Praca
Specjalista / Specjalistka ds. Raportowania w Zarządzaniu Nieruchomościami
- Przygotowywanie cyklicznych i doraźnych raportów dotyczących zarządzania nieruchomościami (np. przychody, koszty eksploatacyjne).
- Tworzenie analiz wspierających optymalizację oraz działania inwestycyjne w obszarze nieruchomości.
- Udział w procesie opracowywania budżetów nieruchomości.
- Analiza danych operacyjnych i finansowych działu nieruchomości na potrzeby decyzji biznesowych.
- Monitorowanie wskaźników KPI oraz tworzenie wizualizacji osiąganych wyników.
- Współpraca z działami: finansowym, księgowym i kontrolingu w zakresie danych nieruchomości.
- Identyfikacja i raportowanie trendów oraz potencjalnych ryzyk rynkowych.
- Przygotowywanie danych do sprawozdawczości ESG i innych prawnie wymaganych raportów.
- Wykształcenie wyższe (preferowane: finanse, rachunkowość, ekonomia lub pokrewne).
- Znajomość zagadnień związanych z zarządzaniem nieruchomościami.
- Wysoka umiejętność analizy danych i tworzenia raportów wspierających decyzje biznesowe.
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, ze szczególnym uwzględnieniem MS Excel.
- Dobra organizacja pracy własnej i odporność na pracę pod presją czasu.
- Rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji.
- Pracę z wysoko wykwalifikowaną kadrą,
- Dużą samodzielność oraz ciekawe wyzwania realizacyjne.
- Możliwość rozwoju zawodowego i awansu.
- Dofinansowanie do studiów (podyplomowe, doktoranckie), szkoleń i uprawnień.
- Atrakcyjny pakiet benefitów: karta sportowa, prywatna opieka zdrowotna, ubezpieczenie na życie, program rekomendacji pracowników.
NAJNOWSZE OFERTY PRACODAWCÓW
Samodzielne wystawianie faktur sprzedaży, korekt oraz duplikatów zgodnie z obowiązującymi przepisami. Awizacja wysyłek na platformach firm dostawczych (DSV, SUUS oraz innych). Weryfikacja poprawności danych na dokumentach...
Firma: Promet Safe Sp. z o.o.
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa, Mokotów
Data dodania: dzisiaj
SzczegółyOPIS ZADAŃ/ STANOWISKA PRACY: obsługa kadrowa pracowników, prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej ze stosunkiem pracy (akta osobowe) zgodne z przepisami prawa, przygotowanie dokumentacji związanej z zatrudnianiem i...
Firma: Instytut Fizyki Jądrowej im. Henryka Niewodniczańskiego PAN
Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
Data dodania: dzisiaj
SzczegółyNadzór nad aktualnością umów z dostawcami Przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z przepisami i wewnętrznymi procedurami Uczestnictwo w przetargach i konkursach na usługi...
Firma: Klient portalu Praca.pl
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Data dodania: dzisiaj
SzczegółyOsoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za : Wystawianie faktur sprzedaży krajowych i zagranicznych Weryfikacja poprawności i kompletacja dokumentów dot. wystawienia faktur Kompletacja dokumentów do...
Firma: Willson & Brown Sp. z o.o.
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa, Włochy
Data dodania: dzisiaj
SzczegółyTwój zakres obowiązków Analiza i określanie ryzyka BHP dla prowadzonych inwestycji, Kontrola warunków pracy, przestrzegania przepisów BHP, ppoż. i ochrony środowiska na realizowanej budowie, Prowadzenie szkoleń z zakresu...
Firma: DAAS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Miejsce pracy: kujawsko-pomorskie / Grudziądz
Data dodania: dzisiaj
SzczegółyObowiązki: monitorowanie i ocena ryzyka zawodowego na budowach, bieżąca kontrola warunków pracy i zgodności z przepisami BHP, ppoż. i środowiskowymi, prowadzenie szkoleń pracowniczych oraz przygotowanie dokumentacji...
Firma: DAAS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Miejsce pracy: kujawsko-pomorskie / Grudziądz
Data dodania: dzisiaj
Szczegóły