Praca
Specjalista ds. raportowania i analiz
- przygotowywanie cyklicznych i ad-hoc raportów związanych z zarządzaniem nieruchomościami (np. monitorowanie przychodów z wynajmów, poniesionych kosztów eksploatacyjnych itp.),
- tworzenie analiz wspierających działania optymalizacyjne i inwestycyjne w zakresie nieruchomości,
- udział w opracowywaniu budżetów nieruchomości,
- opracowywanie danych i analiz wspierających procesy decyzyjne dot. nieruchomości,
- analiza danych operacyjnych i finansowych działu nieruchomości,
- monitorowanie wskaźników KPI oraz tworzenie wizualizacji wyników,
- współpraca z działem finansowym, księgowym, kontrolingu w obszarze zarządzania nieruchomościami,
- identyfikacja i raportowanie trendów i potencjalnych ryzyk w zakresie zarządzania nieruchomościami, na podstawie przeprowadzonych analiz,
- przygotowywanie danych niezbędnych do wypełnienia obowiązku sprawozdawczości ESG oraz innych sprawozdań wymaganych prawnie.
- wykształcenie wyższe z zakresu finansów, rachunkowości, ekonomii lub pokrewne,
- znajomość zagadnień związanych z zarządzaniem nieruchomościami,
- umiejętność pozyskania i analizy danych oraz sporządzania na ich podstawie raportów umożliwiających wspieranie decyzji biznesowych,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Excel),
- umiejętności interpersonalne i komunikacyjne,
- dobra organizacja pracy własnej oraz umiejętność pracy pod presją czasu.
- stabilną pracę na podstawie umowy o pracę w Spółce o ugruntowanej pozycji na rynku,
- pracę z wysoko wykwalifikowaną kadrą oraz przyjazną atmosferę,
- ciekawe wyzwania realizacyjne i dużą samodzielność w działaniach,
- możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu,
- dofinansowywanie studiów, w tym podyplomowych i doktoranckich, szkoleń i uprawnień,
- pakiet benefitów (m.in. karta sportowa, opieka zdrowotna, ubezpieczenie na życie, program rekomendacji pracowników, ZFŚS, stołówka pracownicza i bezpłatny parking).
NAJNOWSZE OFERTY PRACODAWCÓW
Twój zakres obowiązków samodzielna, kompleksowa obsługa kadrowa pracowników, rozliczanie czasu pracy (systemy: zmianowy/równoważny/podstawowy), profesjonalna realizacja procesów HR (rekrutacje, wdrożenie, szkolenia,...
Firma: Transgourmet Polska
Miejsce pracy: mazowieckie / Ożarów Mazowiecki
Data dodania: dzisiaj
SzczegółyZakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji kadrowej, w tym akt osobowych. Naliczanie wynagrodzeń oraz przygotowywanie list płac i przelewów. Prowadzenie ewidencji czasu pracy. Sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON....
Firma: Małopolski Ośrodek Ruchu Drogowego w Krakowie
Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
Data dodania: dzisiaj
SzczegółyProwadzenie spraw kadrowych wynikających z nawiązania, trwania, zmian i ustania stosunku pracy oraz prowadzenie spraw organizacyjnych, archiwum zakładowego - zgodnie z informacjami zamieszczonymi w ogłoszeniu umieszczonym w...
Firma: Urząd Gminy i Miasta w Chęcinach
Miejsce pracy: świętokrzyskie / Chęciny
Data dodania: wczoraj
SzczegółyObsługa kadrowa pracowników. Organizacja rekrutacji. Organizacja i nadzorowanie szkoleń. Zaangażowanie w procesy HR. Nadzór nad terminowością badań lekarskich, odnowienia uprawnień. Współpraca z agencjami pośrednictwa...
Firma: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG MIESZKANIOWYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Miejsce pracy: lubelskie / Chełm
Data dodania: wczoraj
Szczegóły1) sprawowanie bezpośredniego kierownictwa i nadzoru nad pracownikami referatu, w tym planowanie, koordynowanie i kontrolowanie realizacji powierzonych zadań oraz egzekwowanie terminowego i prawidłowego ich wykonywania;2)...
Firma: Urząd Gminy w Kołbieli
Miejsce pracy: mazowieckie / Kołbiel
Data dodania: wczoraj
SzczegółyProwadzenie dokumentacji płacowych: kartoteki wynagrodzeń, karty zasiłkowe, obliczanie zasiłków chorobowych, listy obecności; Prowadzenie teczek akt osobowych pracowników; prowadzenie dokumentacji ZUS. Wymagania konieczne:...
Firma: MIEJSKI ZARZĄD USŁUG KOMUNALNYCH GORLICE
Miejsce pracy: małopolskie / Gorlice
Data dodania: wczoraj
Szczegóły