Logo
Specjalista ds. windykacji i rozliczeń z tytułu opłat za lokale mieszkalne

Praca

Specjalista ds. windykacji i rozliczeń z tytułu opłat za lokale mieszkalne

Spółdzielnia Budowlano-Mieszkaniowa Ruda 

powstała w 1990 r. Administruje 18 budynkami mieszkalnymi (3 218 lokali mieszkalnych) i 3 budynkami handlowo-usługowymi (84 lokale użytkowe). Obejmuje teren znajdujący się w obrębie ulic: Gwiaździstej i Klaudyny.

 

W chwili obecnej prowadzi rekrutację w ramach zastępstwa na stanowisko:

Specjalista ds. windykacji i rozliczeń
z tytułu opłat za lokale mieszkalne

Zakres obowiązków:
  • Bieżąca obsługa systemu API-Link wraz z powiązanymi modułami w zakresie comiesięcznych naliczeń opłat eksploatacyjnych, wprowadzania zmian danych w systemie, transmisja wyciągów bankowych do systemu Czynsze, księgowanie odsetek od zaległości w opłatach, analizowanie zapisów na kontach opłat.
  • Generowanie dostępu do informacji dla mieszkańców w Portalu Lokatora oraz w module ISIL, zamieszczanie w/w informacji na portalu.
  • Bieżące prowadzenie windykacji należności poprzez informowanie członków Spółdzielni i najemców o istniejącym zadłużeniu w oparciu o comiesięczne wydruki stanu zadłużeń czynszowych.
  • Prowadzenie korespondencji z członkami i najemcami zalegającymi w opłatach czynszowych.
  • Przygotowanie i wystawianie zaświadczeń do kancelarii notarialnej, Urzędu Skarbowego, sądu, banku, Urzędu miasta/dzielnicy, itp.
  • Ścisła współpraca z zespołem Radców prawnych w zakresie spraw kwalifikujących się do wystąpienia na drogę postępowania sądowego i egzekucyjnego na podstawie dokumentów m.in. wezwań do zapłaty, raportu o stanie konta, nakazów zapłaty.
  • Prowadzenie analityki spraw spornych, nakazów zapłaty w systemie czynszowym oraz powiązanie ich z kontami analitycznymi bieżących opłat eksploatacyjnych i czynszowych.
  • Sprawozdawczość miesięczna i narastająca (obroty, salda, sprawozdanie z wpłat i zaległości).
  • Prowadzenie sprawozdawczości z zakresu windykacji zadłużeń czynszowych.
  • Udział w posiedzeniach organów samorządowych.
  • Księgowanie faktur kosztowych.
Oczekujemy:
  • wykształcenia średniego kierunkowego,
  • minimum trzyletniego doświadczenia na podobnym stanowisku, praca w spółdzielni mieszkaniowej będzie dodatkowym atutem,
  • dobrej znajomości pakietu Office,
  • znajomość programu API-Link będzie dodatkowym atutem,
Oferujemy:
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • dofinansowanie zajęć sportowych /karta Benefit MultiSport/,
  • współfinansowana prywatna opieka medyczna /Enel-Med./,
  • ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach /PZU/,
  • świadczenia z ZFŚS,
  • szkolenia i kursy.
Do CV należy dołączyć klauzulę:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."

NAJNOWSZE OFERTY PRACODAWCÓW

Wymiar etatu: pełny etat Rodzaj umowy: umowa o pracę ( zgodnie z art. 25 K. p. ) Wykształcenie: preferowane kierunki ekonomiczne Opis stanowiska Bieżące wprowadzanie i księgowanie dokumentów zakupowych (faktury, dowody...

Firma: Spółdzielnia Mieszkaniowa "Zagajnik"

Miejsce pracy: łódzkie / Łódź

Data dodania: wczoraj

Szczegóły

Zakres obowiązków obsługa połączeń przychodzących i wykonywanie połączeń do kandydatów udział w preselekcji kandydatów na stanowiska niższego i średniego szczebla (m.in. projekty zagraniczne) praca z systemem...

Firma: MGsolutions MGJJ Sp. z o. o. Sp. k.

Miejsce pracy: małopolskie / Kraków

Data dodania: wczoraj

Szczegóły

Co będzie należeć do twoich zadań: Prowadzenie procesów płacowych Przygotowywanie dokumentacji związanej z płacami Obsługa systemu SAP i programu Płatnik w obszarze płac Bieżące monitorowanie zmian w przepisach...

Firma: PKP CARGO S.A. w restrukturyzacji

Miejsce pracy: śląskie / Tarnowskie Góry

Data dodania: wczoraj

Szczegóły

Co będzie należeć do twoich zadań: Prowadzenie procesów płacowych Przygotowywanie dokumentacji związanej z płacami Obsługa systemu SAP i programu Płatnik w obszarze płac Bieżące monitorowanie zmian w przepisach...

Firma: PKP CARGO S.A. w restrukturyzacji

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Data dodania: wczoraj

Szczegóły

OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: uzgadnianie kont księgowych oraz rozliczeń finansowych, potwierdzanie zgodności z ewidencją księgową sprawozdań i rozliczeń Wód Polskich w zakresie dotacji,...

Firma: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa, ul. Chałubińskiego 8

Data dodania: wczoraj

Szczegóły

Zakres obowiązków: Prowadzenie procesów rekrutacyjnych na stanowiska produkcyjne do pracy w Polsce oraz za granicą Aktywne poszukiwanie kandydatów poprzez różne kanały (portale rekrutacyjne, social media, networking)...

Firma: Muehlhan Polska Sp. z o.o.

Miejsce pracy: pomorskie / Gdańsk

Data dodania: wczoraj

Szczegóły