Praca
Specjalista ds. Personalnych i BHP
Twój zakres obowiązków
- samodzielna, kompleksowa obsługa kadrowa pracowników,
- rozliczanie czasu pracy (systemy: zmianowy/równoważny/podstawowy),
- profesjonalna realizacja procesów HR (rekrutacje, wdrożenie, szkolenia, rozwój),
- dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i komunikację w firmie,
- sporządzanie sprawozdań i raportów.
Nasze oczekiwania
- profesjonalna obsługa pracownicza,
- praktyczna znajomość przepisów z zakresu Prawa Pracy,
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
- bardzo dobra organizacja pracy,
- umiejętność obsługi komputera i pakietu MS Office (w szczególności MS Excel),
- rzetelna realizacja zadań i chętnych do nauki.
Mile widziane:
- uprawnienia Inspektora BHP lub chęć ich uzyskania,
- znajomość przepisów BHP i PPOŻ.
To oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- możliwość zatrudnienia na pełen etat lub część etatu,
- prywatną opiekę medyczną LUXMED oraz możliwość ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach,
- dodatkowy dzień wolny w co piątą rocznicę zatrudnienia,
- atrakcyjne gratyfikacje jubileuszowe,
- możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia,
- kursy językowe dostępne dla wszystkich pracowników,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. świadczenia świąteczne i urlopowe),
- możliwość przystąpienia do programu Medicover Sport,
- zniżki pracownicze na zakupy w halach Selgros i u naszych Partnerów Biznesowych.
Jeśli do tej pory nie uzyskałaś/uzyskałeś prawa do pełnego wymiaru urlopu (26 dni), a przepracujesz z nami 3 miesiące - otrzymasz dodatkowe 6 dni wolnego!
NAJNOWSZE OFERTY PRACODAWCÓW
- budowanie i podtrzymywanie relacji z klientami;- sprzedaż produktów bankowych i ubezpieczeniowych;- obsługa operacji kasowych;- udział w akcjach marketingowych;- odpowiedzialność za kompletność i poprawność...
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie
Miejsce pracy: warmińsko-mazurskie / Ostróda
Data dodania: dzisiaj
SzczegółyEwidencja faktur sprzedaży krajowych i zagranicznych, uzgadnianie z deklaracją VAT, gospodarka środkami trwałymi i WNP, ewidencja i rozliczanie, sporządzanie sprawozdań i informacji, uzgadnianie pozycji...
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Miejsce pracy: śląskie / Kuźnia Raciborska
Data dodania: dzisiaj
SzczegółySporządzanie list płac oraz naliczanie wynagrodzeń pracownikówProwadzenie akt osobowychNadzorowanie ważności badań lekarskich, urlopów, szkoleń BHP oraz innych dokumentówSporządzanie umów cywilnoprawnych, umów o...
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Chorzowie
Miejsce pracy: śląskie / Chorzów
Data dodania: dzisiaj
Szczegóły- dokonywanie analiz udzielanych ekspozycji kredytowych, - dokonywanie okresowego przeglądu zabezpieczeń ekspozycji kredytowych udzielonych przez Bank,- dokonywanie okresowej analizy klasyfikacji ekspozycji kredytowych według...
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Zawierciu
Miejsce pracy: śląskie / Szczekociny
Data dodania: dzisiaj
Szczegółyprowadzenie akt osobowych pracowników, sporządzanie list płac, naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie dokumentacji kadrowej, ustalanie uprawnień urlopowych, obsługa programu kadrowo-płacowego, współpraca z instytucjami...
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Rudzie Śląskiej
Miejsce pracy: śląskie / Ruda Śląska
Data dodania: dzisiaj
Szczegółykompleksowa obsługa kadrowo-płacowa Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: Wymagania: min. 3 lata doświadczenia zawodowego, mile widziana obsługa programu Comarch Optima, znajomość...
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu
Miejsce pracy: śląskie / Bytom
Data dodania: dzisiaj
Szczegóły