Logo
Starszy specjalista ds. doboru i rozwoju kadr (projekty rozwojowe) w Dziale Kadr i Spraw Socjalnych

Praca

Starszy specjalista ds. doboru i rozwoju kadr (projekty rozwojowe) w Dziale Kadr i Spraw Socjalnych

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY

Starszy specjalista ds. doboru i rozwoju kadr (projekty rozwojowe) w Dziale Kadr i Spraw Socjalnych
Miejsce pracy: Warszawa
Wymagania niezbędne:
  • wykształcenie wyższe
  • minimum 5 - letni udokumentowany ogólny staż pracy, w tym minimum 3 - letni staż pracy w obszarze miękkiego HR
  • minimum 2 - letnie doświadczenie w realizacji rozwojowych projektów HR (np. ścieżek rozwoju pracowników, programu mentoringowego, budowania wizerunku pracodawcy) 
  • znajomość narzędzi, praktyk i trendów HR na rynku
  • znajomość ustawy o pracownikach samorządowych
  • praktyczna znajomość MS Office
  • znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację
  • nastawienie na realizację założonych celów i elastyczność działaniu
  • inicjatywa i proaktywne podejście do zadań
  • umiejętność planowania i wyznaczania priorytetów
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
  • zdolność analitycznego myślenia
  • dbałość o opinię własną i pracodawcy
  • postępowanie zgodnie z zasadami etyki zawodowej
  • gotowość do doskonalenia zawodowego 
  • obywatelstwo polskie – o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 530)
  • w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego – znajomość języka polskiego potwierdzana dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej 
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych 
Wymagania dodatkowe:
  • wykształcenie wyższe w obszarze: zarządzanie zasobami ludzkimi, psychologia, socjologia, prawo pracy
  • doświadczenie w informatyzacji procesów HR 
  • doświadczenie w przygotowywaniu raportów i analiz HR
  • doświadczenie w pracy w administracji publicznej
  • odporność na stres
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
  • realizowanie polityki personalnej ZTM
  • realizacja, doskonalenie i standaryzacja istniejących oraz wdrażanie nowych procesów HR
  • realizacja i ewaluacja projektów HR
  • wdrażanie usprawnień oraz nowych narzędzi w obszarze HR, w tym również w oparciu o systemy informatyczne
  • bieżący monitoring trendów w obszarze HR 
  • przygotowywanie analiz i raportów
  • realizowanie procesów kadrowych, ze szczególnym uwzględnieniem wewnętrznych i zewnętrznych działań ukierunkowanych na budowania marki pracodawcy (m.in. program praktyk, program adaptacji nowozatrudnionych pracowników, badania satysfakcji)
  • tworzenie raportów, analiz i prezentacji na wewnętrzne potrzeby organizacji
  • doskonalenie i nadzór nad regulaminami, procedurami i instrukcjami w obszarze kadr i spraw socjalnych
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie
  • dodatek stażowy
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne – zgodnie z Ustawą z dnia 12 grudnia 1997 r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej
  • ruchomy czas pracy
  • możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. dofinansowanie do wypoczynku pracownika, dofinansowanie do wypoczynku dzieci, pożyczki) 
  • opiekę medyczną
  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie
  • możliwość skorzystania z ulgi w Kolejach Mazowieckich
  • możliwość wykupienia kart sportowych
  • możliwość przystąpienia do Pracowniczej Kasy Zapomogowo – Pożyczkowej
  • pracę z zespołem profesjonalistów
  • partnerską komunikację
  • pracę na rzecz rozwoju m.st. Warszawy
  • możliwość udziału w akcjach społecznych
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

 

Miejsce pracy:

Praca w siedzibie ZTM, przy ul. Grochowskiej 316/320 w Warszawie. Budynek dostosowany dla osób z niepełnosprawnościami.

 

Stanowisko pracy:

Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze powyżej połowy wymiaru czasu pracy, obsługą urządzeń biurowych, przemieszczaniem się wewnątrz budynku. Dla osób z niepełnosprawnością istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy.

Wymagane dokumenty:
  • curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej
  • list motywacyjny zawierający syntetyczny opis zrealizowanych projektów rozwojowych w obszarze HR
  • kserokopie / skan wszystkich stron świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy
  • kserokopie / skany dokumentów potwierdzających:
    • posiadane wykształcenie
    • posiadanie niezbędnych kwalifikacji
    • niepełnosprawność - w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz.U. z 2022 r. poz. 530)
    • znajomość języka polskiego (jeśli dotyczy – patrz pkt. dot. tej kwestii w wymaganiach niezbędnych)
  • podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata (skan oświadczenia w przypadku przesyłania dokumentów drogą elektroniczną) o:
    • nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
    • pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych
    • posiadanym obywatelstwie
  • podpisana własnoręcznie (skan dokumentów w przypadku ich przesyłania drogą elektroniczną):
    • informacja dla kandydata o procedurze zgłoszeń wewnętrznych
    • klauzula o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, zgodnie z zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych)

