Praca
Pracownik w Dziale ds. Inwestycji Jednostek Klinicznych
UNIWERSYTET MEDYCZNY W LUBLINIE
ogłasza rekrutację na stanowisko:
Główne zadania:
- Prowadzenie spraw związanych z realizacją inwestycji podmiotów leczniczych nadzorowanych przez Uniwersytet (m.in. weryfikacja harmonogramów, rozliczeń finansowych, monitorowanie poziomu realizacji inwestycji)
- Ocena projektów inwestycyjnych przedstawianych przez podmioty lecznicze.
- Identyfikacja potencjalnych zagrożeń w realizacji projektów.
- Prowadzenie spraw z zakresu oceny i zatwierdzania planów inwestycyjnych jednostek klinicznych oraz nadzór nad ich realizacją.
- Monitorowanie postępowań przetargowych podmiotów leczniczych w odniesieniu do działalności inwestycyjnej.
- Monitorowanie stron internetowych w zakresie możliwości pozyskania dofinansowania zadań inwestycyjnych podmiotów leczniczych w ramach projektów rządowych, unijnych i innych zewnętrznych źródeł finansowania.
- Monitorowanie i analiza aktów prawnych pod kątem prowadzonej problematyki inwestycyjnej oraz ich wpływu na działalność podmiotów leczniczych.
- wykształcenie wyższe, licencjat (mile widziane ekonomiczne, administracyjne)
- znajomość przepisów prawnych:
- ustawa o działalności leczniczej
- ustawa o Funduszu Medycznym
- Rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie szczegółowego sposobu i trybu finansowania inwestycji z budżetu państwa
- ustawa o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych – wyłącznie w odniesieniu do przepisów dotyczących opinii o celowości inwestycji
- Rozporządzenie Ministra Zdrowia w sprawie formularza Instrumentu Oceny Wniosków Inwestycyjnych w Sektorze Zdrowia dla inwestycji skutkujących zmianą zakresu udzielanych świadczeń opieki zdrowotnej
- Rozporządzenie Ministra Zdrowia w sprawie formularza Instrumentu Oceny Wniosków Inwestycyjnych w Sektorze Zdrowia dla inwestycji pozostających bez wpływu na zakres udzielanych świadczeń opieki zdrowotnej - dobra znajomość pakietu MS Office
- kompetencje miękkie: dokładność, terminowość i rzetelność w przygotowywaniu dokumentów, dobra organizacja pracy, umiejętność analitycznego myślenia, gotowość do uczenia się, komunikatywność, współpraca w zespole, umiejętność pozyskiwania informacji
Oferujemy:
- interesującą pracę w Uczelni o ugruntowanej pozycji na rynku
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- możliwość doskonalenia umiejętności i poszerzania wiedzy
- szeroki pakiet socjalny
- CV i list motywacyjny,
- Kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór formularza),
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (wzór oświadczenia).
Termin ważności oferty: 06.06.2025 r.
NAJNOWSZE OFERTY PRACODAWCÓW
ZAKRES OBOWIĄZKÓW wsparcie pracowników i managerów w obszarze realizacji procesów HR (m.in.: rekrutacja, onboarding, ewaluacja, ocena pracownicza, feedback, zarządzanie talentami, programy rozwojowe, mierniki...
Firma: MPP Sp. z o.o.
Miejsce pracy: podkarpackie / Zaczernie, k. Rzeszowa
Data dodania: dzisiaj
SzczegółyFor our Client, European bank, we are currently looking for candidates for the role: SME Credit Risk Expert. You will be responsible for evaluating financial information, assessing credit risk for SME/MID business clients and...
Firma: ManpowerGroup
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Data dodania: dzisiaj
SzczegółyOpis stanowiska: Identyfikację, analizę i monitorowanie ryzyk w projektach infrastrukturalnych Obsługę roszczeń (opóźnienia, zmiany zakresu, niezgodności techniczne) Przygotowywanie raportów nt. ryzyk i zgodności z...
Firma: SBB ENERGY S.A.
Miejsce pracy: podkarpackie / Stalowa Wola
Data dodania: dzisiaj
SzczegółyOpis stanowiska: Identyfikację, analizę i monitorowanie ryzyk w projektach infrastrukturalnych Obsługę roszczeń (opóźnienia, zmiany zakresu, niezgodności techniczne) Przygotowywanie raportów nt. ryzyk i zgodności z...
Firma: SBB ENERGY S.A.
Miejsce pracy: śląskie / Gliwice
Data dodania: dzisiaj
SzczegółyOpis stanowiska: Identyfikację, analizę i monitorowanie ryzyk w projektach infrastrukturalnych Obsługę roszczeń (opóźnienia, zmiany zakresu, niezgodności techniczne) Przygotowywanie raportów nt. ryzyk i zgodności z...
Firma: SBB ENERGY S.A.
Miejsce pracy: opolskie / Opole
Data dodania: dzisiaj
SzczegółyOpis stanowiska: Identyfikację, analizę i monitorowanie ryzyk w projektach infrastrukturalnych Obsługę roszczeń (opóźnienia, zmiany zakresu, niezgodności techniczne) Przygotowywanie raportów nt. ryzyk i zgodności z...
Firma: SBB ENERGY S.A.
Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
Data dodania: dzisiaj
Szczegóły