Logo
Specjalista / Specjalistka ds. kadr i płac

Praca

Specjalista / Specjalistka ds. kadr i płac

Aktualnie dla jednego z naszych klientów z branży produkcyjnej poszukujemy osoby do pracy na stanowisku:

Specjalista / Specjalistka ds. kadr i płac
Miejsce pracy: Zgorzelec
Obowiązki:
  • kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników firmy;
  • rozliczanie pracowników zatrudnionych na umowę o pracę (ok. 200 osób.);
  • naliczanie wynagrodzeń, zasiłków oraz innych świadczeń pracowniczych;
  • obsługa programu kadrowo-płacowego;
  • nadzór nad wykorzystaniem środków pochodzących z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, przyjmowanie i weryfikacja wniosków;
  • obsługa Pracowniczych Planów Kapitałowych oraz benefitów pozapłacowych;
  • przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji kadrowo-płacowej;
  • prowadzenie dokumentacji ubezpieczeniowej (zgłaszanie i wyrejestrowywanie);
  • monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy.
Oczekujemy:
  • doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (najlepiej w firmie produkcyjnej, logistycznej lub organizacji zatrudniającej kilkuset pracowników);
  • dobrej organizacji czasu pracy;
  • umiejętności pracy w zespole;
  • znajomości aktualnych przepisów ZUS oraz US;
  • doświadczenia w obsłudze systemów kadrowo-płacowych;
  • umiejętność obsługi PŁATNIKA, ZUS PUE;
  • dobrej znajomości pakietu MS Office (głównie Excel);
  • chęci do rozwoju i poszerzanie swoich kompetencji.
Oferujemy:
  • zatrudnienie w ramach umowy o prace bezpośrednio przez firmę (po 3-miesięcznym okresie próbnym możliwość zatrudnienia na czas nieokreślony);
  • wynagrodzenie zasadnicze (6000-8000 zł brutto miesięcznie);
  • premię frekwencyjną (500 zł brutto miesięcznie);
  • możliwość rozpoczęcia pracy w godzinach 7:00-9:00;
  • benefity pozapłacowe: karta sportowa, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe;
  • Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych: dofinansowanie do wypoczynku, premia świąteczna;
  • możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji.

NAJNOWSZE OFERTY PRACODAWCÓW

Nasze wymagania: co najmniej 3 letnie doświadczenie w dziale kadr i płac na samodzielnym stanowisku, mile widziane w branży medycznej, znajomość zagadnień rozliczeń publiczno-prawnych z ZUS, PFRON, PPK, GUS, US, MZ,...

Firma: EUROPEJSKIE CENTRUM ZDROWIA OTWOCK Sp. z o.o.

Miejsce pracy: mazowieckie / Otwock, ECZ OTWOCK

Data dodania: wczoraj

Szczegóły

Siedziba Spółki: Warszawa ul. Modlińska 17 ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Obliczanie i rozliczanie wynagrodzeń z uwzględnieniem wszystkich zdarzeń mających wpływ na wynagrodzenia – różnego rodzaju absencji: urlopy, chorobowe,...

Firma: Przedsiębiorstwo Budownictwa Wodnego w Warszawie S.A.

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa, ul. Modlińska 17

Data dodania: wczoraj

Szczegóły

Siedziba Spółki: Warszawa ul. Modlińska 17 Obowiązki: Rozliczanie wynagrodzeń, uwzględniając absencje takie jak urlopy czy chorobowe, kontrola obecności oraz dodatków i korekt płacowych. Przygotowywanie list płac do...

Firma: Przedsiębiorstwo Budownictwa Wodnego w Warszawie S.A.

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa, ul. Modlińska 17

Data dodania: wczoraj

Szczegóły

Wspomaganie w administrowaniu programami rekrutacyjnymi Przyjmowanie, selekcjonowanie oraz archiwizacja nadesłanych CV, weryfikacja referencji Koordynacja wstępnych rozmów kwalifikacyjnych oraz współpraca z menedżerami...

Firma: Concentrix

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa, Śródmieście

Data dodania: wczoraj

Szczegóły

Twój zakres obowiązków Analiza rentowności projektów i kontraktów: kalkulacja kosztów zatrudnienia (stawki brutto/netto, ZUS, PIT, dodatki), wyliczanie marży i opłacalności współpracy, porównywanie stawek...

Firma: YOUR EXPERT sp. z o.o.

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

Data dodania: wczoraj

Szczegóły

Pełen etat Umowa o pracę Start 1 sierpnia 2025 Dołączając do naszego zespołu, znajdziesz się w międzynarodowym środowisku, które sprzyja rozwojowi zawodowemu i osobistemu. W naszej szkole kładziemy duży nacisk na...

Firma: IPS International School of Wrocław

Miejsce pracy: dolnośląskie / Wrocław

Data dodania: wczoraj

Szczegóły