Szczegółowe informacje dotyczące wymaganych dokumentów dostępne są na stronie Zarządu Transportu Miejskiego w sekcji: Informacja o wymaganych dokumentach potwierdzających m.in staż pracy, czy też posiadane wykształcenie

 

Druk zawierający oświadczenia, informacja dla kandydata o procedurze zgłoszeń wewnętrznych oraz klauzula o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych znajduje się na stronie Zarządu Transportu Miejskiego: https://www.ztm.waw.pl/pracuj-w-ztm/

Informacja o przebiegu procesu rekrutacyjnego jest dostępna na stronie Zarządu Transportu Miejskiego w sekcji: Przebieg i zasady rekrutacji (https://www.ztm.waw.pl/przebieg-i-zasady-rekrutacji/)

Procedura określająca zasady postępowania względem zgłaszanych informacji o naruszeniu prawa oraz ochrony sygnalistów w rozumieniu ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów jest dostępna na stronie Zarządu Transportu Miejskiego w sekcji: Procedura zgłoszeń naruszeń prawa. (https://www.ztm.waw.pl/procedura-zgloszen-naruszen-prawa/)

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w wybrany sposób w poniżej podanym terminie:
  • w wersji elektronicznej - za pomocą przycisku aplikowania – do 20.06.2025 r.
  • w wersji papierowej - osobiście lub przesłać do pod adresem: Zarząd Transportu Miejskiego, Kancelaria Główna, ul. Grochowska 316/320, 03-839 Warszawa w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Starszy specjalista ds. doboru i rozwoju kadr” – do 20.06.2025 r. do godz. 16.00
Aplikacje, które wpłyną do ZTM po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci zakwalifikowani do II etapu naboru – testu wiedzy i kompetencji, zostaną o tym powiadomieni pisemnie lub telefonicznie. Działania rekrutacyjne (m.in. test wiedzy i kompetencji, rozmowa kwalifikacyjna) planowane są w terminie od 23.06 do 04.07.2025 r.

Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie niezwłocznie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZTM, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi poniżej 6%.
Informacja Administratora Danych o przetwarzaniu danych osobowych w procesie rekrutacyjnym

Niniejsza informacja przekazywana jest w celu realizacji wymogu art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku zprzetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy95/46/WE, dalej zwanego "RODO", w związku prowadzeniem przez Zarządu Transportu Miejskiego w Warszawienaboru kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze (w tym kierownicze), stanowiska pomocnicze i obsługi oraz nazastępstwo.
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Transportu Miejskiego z siedzibą w Warszawie (03-839), ul. Grochowska 316/320, dalej jako „ZTM”;
2) z Administratorem można kontaktować się w następujący sposób:
a) listownie, na adres siedziby ZTM,
b) pocztą elektroniczną pod adresem: ztm@ztm.waw.pl,
c) telefonicznie: 22 459 41 00,
d) za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP;
3) ZTM powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan kontaktować pod adresem e-mail:iod@ztm.waw.pl lub pisemnie na adres siedziby ZTM;
4) ZTM będzie przetwarzać Pani/Pana danych osobowych na podstawie:
a) art. 6 ust. 1 lit. c) RODO – w zakresie danych osobowych wskazanych w art. 22¹ § 1 i 4 ustawy z dnia 26 czerwca1974 r. Kodeks pracy – przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnegociążącego na pracodawcy,
b) art. 9 ust. 2 lit. b) RODO w związku z przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodoweji społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych – w zakresie danych o niepełnosprawności (w przypadku,gdy kandydat poda takie dane w dokumentach aplikacyjnych z własnej inicjatywy) – przetwarzanie jest niezbędnedo wypełnienia obowiązków i wykonywania szczególnych praw przez pracodawcę lub osobę, której dane dotyczą,w dziedzinie prawa pracy, zabezpieczenia społecznego i ochrony socjalnej,
c) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – w zakresie danych osobowych zebranych podczas rozmowy rekrutacyjnej oraz wynikówewentualnych testów kwalifikacyjnych – przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawniewww.ztm.waw.pl ul. Grochowska 316/320, 03-839 Warszawa, tel.: 22 459 42 94uzasadnionych interesów realizowanych przez pracodawcę, polegających na weryfikacji kwalifikacji i umiejętnościkandydatów do pracy w celu wybrania odpowiedniej osoby na stanowisko, na które jest prowadzona rekrutacja,
d) art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, tj. na podstawie dobrowolnej zgody kandydata – w zakresie danych podanychw dokumentach aplikacyjnych, innych niż dane, o których mowa w art. 22¹ § 1 i 4 Kodeksu pracy oraz daneo niepełnosprawności,
5) Pani/Pana dane osobowe nie będą wykorzystywane do celów innych niż te, dla których zostały pierwotnie zebrane.

