Logo
Specjalista ds. kontroli i rozliczeń inwestycji

Praca

Specjalista ds. kontroli i rozliczeń inwestycji

GRUPA KDM to jedna z wiodących firm zajmująca się w generalnym wykonawstwem. Kompleksowo realizuje inwestycje: od projektu, przez prace ogólnobudowlane, instalacyjne, aranżacyjne fit-out, po serwis. Firma zdobywała doświadczenie podejmując, z sukcesem prowadząc i finalizując zadania inwestycyjne o wysokim stopniu trudności, takie jak laboratoria, budynki służby zdrowia, obiekty farmaceutyczne, produkcyjne, oświatowe, technologiczne, biurowe, mieszkaniowe, galerie handlowe, hotele. Mocną stroną spółki jest kompleksowość świadczonych usług i optymalizacja proponowanych klientom rozwiązań – misją GRUPY KDM jest bowiem zapewnienie przewidywalności w procesie budowlanym.

Specjalista ds. kontroli i rozliczeń inwestycji
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Połczyńska 53
Twój zakres obowiązków:
  • Weryfikacja poprawności opisanych faktur w systemie SALDEO w tym poprawności kont kosztowych, potrąceń, terminów płatności, zgodności z umową itp.
  • Prowadzenie tabeli rozliczenia inwestycji – uzupełnianie danych kosztowych, danych o płatnościach, potrąceniach, kontrola zgodności rozliczeń z umowami.
  • Kontrola kosztów budowy z budżetem - weryfikacja danych aktualnych z budżetowanymi.
  • Przygotowanie zestawień dotyczących rozliczenia kontraktów oraz stopnia zaawansowania rozliczeń z inwestorem i podwykonawcami.
  • Zakładanie kont budżetowych i wgrywanie budżetów do systemy optima.
  • Przeksięgowania kosztów pomiędzy kontami w systemie optima.
  • Wprowadzanie i opisywanie dokumentów kosztowych dotyczących kontrolingu do systemu SALDEO
  • Wsparcie Działu Realizacji w przygotowywaniu dokumentów na potrzeby budowy, m.in. oświadczenia o niezaleganiu.
  • Weryfikacja wniosków o zwrot zabezpieczeń – kontrola wymagalności oraz wartości zwrotu.
  • Przygotowywanie danych do wystąpienia do Inwestora o zwrot kaucji.
  • Przygotowywanie innych raportów ad hoc.
Nasze wymagania:
  • Wykształcenie wyższe ekonomiczne, rachunkowość lub pokrewne.
  • Bardzo dobra znajomość MS Excel.
  • Umiejętność sporządzania korespondencji.
  • Wysokorozwinięte zdolności analityczne, umiejętność wyciągania wniosków.
  • Terminowość i skrupulatność.
  • Gotowość do pracy w delegacjach i podróżach służbowych.
Mile widziane:
  • Znajomość systemów COMARCH OPTIMA, SALDEO.SMART
  • 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku. .
To oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Praca częściowo stacjonarna, z koniecznością wyjazdów na budowy
  • Dużą samodzielność planowania pracy.
  • Możliwość rozwoju zawodowego, poszerzania kompetencji.
  • Świadczenia pozapłacowe: pakiet medyczny, ubezpieczenie grupowe, karty sportowe dla siebie i rodziny, dzień wolny na urodziny.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

NAJNOWSZE OFERTY PRACODAWCÓW

OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: opracowanie comiesięcznego wykazu realizowanych inwestycji, sprawozdawczość i rozliczenia realizowanych inwestycji, weryfikację dokumentacji finansowej zadań inwestycyjnych,...

Firma: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

Miejsce pracy: śląskie / Bieruń Nowy, ul. Warszawska 168

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

Twój zakres obowiązków: Samodzielne prowadzenie kadrowej, płacowej i personalnej obsługi Klientów BDO, w tym: naliczanie wynagrodzeń, świadczeń oraz zasiłków dla pracowników i osób zatrudnionych na podstawie umów...

Firma: BDO Sp. z o.o. Sp. K.

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

Responsibilities: Supporting Group Internal Audit in conducting the audits Preparing the necessary audit documentation and paperwork Performing tests of implemented controls effectiveness and evaluation of internal controls...

Firma: Medicover sp. z o.o.

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

księgowanie w systemie księgowym WF Fakir dokumentów: faktury sprzedaży/ sprzedaż fiskalna , PK uzgodnienie poszczególnych kont do zestawienia obrotów i sald ewidencja środków trwałych i naliczanie amortyzacji...

Firma: Klient portalu Praca.pl

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

Dołącz do zespołu naszego klienta jako Specjalista ds. kadr! Chcesz rozwijać się w obszarze HR i administracji? Szukasz pracy, w której zdobędziesz cenne doświadczenie i będziesz częścią przyjaznego zespołu? To...

Firma: ManpowerGroup

Miejsce pracy: łódzkie / Tomaszów Mazowiecki

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

Opis stanowiska: Pozyskiwanie Klientów z segmentów MSP i Bankowości Korporacyjnej zgodnie z polityką Banku oraz aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych; Raportowanie działań sprzedażowych, w szczególności...

Firma: BNP Paribas Bank Polska S.A.

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły