Praca
Specjalista ds. raportowania i kontroli
- Przygotowywanie, pozyskiwanie, analiza i raportowanie danych do Grupy zgodnie z IFRS.
- Uczestnictwo w procesie zamykania miesiąca.
- Identyfikacja różnic pomiędzy UoR a IFRS oraz ujmowanie ich w raportowaniu grupowym.
- Optymalizacja/projektowanie procesów w spółce (w tym procesów kontrolingowych).
- Współpraca z działami operacyjnymi i finansowymi.
- Kontrola finansowa danych dostarczanych przez jednostki operacyjne.
- Projektowanie, wdrażanie i przeprowadzanie kontroli wewnętrznych.
- Udział w audytach wewnętrznych i zewnętrznych.
- Wdrażanie oraz rozwój narzędzi informatycznych wspierających raportowanie.
- Udział w projektach globalnych dotyczących transformacji raportowania.
- Przygotowywanie analiz i raportów Ad-hoc.
- Minimum 3-letnie doświadczenie w obszarze raportowania finansowego lub/i audycie ogólnym.
- Wykształcenie wyższe ekonomiczne (rachunkowość, finanse lub pokrewne).
- Znajomość zasad księgowych.
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2.
- Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne.
- Dobra organizacja pracy, zaangażowanie i inicjatywa.
- Umiejętności interpersonalne oraz pozytywne nastawienie do pracy w zespole.
- Znajomość systemuFK Navision.
- Znajomość
- Znajomość systemu
- Umowę o pracę na pełny etat.
- Ambitną rolę dającą możliwość wdrażania własnych pomysłów i inicjatyw.
- Samodzielność w działaniu w międzynarodowej organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku.
- Realne możliwości rozwoju i nabywania nowych kompetencji.
- Nowoczesne środowisko pracy.
- Pakiet szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych podnoszących Twoje kwalifikacje.
NAJNOWSZE OFERTY PRACODAWCÓW
Opis stanowiska prowadzenie i aktualizacja akt osobowych pracowników tymczasowych przygotowywanie i rejestrowanie dokumentów kadrowych, w tym umów, aneksów, wypowiedzeń i zaświadczeń obsługa ewidencji czasu pracy, w tym...
Firma: Praca.pl
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Data dodania: dzisiaj
Szczegółyobsługa akt osobowych pracowników tymczasowych i ich bieżąca aktualizacja przygotowywanie dokumentów kadrowych oraz ewidencjonowanie danych o umowach i urlopach prowadzenie ewidencji czasu pracy i wsparcie w dokumentacji...
Firma: Klient portalu Praca.pl
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Data dodania: dzisiaj
SzczegółyZakres obowiązków Prowadzenie i aktualizacja akt osobowych pracowników tymczasowych, Przygotowywanie i ewidencjonowanie dokumentów kadrowych (umowy o pracę, aneksy, wypowiedzenia, zaświadczenia), Obsługa ewidencji...
Firma: MAOBI Group
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Data dodania: dzisiaj
SzczegółyYour responsibilities in this role: Building and managing a team responsible for revenue and commercial optimization in the Aggregates segment; Developing and implementing a long-term business development strategy tailored to the...
Firma: Cemex Polska Sp. z o.o.
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa, The Park, ul. Krakowiaków 46
Data dodania: dzisiaj
Szczegółysprzedaż produktów finansowych, w tym pożyczek, kart kredytowych i ubezpieczeń, obsługa posprzedażowa oraz bieżąca współpraca z klientami, budowanie trwałych relacji z klientami i wsparcie w realizacji ich planów,...
Firma: Klient portalu Praca.pl
Miejsce pracy: lubelskie / Lublin
Data dodania: dzisiaj
Szczegółysprzedaż produktów finansowych, w tym pożyczek, kart kredytowych i ubezpieczeń, obsługa posprzedażowa oraz bieżąca współpraca z klientami, budowanie trwałych relacji z klientami i wsparcie w realizacji ich planów,...
Firma: Klient portalu Praca.pl
Miejsce pracy: wielkopolskie / Turek
Data dodania: dzisiaj
Szczegóły