Informujemy również, że:

6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez ZTM przez okres nieprzekraczający 3 miesięcy odmomentu zakończenia procesu rekrutacyjnego.
7) Pani/Pana dane mogą zostać udostępnione:
a) podmiotom świadczącym usługi na rzecz ZTM, w szczególności usługi IT, prawne, archiwizacji i niszczeniadokumentów,
b) podmiotom uprawnionym do otrzymania danych osobowych na podstawie przepisów prawa powszechnieobowiązującego;
8) w związku z przetwarzaniem przez ZTM Pani/Pana danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo do:
a) żądania dostępu do swoich danych osobowych oraz uzyskania ich kopi – zgodnie z art. 15 RODO,
b) sprostowania i uzupełnienia danych, gdy dane te są nieprawidłowe lub niekompletne – zgodnie z art. 16 RODO,
c) żądania usunięcia swoich danych osobowych – zgodnie z art. 17 RODO,
d) żądania ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych – zgodnie z art. 18 RODO,
e) przenoszenia swoich danych osobowych – zgodnie z art. 20 RODO,
f) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych – zgodnie z art. 21 RODO,
g) cofnięcia zgody na przetwarzanie przez Administratora Pani/Pana danych osobowych, przy czym wycofanie zgodyna przetwarzanie przez Administratora Pani/Pana danych osobowych nie wpływa na zgodność z prawemprzetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem (art. 7 ust. 3 RODO);
9) w celu skorzystania z wyżej wymienionych praw należy skontaktować się z Administratorem lub InspektoremOchrony Danych, korzystając ze wskazanych danych kontaktowych;
10) przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadkuuznania, że ZTM przetwarza Pani/Pana dane osobowe z naruszeniem przepisów RODO;
11) podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22¹ § 1 i 4 Kodeksu pracy jestniezbędne, aby uczestniczyć w procesie rekrutacyjnym; podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolnei wymaga Pani/Pana wyraźnej zgody;
12) posiada Pani/Pan prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie; wycofanie zgody nie wpływa na zgodnośćz prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem;
13) w oparciu o Pani/Pana dane osobowe ZTM nie będzie podejmował decyzji opartych na zautomatyzowanymprzetwarzaniu, w tym decyzji będących wynikiem profilowania, które miałyby wpływ na Pani/Pana sytuację prawnąlub mogłyby w inny sposób wpływać na Pani/Pana prawa lub obowiązki.

NAJNOWSZE OFERTY PRACODAWCÓW

Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa ok. 200 pracowników. Naliczanie wynagrodzeń, zasiłków i innych świadczeń. Obsługa specjalistycznego oprogramowania kadrowo-płacowego. Nadzór nad Zakładowym Funduszem Świadczeń...

Firma: Klient portalu Praca.pl

Miejsce pracy: dolnośląskie / Gryfów Śląski

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa ok. 200 pracowników. Naliczanie wynagrodzeń, zasiłków i innych świadczeń. Obsługa specjalistycznego oprogramowania kadrowo-płacowego. Nadzór nad Zakładowym Funduszem Świadczeń...

Firma: Klient portalu Praca.pl

Miejsce pracy: dolnośląskie / Zgorzelec

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa ok. 200 pracowników. Naliczanie wynagrodzeń, zasiłków i innych świadczeń. Obsługa specjalistycznego oprogramowania kadrowo-płacowego. Nadzór nad Zakładowym Funduszem Świadczeń...

Firma: Klient portalu Praca.pl

Miejsce pracy: dolnośląskie / Lubań

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

What are you going to do: Get to know the work of the HR team in everyday tasks Analyze data and prepare professional reports Prepare presentations for the HR department Enter data into the system Lead at least one innovative HR...

Firma: CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

Uczestniczenie w przygotowywaniu rocznego budżetu, forecastu, planu wieloletniego oraz kontrola ich realizacji i analiza odchyleń Analizowanie rentowności według produktów, kanałów dystrybucji, klientów itp. Wykonywanie...

Firma: Mag Dystrybucja sp. z o.o. sp.k.

Miejsce pracy: warmińsko-mazurskie / Olsztyn, ul. Sprzętowa 2

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Obsługę procesów kadrowo-płacowych, w tym m.in. przygotowywanie list płac, rozliczanie wynagrodzeń, sporządzanie umów o pracę i innych dokumentów kadrowych....

Firma: KORPORACJA BUDOWLANA "FADOM" SPÓŁKA AKCYJNA

Miejsce pracy: śląskie / Żory, ul. Boczna 6

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły