Praca
Starszy inspektor wojewódzki
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Czynniki uciążliwe: zagrożenie korupcją, dyspozycyjność, również w nieprzewidywalnych terminach Praca w stresie, pod presją czasu.
Kontakty zewnętrzne: kilka razy w tygodniu: z pracownikami odpowiedzialnymi za sprawy finansowe w: państwowych jednostkach budżetowych
Kilka razy w miesiącu: z pracownikami Ministerstwa Finansów, jednostek samorządu terytorialnego
Inne: długotrwała praca przy komputerze, wymuszona pozycja ciała, bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku - utrudniony dostęp dla osób z niepełnosprawnością poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Zakres zadań
- analizowanie i weryfikowanie pod kątem finansowym oraz zgodności z obowiązującymi przepisami dokumentów dotyczących planowania i wykonywania budżetu w nadzorowanym zakresie, sporządzonych przez państwowe jednostki budżetowe, Wydziały ŁUW w Łodzi oraz jednostki samorządu terytorialnego
- opracowywanie projektów dokumentów dotyczących planowania i wykonywania wydatków, w tym m.in.: opinii, informacji, wniosków Wojewody Łódzkiego o zwiększenie budżetu, materiałów planistycznych itp., w nadzorowanym zakresie (w układzie tradycyjnym i zadaniowym)
- opracowywanie projektów decyzji Wojewody Łódzkiego w sprawie zmian w budżecie oraz propozycji zmian w budżecie w układzie zadaniowym w nadzorowanym zakresie, a także zawiadomień do dysponentów, jednostek samorządu terytorialnego, Wydziałów ŁUW w Łodzi i Regionalnej Izby Obrachunkowej o zmianach w planie wydatków wynikających z decyzji i akceptacji Wojewody Łódzkiego, a także decyzji ministra właściwego ds. budżetu oraz Prezesa Rady Ministrów
- opracowywanie i współudział w opracowaniu propozycji podziału: wstępnych kwot wydatków przyznanych przez ministra właściwego ds. budżetu na rok następny na zadania nadzorowane i wykonywane przez Wojewodę Łódzkiego, kwot dochodów i wydatków wynikających z projektu ustawy budżetowej przyjętego przez Radę Ministrów i przekazanego do Sejmu RP oraz ustawy budżetowej na dany rok, w układzie tradycyjnym i zadaniowym, a następnie zawiadomień do jednostek podległych Wojewodzie i nadzorowanych oraz jednostek samorządu terytorialnego o kwotach wydatków, dochodów, dotacji wynikających z tych podziałów
- opracowywanie rocznych informacji z wykonania wydatków zaplanowanych w budżecie Wojewody Łódzkiego, w nadzorowanym zakresie
- przygotowywanie projektów opinii w sprawie uzgadniania zadań państwowych jednostek budżetowych, zakwalifikowanych do dofinansowania z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi, przy współpracy z właściwymi wydziałami Urzędu i państwowymi jednostkami budżetowymi podległymi Wojewodzie, w nadzorowanym zakresie
- prowadzenie ewidencji wydatków budżetu Wojewody Łódzkiego w nadzorowanym zakresie w Systemie Finansowo-Księgowym oraz innych ewidencji niezbędnych do realizacji zadań Oddziału
- wprowadzanie do Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa TREZOR i zatwierdzanie w imieniu Wojewody Łódzkiego danych planistycznych, tj. wynikających z materiałów planistycznych do projektu budżetu, projektu ustawy budżetowej na rok następny oraz ustawy budżetowej na dany rok, wniosków o decyzje i korekty decyzji (ministra właściwego ds. budżetu, Prezesa Rady Ministrów i Wojewody Łódzkiego) oraz decyzji budżetowych w sprawie zmian w budżecie i blokowanie wydatków, a także weryfikowanie i zatwierdzanie danych wprowadzonych przez dysponentów podległych.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe ekonomiczne- doświadczenie zawodowe: powyżej 1,5 roku praca/staż w obszarze finansów
- znajomość ustawy o finansach publicznych
- umiejętność: pracy w zespole, wyszukiwania, analizowania i interpretowania danych, analizowania danych, wyciągania wniosków i formułowania logicznych wypowiedzi w mowie i piśmie, interpretacji przepisów prawnych, obsługi programów: edytor tekstów i arkusz kalkulacyjny, odpowiedzialność, rzetelność, samodzielność, dyspozycyjność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- przeszkolenie - w zakresie stosowania ustawy o finansach publicznych, aktów prawnych wydanych na podstawie ustawy o finansach publicznych, Kodeksu Postępowania Administracyjnego
- Umiejętność: obsługi systemu TREZOR
NAJNOWSZE OFERTY PRACODAWCÓW
Do zespołu People Solutions Center poszukujemy Senior Representative , odpowiedzialnego za analizę, wdrażanie i administrowanie programami HR. Osoba na tym stanowisku będzie współpracować z kluczowymi interesariuszami,...
Firma: Concentrix
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Data dodania: wczoraj
SzczegółyWynagrodzenie do negocjacji – adekwatne do posiadanego doświadczenia, kwalifikacji i umiejętności. Opis stanowiska: Obsługa i zarządzanie dokumentacją kadrowo-płacową zgodnie z przepisami prawa. Koordynacja dokumentacji...
Firma: NOWREM GROUP Daniel Łata sp.k.
Miejsce pracy: śląskie / Jaworzno
Data dodania: wczoraj
SzczegółyDo obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należą: Wdrażanie, analiza i ocena działań Centrum Rozwiązań dla Pracowników, obejmujących administrację zaangażowania i relacji z pracownikami oraz obsługę...
Firma: Concentrix
Miejsce pracy: lubelskie / Lublin
Data dodania: wczoraj
SzczegółyTwoja rola pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i...
Firma: Credit Agricole Bank Polska S.A.
Miejsce pracy: małopolskie / Tarnów
Data dodania: wczoraj
SzczegółyImplementacja i analiza działań Centrum Rozwiązań dla Pracowników, w tym zarządzanie relacjami oraz zaangażowaniem pracowników poprzez narzędzia wsparcia. Świadczenie usług konsultingowych w zakresie polityk HR,...
Firma: Concentrix
Miejsce pracy: zachodniopomorskie / Szczecin
Data dodania: wczoraj
SzczegółyZadania przygotowywanie dokumentacji pracowniczej związanej z zatrudnieniem, rozwiązaniem stosunku pracy i zmianą warunków zatrudnienia, przygotowywanie raportów miesięcznych, wystawianie zaświadczeń o wynagrodzeniu,...
Firma: Strabag BRVZ Sp. z o.o.
Miejsce pracy: mazowieckie / Pruszków
Data dodania: wczoraj
Szczegóły