Praca
Specjalista ds. Analiz i Rozliczeń w Sekcji Analiz Ekonomicznych i Rozliczeń Finansowych
Instytut Hematologii i Transfuzjologii poszukuje kandydata na stanowisko:
- Udział w sporządzaniu analiz i raportów ekonomicznych komórek organizacyjnych Instytutu (okresowych i „ad hoc”);
- Udział w analizie i kontroli kosztów Instytutu. Podejmowanie aktywnych działań w celu usprawnienia procesu kontroli kosztów w Instytucie (optymalizacja i budżetowanie, identyfikacja obszarów wrażliwych);
- Sporządzanie wyceny kosztów usług medycznych i niemedycznych realizowanych przez Instytut, w szczególności: badań, procedur diagnostycznych, ocen, ekspertyz, kursów, szkoleń i innych; przygotowywanie cenników usług;
- Prawidłowe i terminowe rozliczanie realizacji umów zawartych z podmiotami zewnętrznymi;
- Przygotowywanie rozliczeń finansowych umów dotacyjnych, grantowych i projektów, w tym m.in. również przygotowywanie korespondencji z analizą rozliczanych wydatków/kosztów i logiczną argumentacją;
- Przygotowywanie informacji na potrzeby Agencji Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji;
- Cykliczne przekazywanie do Działu Finansowo Księgowego informacji stanowiącej postawę alokacji kosztów.
- Wykształcenie wyższe ekonomiczne lub zbliżone;
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, praktyczna znajomość zagadnień;
- Doświadczenie w pracy z systemem ERP;
- Dobra znajomość programu MS EXCEL;
- Umiejętność pracy pod presją czasu;
- Komunikatywność i kreatywność, sumienność, dokładność;
- Umiejętność czytelnej prezentacji danych i formułowania logicznej argumentacji prezentowanych danych;
- Umiejętności analityczne.
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu;
- Pracę w zgranym zespole i przyjaznej atmosferze;
- Dofinansowanie do wypoczynku letniego;
- Dofinansowanie do karty Multisport.
NAJNOWSZE OFERTY PRACODAWCÓW
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: opracowanie comiesięcznego wykazu realizowanych inwestycji, sprawozdawczość i rozliczenia realizowanych inwestycji, weryfikację dokumentacji finansowej zadań inwestycyjnych,...
Firma: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
Miejsce pracy: śląskie / Bieruń Nowy, ul. Warszawska 168
Data dodania: dzisiaj
SzczegółyZakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej z rozpoczęciem, przeszeregowaniem i ustaniem stosunku pracy. Sporządzanie i terminowe przekazywanie do ZUS dokumentów: zgłoszeniowych pracowników i...
Firma: BZK i Wspólnicy sp. z o.o.
Miejsce pracy: mazowieckie / Koprki
Data dodania: dzisiaj
SzczegółyProjektowanie, wdrażanie i utrzymywanie wewnętrznej struktury kontroli dla raportowania zrównoważonego rozwoju (Sustainability Reporting). Zapewnienie, że struktura kontroli jest solidna i zgodna z nowymi standardami oraz...
Firma: Klient portalu Praca.pl
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Data dodania: dzisiaj
SzczegółyRodzaj zatrudnienia: umowa o pracę Twoje zadania: samodzielna i kompleksowa obsługa w zakresie płac, naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie: list płac, rozliczeń podatkowych, wewnętrznych raportów rozliczeniowych ZUS...
Firma: Poczta Polska S.A.
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa, ul. Łączyny 8
Data dodania: dzisiaj
SzczegółyTwoje zadania: Identyfikowanie i analizowanie procesów biznesowych w centrali; Dokumentowanie procesów z użyciem notacji BPMN; Współpraca z właścicielami procesów w celu walidacji i projektowania rozwiązań TO-BE;...
Firma: LUX MED Sp. z o.o.
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa, ul. Szturmowa 2
Data dodania: dzisiaj
SzczegółyPodejmując współpracę z nami, odpowiedzialny będziesz za: Strategiczne zarządzanie kapitałem ludzkim w podległym regionie Monitoring trendów rynkowych w zakresie HR Realizację celów biznesowych poprzez zarządzanie...
Firma: Media Expert
Miejsce pracy: świętokrzyskie / Kielce
Data dodania: dzisiaj
Szczegóły