Logo
Pracownik w Dziale ds. Inwestycji Jednostek Klinicznych

Praca

Pracownik w Dziale ds. Inwestycji Jednostek Klinicznych

UNIWERSYTET MEDYCZNY W LUBLINIE
ogłasza rekrutację na stanowisko:

Pracownik w Dziale ds. Inwestycji Jednostek Klinicznych
Miejsce pracy: Lublin

Główne zadania:

  • Prowadzenie spraw związanych z realizacją inwestycji podmiotów leczniczych nadzorowanych przez Uniwersytet (m.in. weryfikacja harmonogramów, rozliczeń finansowych, monitorowanie poziomu realizacji inwestycji)
  • Ocena projektów inwestycyjnych przedstawianych przez podmioty lecznicze.
  • Identyfikacja potencjalnych zagrożeń w realizacji projektów.
  • Prowadzenie spraw z zakresu oceny i zatwierdzania planów inwestycyjnych jednostek klinicznych oraz nadzór nad ich realizacją.
  • Monitorowanie postępowań przetargowych podmiotów leczniczych w odniesieniu do działalności inwestycyjnej.
  • Monitorowanie stron internetowych w zakresie możliwości pozyskania dofinansowania zadań inwestycyjnych podmiotów leczniczych w ramach projektów rządowych, unijnych i innych zewnętrznych źródeł finansowania.
  • Monitorowanie i analiza aktów prawnych pod kątem prowadzonej problematyki inwestycyjnej oraz ich wpływu na działalność podmiotów leczniczych.
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe, licencjat (mile widziane ekonomiczne, administracyjne)
  • znajomość przepisów prawnych:
    - ustawa o działalności leczniczej
    - ustawa o Funduszu Medycznym
    - Rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie szczegółowego sposobu i trybu finansowania inwestycji z budżetu państwa
    - ustawa o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych – wyłącznie w odniesieniu do przepisów dotyczących opinii o celowości inwestycji
    - Rozporządzenie Ministra Zdrowia w sprawie formularza Instrumentu Oceny Wniosków Inwestycyjnych w Sektorze Zdrowia dla inwestycji skutkujących zmianą zakresu udzielanych świadczeń opieki zdrowotnej
    - Rozporządzenie Ministra Zdrowia w sprawie formularza Instrumentu Oceny Wniosków Inwestycyjnych w Sektorze Zdrowia dla inwestycji pozostających bez wpływu na zakres udzielanych świadczeń opieki zdrowotnej
  • dobra znajomość pakietu MS Office
  • kompetencje miękkie: dokładność, terminowość i rzetelność w przygotowywaniu dokumentów, dobra organizacja pracy, umiejętność analitycznego myślenia, gotowość do uczenia się, komunikatywność, współpraca w zespole, umiejętność pozyskiwania informacji

Oferujemy:

  • interesującą pracę w Uczelni o ugruntowanej pozycji na rynku
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • możliwość doskonalenia umiejętności i poszerzania wiedzy
  • szeroki pakiet socjalny
Wymagane dokumenty:
  • CV i list motywacyjny,
  • Kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór formularza),
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (wzór oświadczenia).

Termin ważności oferty: 06.06.2025 r.

NAJNOWSZE OFERTY PRACODAWCÓW

ZAKRES OBOWIĄZKÓW wsparcie pracowników i managerów w obszarze realizacji procesów HR (m.in.: rekrutacja, onboarding, ewaluacja, ocena pracownicza, feedback, zarządzanie talentami, programy rozwojowe, mierniki...

Firma: MPP Sp. z o.o.

Miejsce pracy: podkarpackie / Zaczernie, k. Rzeszowa

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

For our Client, European bank, we are currently looking for candidates for the role: SME Credit Risk Expert. You will be responsible for evaluating financial information, assessing credit risk for SME/MID business clients and...

Firma: ManpowerGroup

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

Opis stanowiska: Identyfikację, analizę i monitorowanie ryzyk w projektach infrastrukturalnych Obsługę roszczeń (opóźnienia, zmiany zakresu, niezgodności techniczne) Przygotowywanie raportów nt. ryzyk i zgodności z...

Firma: SBB ENERGY S.A.

Miejsce pracy: podkarpackie / Stalowa Wola

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

Opis stanowiska: Identyfikację, analizę i monitorowanie ryzyk w projektach infrastrukturalnych Obsługę roszczeń (opóźnienia, zmiany zakresu, niezgodności techniczne) Przygotowywanie raportów nt. ryzyk i zgodności z...

Firma: SBB ENERGY S.A.

Miejsce pracy: śląskie / Gliwice

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

Opis stanowiska: Identyfikację, analizę i monitorowanie ryzyk w projektach infrastrukturalnych Obsługę roszczeń (opóźnienia, zmiany zakresu, niezgodności techniczne) Przygotowywanie raportów nt. ryzyk i zgodności z...

Firma: SBB ENERGY S.A.

Miejsce pracy: opolskie / Opole

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

Opis stanowiska: Identyfikację, analizę i monitorowanie ryzyk w projektach infrastrukturalnych Obsługę roszczeń (opóźnienia, zmiany zakresu, niezgodności techniczne) Przygotowywanie raportów nt. ryzyk i zgodności z...

Firma: SBB ENERGY S.A.

Miejsce pracy: małopolskie / Kraków

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły