Praca
Specjalista
Zachodniopomorski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca administracyjno-biurowa w niepełnym wymiarze czasu pracy, wykonywana zgodnie z grafikiem czasu pracy. Praca samodzielna z przewagą wysiłku umysłowego. Praca przy monitorze ekranowym. Na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia.
Miejsce wykonywania pracy – budynek Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie przy ul. Małopolskiej 47, na III piętrze, wyposażonym w meble biurowe, sprzęt komputerowy oraz inne urządzenia biurowe. Praca wymaga przemieszczania się wewnątrz budynku pomiędzy pokojami i piętrami. Oświetlenie w pomieszczeniu pracy naturalne i sztuczne. Budynek jest wyposażony w windę, pomieszczenia sanitarne nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Informacja o wysokości proponowanego wynagrodzenia zasadniczego: 2.629,20 zł brutto + dodatek za wysługę lat
Zakres zadań
- Opracowuje, aktualizuje procedury i standardy zarządzania zasobami ludzkimi w służbie cywilnej w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Szczecinie.
- Współpracuje z komórkami organizacyjnymi w zakresie przygotowania i aktualizacji opisów stanowisk pracy w tym weryfikuje poprawność sporządzenia opisów stanowisk pracy z aktami wewnętrznymi i zewnętrznymi.
- Prowadzi sprawy związane z wartościowaniem stanowisk pracy członków korpusu służby cywilnej w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Szczecinie.
- Monitoruje proces sporządzania ocen okresowych członków korpusu służby cywilnej zatrudnionych w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Szczecinie w tym terminowość i poprawność sporządzenia.
- Monitoruje proces sporządzania indywidualnych programów rozwoju zawodowego członków korpusu służby cywilnej zatrudnionych w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Szczecinie.
- Sporządza roczny plan szkoleń oraz koordynuje procesy szkoleniowe członków korpusu służby cywilnej Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie.
- Pozyskuje dane i sporządza coroczne sprawozdanie z realizacji zadań wynikających z ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej dla Szefa Służby Cywilnej.
- Pozyskuje dane i sporządza sprawozdanie dotyczące członków korpusu służby cywilnej Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie na potrzeby KGP, KPRM i innych instytucji.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z obsługą kadrową lub zarządzaniem zasobami ludzkimi
- Znajomość zagadnień dotyczących standardów zarządzania zasobami ludzkimi w służbie cywilnej
- Znajomość przepisów prawa pracy
- Znajomość ustawy o służbie cywilnej i przepisów wykonawczych
- Umiejętność obsługi komputera oraz pakietu Microsoft Office
- Uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” potwierdzone dokumentem wydanym przez organy Policji lub ABW albo zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego mającego na celu uzyskanie dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne”
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Przeszkolenie: kurs kadrowy lub studia podyplomowe z zakresu prawa pracy
- Samodzielność
- Kreatywność
- Dobra organizacja pracy własnej
NAJNOWSZE OFERTY PRACODAWCÓW
Do zespołu People Solutions Center poszukujemy Senior Representative , odpowiedzialnego za analizę, wdrażanie i administrowanie programami HR. Osoba na tym stanowisku będzie współpracować z kluczowymi interesariuszami,...
Firma: Concentrix
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Data dodania: wczoraj
SzczegółyWynagrodzenie do negocjacji – adekwatne do posiadanego doświadczenia, kwalifikacji i umiejętności. Opis stanowiska: Obsługa i zarządzanie dokumentacją kadrowo-płacową zgodnie z przepisami prawa. Koordynacja dokumentacji...
Firma: NOWREM GROUP Daniel Łata sp.k.
Miejsce pracy: śląskie / Jaworzno
Data dodania: wczoraj
SzczegółyDo obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należą: Wdrażanie, analiza i ocena działań Centrum Rozwiązań dla Pracowników, obejmujących administrację zaangażowania i relacji z pracownikami oraz obsługę...
Firma: Concentrix
Miejsce pracy: lubelskie / Lublin
Data dodania: wczoraj
SzczegółyTwoja rola pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i...
Firma: Credit Agricole Bank Polska S.A.
Miejsce pracy: małopolskie / Tarnów
Data dodania: wczoraj
SzczegółyImplementacja i analiza działań Centrum Rozwiązań dla Pracowników, w tym zarządzanie relacjami oraz zaangażowaniem pracowników poprzez narzędzia wsparcia. Świadczenie usług konsultingowych w zakresie polityk HR,...
Firma: Concentrix
Miejsce pracy: zachodniopomorskie / Szczecin
Data dodania: wczoraj
SzczegółyZadania przygotowywanie dokumentacji pracowniczej związanej z zatrudnieniem, rozwiązaniem stosunku pracy i zmianą warunków zatrudnienia, przygotowywanie raportów miesięcznych, wystawianie zaświadczeń o wynagrodzeniu,...
Firma: Strabag BRVZ Sp. z o.o.
Miejsce pracy: mazowieckie / Pruszków
Data dodania: wczoraj
Szczegóły