Logo
Specjalista

Praca

Specjalista

Główny Inspektorat Farmaceutyczny w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 156155

Warunki pracy


  • Praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godz. dziennie, obsługa urządzeń biurowych.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym wyposażonym w instalację klimatyzacyjną.
  • Narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (drukarka, kserokopiarka, skaner, niszczarka i inne urządzenia biurowe).
  • Budynek posiada windę osobową do transportu pionowego, nie posiada podjazdów dla osób niepełnosprawnych, ale jest wyposażony w transporter gąsiennicowy typu T09 "ROBY" służący do transportu po schodach wejściowych do budynku osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
  • Pomieszczenia pracy GIF mieszczą się na parterze oraz I i III piętrze budynku.

Zakres zadań

  • Weryfikuje pod względem formalno-prawnym dokumenty (np. wnioski o realizację zamówienia publicznego, opisy przedmiotu zamówienia, warunki udziału w postępowaniu, projekty istotnych postanowień umowy) składane przez komórki merytoryczne. W zakresie zadań realizowanych przez Wydział Administracyjno-Gospodarczy przygotowuje www. dokumenty.
  • Inicjuje, przygotowuje i prowadzi postępowania o udzielenie zamówień publicznych, a także bierze udział w pracach komisji przetargowych - pełnienie funkcji sekretarza komisji przetargowej.
  • Koordynuje zgłoszenia, udzielanie zamówień publicznych w ramach zamówień centralnych i wspólnych realizowanych przez Centrum Obsługi Administracji Rządowej.
  • Bierze udział w opracowywaniu umów oraz negocjacjach w sprawie udzielenia zamówienia publicznego w zakresie wymogów określonych w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych oraz obowiązujących procedur wewnętrznych.
  • Przygotowuje propozycje rocznych planów zamówień publicznych, modyfikacje oraz monitoruje ich wykonanie a także przygotowuje sprawozdania dotyczące udzielania zamówień publicznych.
  • Wspiera komórki organizacyjne poprzez doradztwo w zakresie stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności przez opiniowanie trybu udzielania zamówień publicznych.
  • Prowadzi Rejestr zamówień publicznych (również tych wyłączonych z ustawy).
  • Współuczestniczy w opiniowaniu projektów aktów prawnych oraz regulacji wewnętrznych związanych z obszarem zamówień publicznych oraz zadań realizowanych przez Wydział Administracyjno-Gospodarczy.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe z zakresu zamówień publicznych
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze zamówień publicznych
  • znajomość Ustawy Prawo zamówień publicznych,
  • znajomość Ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dział II Rozdział I Zakres odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, art. 17)
  • znajomość Kodeksu cywilnego (Tytuł IV Czynności prawne Dział I-III)
  • znajomość struktury organizacyjnej i zadań Urzędu
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Umiejętności: komunikatywność, zdolność analitycznego myślenia, umiejętność pracy w zespole

NAJNOWSZE OFERTY PRACODAWCÓW

Zakres obowiązków: Rozwój sieci Klientów na terenie województwa mazowieckiego Nawiązywanie relacji i aktywne wsparcie Pośredników Finansowych na powierzonym terenie Analiza, budowanie i wdrażanie procesów...

Firma: AYP Sp. z o.o.

Miejsce pracy: mazowieckie /

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

Area of responsibility: Managing assigned complex AR Portfolio according to established company standards and policies Building relationship with customers and internal departments, maintaining excellent customer’s satisfaction...

Firma: DANISH CROWN GBS SP Z O O

Miejsce pracy: małopolskie / Kraków

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

Zadania: obsługa organizacyjno-logistyczna szkoleń, aktywne wyszukiwanie i nawiązywanie kontaktów z nowymi trenerami, bieżąca współpraca i rozliczanie prac trenerów, tworzenie analiz zbiorczych i raportów na potrzeby...

Firma: Asseco Data Systems S.A.

Miejsce pracy: pomorskie / Gdańsk, ul. Jana z Kolna 11

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

Your responsibilities in this role: Building and managing a team responsible for revenue and commercial optimization in the Aggregates segment; Developing and implementing a long-term business development strategy tailored to the...

Firma: Cemex Polska Sp. z o.o.

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa, The Park, ul. Krakowiaków 46

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

Czym się będziesz zajmować: Weryfikacją i ewidencją dokumentów księgowych Nadzorem nad prawidłowym obiegiem dokumentów Przygotowywaniem zestawień i raportów na potrzeby wewnętrzne. Jakie wymagania musisz spełniać:...

Firma: Telemond Sp. z o.o.

Miejsce pracy: lubuskie / Kostrzyn nad Odrą

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

Twój zakres obowiązków realizowanie projektów audytorskich dla Klientów z audytu ogólnego i/lub sektora instytucji finansowych współpraca z Managerem zespołu w zakresie planowania realizacji projektów wspieranie mniej...

Firma: BDO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły