Logo
Specjalista ds. raportowania i analiz

Praca

Specjalista ds. raportowania i analiz

Specjalista ds. raportowania i analiz
Miejsce pracy: Siedlce
Twój zakres obowiązków
  • przygotowywanie cyklicznych i ad-hoc raportów związanych z zarządzaniem nieruchomościami (np. monitorowanie przychodów z wynajmów, poniesionych kosztów eksploatacyjnych itp.),
  • tworzenie analiz wspierających działania optymalizacyjne i inwestycyjne w zakresie nieruchomości,
  • udział w opracowywaniu budżetów nieruchomości,
  • opracowywanie danych i analiz wspierających procesy decyzyjne dot. nieruchomości,
  • analiza danych operacyjnych i finansowych działu nieruchomości,
  • monitorowanie wskaźników KPI oraz tworzenie wizualizacji wyników,
  • współpraca z działem finansowym, księgowym, kontrolingu w obszarze zarządzania nieruchomościami,
  • identyfikacja i raportowanie trendów i potencjalnych ryzyk w zakresie zarządzania nieruchomościami, na podstawie przeprowadzonych analiz,
  • przygotowywanie danych niezbędnych do wypełnienia obowiązku sprawozdawczości ESG oraz innych sprawozdań wymaganych prawnie.
Nasze wymagania
  • wykształcenie wyższe z zakresu finansów, rachunkowości, ekonomii lub pokrewne,
  • znajomość zagadnień związanych z zarządzaniem nieruchomościami,
  • umiejętność pozyskania i analizy danych oraz sporządzania na ich podstawie raportów umożliwiających wspieranie decyzji biznesowych,
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Excel),
  • umiejętności interpersonalne i komunikacyjne,
  • dobra organizacja pracy własnej oraz umiejętność pracy pod presją czasu.
To oferujemy
  • stabilną pracę na podstawie umowy o pracę w Spółce o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • pracę z wysoko wykwalifikowaną kadrą oraz przyjazną atmosferę,
  • ciekawe wyzwania realizacyjne i dużą samodzielność w działaniach,
  • możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu,
  • dofinansowywanie studiów, w tym podyplomowych i doktoranckich, szkoleń i uprawnień,
  • pakiet benefitów (m.in. karta sportowa, opieka zdrowotna, ubezpieczenie na życie, program rekomendacji pracowników, ZFŚS, stołówka pracownicza i bezpłatny parking).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

NAJNOWSZE OFERTY PRACODAWCÓW

Twój zakres obowiązków samodzielna, kompleksowa obsługa kadrowa pracowników, rozliczanie czasu pracy (systemy: zmianowy/równoważny/podstawowy), profesjonalna realizacja procesów HR (rekrutacje, wdrożenie, szkolenia,...

Firma: Transgourmet Polska

Miejsce pracy: mazowieckie / Ożarów Mazowiecki

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

Zakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji kadrowej, w tym akt osobowych. Naliczanie wynagrodzeń oraz przygotowywanie list płac i przelewów. Prowadzenie ewidencji czasu pracy. Sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON....

Firma: Małopolski Ośrodek Ruchu Drogowego w Krakowie

Miejsce pracy: małopolskie / Kraków

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

Prowadzenie spraw kadrowych wynikających z nawiązania, trwania, zmian i ustania stosunku pracy oraz prowadzenie spraw organizacyjnych, archiwum zakładowego - zgodnie z informacjami zamieszczonymi w ogłoszeniu umieszczonym w...

Firma: Urząd Gminy i Miasta w Chęcinach

Miejsce pracy: świętokrzyskie / Chęciny

Data dodania: wczoraj

Szczegóły

Obsługa kadrowa pracowników. Organizacja rekrutacji. Organizacja i nadzorowanie szkoleń. Zaangażowanie w procesy HR. Nadzór nad terminowością badań lekarskich, odnowienia uprawnień. Współpraca z agencjami pośrednictwa...

Firma: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG MIESZKANIOWYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Miejsce pracy: lubelskie / Chełm

Data dodania: wczoraj

Szczegóły

1) sprawowanie bezpośredniego kierownictwa i nadzoru nad pracownikami referatu, w tym planowanie, koordynowanie i kontrolowanie realizacji powierzonych zadań oraz egzekwowanie terminowego i prawidłowego ich wykonywania;2)...

Firma: Urząd Gminy w Kołbieli

Miejsce pracy: mazowieckie / Kołbiel

Data dodania: wczoraj

Szczegóły

Prowadzenie dokumentacji płacowych: kartoteki wynagrodzeń, karty zasiłkowe, obliczanie zasiłków chorobowych, listy obecności; Prowadzenie teczek akt osobowych pracowników; prowadzenie dokumentacji ZUS. Wymagania konieczne:...

Firma: MIEJSKI ZARZĄD USŁUG KOMUNALNYCH GORLICE

Miejsce pracy: małopolskie / Gorlice

Data dodania: wczoraj

Szczegóły