Praca
Specjalista / Specjalistka ds. projektów infrastrukturalnych
Dział Projektów Politechniki Wrocławskiej poszukuje osoby na stanowisko:
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku będzie odpowiedzialna za prowadzenie spraw związanych z realizacją projektów ogólnouczelnianych (finansowanych ze źródeł krajowych i zagranicznych) Sekcji Projektów Infrastrukturalnych.
- monitorowanie informacji dotyczących planowanych konkursów o dofinansowanie projektów oraz przekazywanie informacji zainteresowanym komórkom organizacyjnym Uczelni,
- wsparcie osób aplikujących w konkursach,
- weryfikacja pod względem formalnym wniosków o dofinansowanie składanych w ramach konkursów oraz koordynacja działań związanych z ich złożeniem/uzupełnieniem,
- przygotowywanie i weryfikacja umów związanych z projektami infrastrukturalnymi i aparaturowymi (finansowanymi ze źródeł krajowych i zagranicznych),
- obsługa projektów infrastrukturalnych w systemie informatycznym Uczelni,
- udzielanie wsparcia w procesie dokonywania zmian w projektach infrastrukturalnych i aparaturowych,
- aktualizacja baz danych projektów infrastrukturalnych i aparaturowych prowadzonych w Dziale Projektów,
- realizowanie i koordynowanie działań informacyjno-promocyjnych w projektach,
- monitorowanie projektów infrastrukturalnych w okresie trwałości,
- współpraca z jednostkami Uczelni w zakresie spraw związanych z projektem,
- archiwizowanie dokumentacji dotyczącej projektów infrastrukturalnych i aparaturowych.
- wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne),
- doświadczenie zawodowe – 4 lata, w tym min. 2 lata w pracy związanej z rozliczaniem i realizacją projektów finansowanych ze środków europejskich,
- praktyczna umiejętność obsługi CST2021,
- znajomość zasad finansowania projektów ze środków UE: Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki, Krajowy Plan Odbudowy, Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska oraz dokumentów programowych, w tym zasad kwalifikowalności wydatków w ramach EFRR,
- znajomość zasad finansowania projektów inwestycyjnych i aparaturowych z MNiSW,
- znajomość języka angielskiego w stopniu średnio zaawansowanym
- bardzo dobra znajomość MS Office, w tym szczególnie programów Excel i Word
- bardzo dobra obsługa komputera, urządzeń biurowych,
- wysokie umiejętności analityczne, dobra organizacja i umiejętność pracy pod presją czasu,
- komunikatywność, umiejętność pracy samodzielnej i w zespole.
- znajomość zasad przygotowywania postępowań związanych z wyborem Dostawców/Wykonawców pod kątem ustawy PZP i zasady konkurencyjności,
- znajomość specyfiki funkcjonowania uczelni wyższej.
- stabilne zatrudnienie na umowę o pracę, z pensją zawsze na czas,
- trzyskładnikowe wynagrodzenie: wynagrodzenie zasadnicze + premia regulaminowa + dodatek za wieloletnią pracę (3-20% wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od posiadanego stażu pracy),
- pakiet benefitów (13-ta pensja, dofinansowanie do wypoczynku pracownika i członków rodziny),
- preferencyjne pożyczki, ubezpieczenia grupowe,
- atrakcyjny system szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych (dofinansowanie kursów i certyfikowanych szkoleń specjalistycznych, zajęcia sportowe, możliwość udziału w szkoleniach międzynarodowych w ramach Programu Erasmus +),
- możliwość zaangażowania w inicjatywy charytatywne i działania integracyjne (m.in. Bieg Rektora, Impreza Mikołajowa dla dzieci)
- atrakcyjną lokalizację w centrum miasta.
Zgodnie z Ustawą z dnia 13.05.2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich oraz Rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 31.07.2017 r. w sprawie trybu, sposobu i zakresu uzyskiwania i udostępniania informacji z Rejestru z dostępem ograniczonym oraz sposobu zakładania konta użytkownika, każda osoba przed zatrudnieniem zobowiązana będzie przedłożyć dokumenty wymagane w/w przepisami w tym informację z Krajowego Rejestru Karnego, jak również zostanie zweryfikowana w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym.
NAJNOWSZE OFERTY PRACODAWCÓW
Wymiar etatu: 0,5 Liczba stanowisk pracy: 1 Adres urzędu: Polska Agencja Kosmiczna ul. Trzy Lipy 3 80-172 Gdańsk Miejsce wykonywania pracy : Oddział Terenowy w Rzeszowie - Biuro Organizacyjne Zakres zadań wykonywanych na...
Firma: Polska Agencja Kosmiczna
Miejsce pracy: podkarpackie / Rzeszów
Data dodania: dzisiaj
SzczegółyWymiar etatu: 0,5 Liczba stanowisk pracy: 1 Adres urzędu: Polska Agencja Kosmiczna ul. Trzy Lipy 3 80-172 Gdańsk Miejsce wykonywania pracy : Oddział Terenowy w Warszawie Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:...
Firma: Polska Agencja Kosmiczna
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Data dodania: dzisiaj
SzczegółyWymiar etatu: 0,5 Liczba stanowisk pracy: 1 Adres urzędu: Polska Agencja Kosmiczna ul. Trzy Lipy 3 80-172 Gdańsk Miejsce wykonywania pracy : Siedziba w Gdańsku Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: Sporządzanie, w...
Firma: Polska Agencja Kosmiczna
Miejsce pracy: pomorskie / Gdańsk
Data dodania: dzisiaj
SzczegółyWhat this position is about - Purpose: The position of Payments Expert contributes to the efficient operations of the Payments department by ensuring high standards, timely processing of payments, and adherence to policies....
Firma: JTI GBS Poland sp. z o.o.
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Data dodania: dzisiaj
Szczegółydekretowanie i księgowanie dokumentów, bieżąca weryfikacja dokumentów pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym, księgowanie wyciągów bankowych, przygotowywanie przelewów bankowych, znajomość rozliczania...
Firma: Compax
Miejsce pracy: pomorskie / Tuchom
Data dodania: dzisiaj
SzczegółyTwoja Rola Jako Starszy Menadżer Klientów Korporacyjnych będziesz kluczowym ogniwem w realizacji strategii rozwoju naszego banku. Twoim głównym zadaniem będzie budowa i zarządzanie portfelem klientów korporacyjnych, co...
Firma: Credit Agricole Bank Polska S.A.
Miejsce pracy: lubuskie / Zielona Góra
Data dodania: dzisiaj
Szczegóły