ewidencja dokumentów księgowych, w tym faktur i wyciągów bankowych, kontrola rozrachunków oraz rejestrów VAT, przygotowywanie deklaracji podatkowych i raportów dla GUS,...
Firma: Klient portalu Praca.pl
Miejsce pracy: dolnośląskie / Wrocław, Krzyki
Data dodania: dzisiaj
SzczegółyZakres obowiązków: Wprowadzanie dokumentów za pomocą oprogramowania OCR (Saldeo), Przygotowywanie danych księgowych oraz współpraca z działem księgowości, Udział w zamknięciach miesiąca i roku oraz w kontrolach i...
Firma: YANGO Sp. z o.o.
Miejsce pracy: mazowieckie / Opacz-Kolonia
Data dodania: dzisiaj
SzczegółyPoszukujemy Rzeczoznawców Majątkowych do stałej współpracy! W wybranych regionach kraju (woj.: dolnośląskie, świętokrzyskie, północne powiaty województwa mazowieckiego, warmińsko-mazurskie, podlaskie, lubuskie,...
Firma: ACONS sp. z o.o. sp. k.
Miejsce pracy: mazowieckie /
Data dodania: dzisiaj
SzczegółyPoszukujemy Rzeczoznawców Majątkowych do stałej współpracy! W wybranych regionach kraju (woj.: dolnośląskie, świętokrzyskie, północne powiaty województwa mazowieckiego, warmińsko-mazurskie, podlaskie, lubuskie,...
Firma: ACONS sp. z o.o. sp. k.
Miejsce pracy: świętokrzyskie /
Data dodania: dzisiaj
Szczegóły