Logo
Specjalista ds. Zarządzania Ryzykiem Kredytowym

Praca

Specjalista ds. Zarządzania Ryzykiem Kredytowym

W Capital Service S.A. tworzymy duży zespół doświadczonych specjalistów z różnych obszarów zawodowych. Cenimy sobie profesjonalizm, ale jednocześnie wyróżniamy się niekorporacyjną kulturą pracy. Stawiamy na dynamiczny rozwój, promujemy i nagradzamy najlepszych, a także jesteśmy otwarci na współpracę z osobami, które dopiero rozpoczynają swoją zawodową karierę.

Dołącz do Capitalnego zespołu! Aplikuj na stanowisko:
Specjalista ds. Zarządzania Ryzykiem Kredytowym
Miejsce pracy: Ostrołęka

Na start oferujemy Ci:

  • oprócz wynagrodzenia zapewniamy stabilne zatrudnienie, nowoczesne narzędzia pracy, nagrody, komfortowe biuro
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji
    w postaci szkoleń, warsztatów
    i konferencji branżowych
  • ciekawą pracę
    i możliwości rozwoju - nowatorskie
    i prestiżowe projekty, praca z doświadczonym i ambitnym zespołem
  • pracę w zgranym, otwartym zespole,
    w którym panuje super atmosfera
    i wysokie standardy etyczne
  • dostęp do ubezpieczenia grupowego,
    karty Medicover sport oraz prywatnej opieki medycznej Medicover
To stanowisko może być Twoje jeśli:
  • Posiadasz doświadczenie w obszarze zarządzania ryzykiem kredytowym.
  • Jesteś otwarty na rozwój – chcesz wdrażać nowe rozwiązania i usprawniać istniejące procesy.
  • Posiadasz wiedzę i doświadczenie praktyczne z analiz statystycznych, ekonometrycznych, metod ilościowych szeroko pojętego Machine Learning.
  • Potrafisz w sposób praktyczny korzystać z pakietów statystycznych (np. biblioteki Python lub R).
  • Potrafisz pracować w zasobach złożonych baz danych (SQL).
  • Jesteś absolwentem studiów o profilu: matematycznym, statystycznym, ekonomicznym, informatycznym, technicznym.
  • Budowałaś/łeś decyzyjne modele scoringowe (preferowana branża finansowa).
  • Jesteś osobą otwartą, komunikatywną, współpracującą, myślącą analitycznie.
Na co dzień będziesz zajmować się:
  • Monitorowaniem i analizowaniem ryzyka kredytowego – weryfikacją zdolności kredytowej klientów oraz identyfikacją potencjalnych zagrożeń w portfelu kredytowym.
  • Wdrażaniem standardów i narzędzi wspierających procesy zarządzania ryzykiem kredytowym, aby zwiększać ich efektywność i zgodność z regulacjami.
  • Przygotowywaniem raportów i analiz dla Zarządu i kluczowych interesariuszy, zapewniając przejrzysty obraz ryzyk w obszarze kredytowym.
  • Rozwojem polityk i procedur – tworzeniem i aktualizacją wewnętrznych wytycznych dotyczących zarządzania ryzykiem, zgodnie z najlepszymi praktykami rynkowymi.
  • Reprezentowaniem zespołu podczas spotkań z oraz partnerami biznesowymi.
  • Wsparciem strategicznych projektów – wdrażaniem nowych systemów IT i narzędzi analitycznych wspierających zarządzanie ryzykiem.
  • Budowaniem kultury zarządzania ryzykiem – promowaniem najlepszych praktyk oraz dbaniem o najwyższe standardy pracy zespołu.
  • Współpracą międzydziałową – aktywnym uczestnictwem w projektach i działaniach, które wymagają zaangażowania kilku jednostek w organizacji.

To stanowisko to nie tylko codzienne obowiązki – to także możliwość realnego wpływu na kształtowanie strategii i standardów zarządzania ryzykiem kredytowym w naszej organizacji!

Jesteś zainteresowany? Aplikuj!

NAJNOWSZE OFERTY PRACODAWCÓW

pon- pt 8-16 Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wymagania inne: komuniaktywność, zdolność analizy cv, budowa relacji z kandydatami, szybkość reakcji, zdolność koncentracji

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu

Miejsce pracy: opolskie / Opole

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

•pozyskiwanie funduszy zewnętrznych przeznaczonych na rozwój Uczelni, w szczególności środków pochodzących z Unii Europejskiej, w tym analiza dokumentów stanowiących podstawę ubiegania się o dofinansowanie oraz...

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu

Miejsce pracy: opolskie / Opole

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

Rozliczenie wynagrodzeń, rozliczanie ZUS, obsługa rekrutacji pracowników, obsługa akt osobowych. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne Wymagania inne: znajomość programu Optima i Płatnik i ZUS...

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie

Miejsce pracy: małopolskie / Trzebinia

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

- sporządzanie zapotrzebowani planów /prognoz finansowych oraz stosownej sprawozdawczości;- sporządzanie wniosków o zmiany /przesunięcia/ angażowanie środków finansowych;- uzgadnianie stanów zobowiązań, zaangażowania...

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim

Miejsce pracy: lubuskie / Krosno Odrzańskie

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: Prowadzenie akt osobowych pracowników. Sporządzanie umów o pracę, świadectw pracy i innych dokumentów kadrowych. Sporządzanie przelewów w systemie bankowym. Kontrola ważności...

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim

Miejsce pracy: lubuskie / Krosno Odrzańskie

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

Obsługa kadrowa:1. Prowadzenie akt osobowych pracowników,2. Kompleksowa obsługa kadrowa pracowników i zleceniobiorców (umowy o pracę, umowy cywilnoprawne),3. Przygotowanie i prowadzenie dokumentacji kadrowej (umowy, aneksy,...

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Żarach

Miejsce pracy: lubuskie / Żary

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły