Praca
Specjalista w Wydziale Obsługi Reklamacji
- kompleksowa obsługa reklamacji Klientów Banku, w tym: przyjmowanie, rozpatrywanie i wyjaśnianie reklamacji
- sporządzanie odpowiedzi do Klientów spełniającej wymogi Ustawy z dnia 5 sierpnia 2015 r. o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego, o Rzeczniku Finansowym i o Funduszu Edukacji Finansowej
- realizacja zadań związanych z ewidencją skarg i reklamacji w Centralnym Rejestrze Reklamacji
- archiwizowanie dokumentacji zgromadzonej w trakcie procesu obsługi reklamacji
- opracowywanie regulacji wewnętrznych dotyczących obszaru reklamacji zgodnie z obowiązującymi regulacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi
- sporządzanie cyklicznych raportów obejmujących cały obszar reklamacji składanych przez Klientów detalicznych i instytucjonalnych Banku
- wskazywanie obszarów, w których należy podjąć działania naprawcze oraz wyciąganie wniosków, wynikających z procesu obsługi reklamacji
- współpraca z komórkami i jednostkami organizacyjnymi Banku
- dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Word, Excel i PowerPoint,
- znajomość przepisów prawa z obszaru bankowości
- umiejętność swobodnego i jasnego wypowiadania się na piśmie
- umiejętność organizowania pracy własnej
- samodzielność w rozwiązywaniu problemów
- wykształcenie prawne lub pokrewne
- znajomość systemów bankowych
- pracę w instytucji finansowej z przyjaznym środowiskiem pracy
- stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę
- kwartalny system premiowy
- możliwość uczestniczenia w ciekawych projektach
- równowagę pomiędzy pracą a życiem prywatnym
- pracę hybrydową w naszym biurze w Bydgoszczy
Kluczowa jest dla nas atmosfera pracy, sprzyjająca rozwijaniu nowych inicjatyw i poszerzaniu wiedzy. Jesteśmy nastawieni na osiągnięcie celów biznesowych, które są dla nas najważniejsze. Wierzymy, że dobry zespół zrealizuje nawet najbardziej wymagające projekty. Możesz się o tym przekonać, gdy dołączysz do naszej firmy.
NAJNOWSZE OFERTY PRACODAWCÓW
Siedziba Spółki: Warszawa ul. Modlińska 17 Będziesz odpowiedzialny/a za: Obliczanie i rozliczanie wynagrodzeń, uwzględniając różne absencje i dodatki. Przygotowywanie wypłat i prowadzenie ewidencji zarobków...
Firma: Przedsiębiorstwo Budownictwa Wodnego w Warszawie S.A.
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa, ul. Modlińska 17
Data dodania: wczoraj
SzczegółyCo będziesz robić? Realizować indywidualne oraz zespołowe cele sprzedażowe i jakościowe. Prowadzić rozmowy telefoniczne oraz obsługiwać aplikacje od kandydatów. Efektywnie korzystać z wewnętrznych systemów...
Firma: Praca.pl
Miejsce pracy: lubelskie / Zamość
Data dodania: wczoraj
SzczegółyCo będziesz robić? Realizować indywidualne oraz zespołowe cele sprzedażowe i jakościowe. Prowadzić rozmowy telefoniczne oraz obsługiwać aplikacje od kandydatów. Efektywnie korzystać z wewnętrznych systemów...
Firma: Praca.pl
Miejsce pracy: warmińsko-mazurskie / Olsztyn
Data dodania: wczoraj
SzczegółyCo będziesz robić? Realizować indywidualne oraz zespołowe cele sprzedażowe i jakościowe. Prowadzić rozmowy telefoniczne oraz obsługiwać aplikacje od kandydatów. Efektywnie korzystać z wewnętrznych systemów...
Firma: Praca.pl
Miejsce pracy: podkarpackie / Rzeszów
Data dodania: wczoraj
SzczegółyCo będziesz robić? Realizować indywidualne oraz zespołowe cele sprzedażowe i jakościowe. Prowadzić rozmowy telefoniczne oraz obsługiwać aplikacje od kandydatów. Efektywnie korzystać z wewnętrznych systemów...
Firma: Praca.pl
Miejsce pracy: lubelskie / Lublin
Data dodania: wczoraj
SzczegółyCo będziesz robić? Realizować indywidualne oraz zespołowe cele sprzedażowe i jakościowe. Prowadzić rozmowy telefoniczne oraz obsługiwać aplikacje od kandydatów. Efektywnie korzystać z wewnętrznych systemów...
Firma: Praca.pl
Miejsce pracy: podlaskie / Białystok
Data dodania: wczoraj
Szczegóły