Logo
Starszy Specjalista / Główny Specjalista / Ekspert w Departamencie Koordynacji Wdrażania Programów

Praca

Starszy Specjalista / Główny Specjalista / Ekspert w Departamencie Koordynacji Wdrażania Programów

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości działa na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw, podnoszenia kwalifikacji kadr i kształtowania przyjaznego otoczenia biznesowego. Dzięki wsparciu Agencji firmy rozwijają działalność eksportową, wzorniczą, badawczo-rozwojową i wykorzystują w produkcji innowacje i nowoczesne technologie. Oferta PARP pozwala na kompleksową realizację projektów - od koncepcji po komercjalizację.

Starszy Specjalista / Główny Specjalista / Ekspert w Departamencie Koordynacji Wdrażania Programów
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 017/25/DKW_SPWP/SS/GS/E
Główne zadania dla Głównego Specjalisty lub Eksperta:
  • opracowywanie i wdrażanie nowych rozwiązań, w tym rozwiązań usprawniających procesy kontraktacji i rozliczeń, a w przypadku Eksperta również koordynacja ich spójnego zastosowania w ramach programów realizowanych przez Agencję (w szczególności FENG i FEPW)
  • przygotowanie / opracowanie, a w przypadku Eksperta również koordynacja na poziomie Agencji:
    • wzorów dokumentów dot. wyboru projektów do dofinansowania (w tym w zakresie systemu oceny wniosków o dofinansowanie)
    • obszaru rozliczeń projektów (w tym uzgodnienia kwestii horyzontalnych oraz nadzór na wzorem umowy o dofinansowanie)
    • procesu uzgadniania stanowisk w zakresie udzielania pomocy publicznej w ramach zadań realizowanych przez sekcję
    • procesu uzgadniania i podpisywania porozumień programowych oraz ich aneksowanie
    • prac związanych z przygotowaniem i aktualizacją dokumentów programowych, wytycznych i aktów prawnych dotyczących realizowanych programów
    • informacji dla Prezesa PARP i Zastępców Prezesa, innych pracowników PARP, partnerom zaangażowanym we wdrażanie programu o charakterze przekrojowym
  • udział w opracowywaniu zasad naboru oraz współpracy z ekspertami uczestniczącymi w wyborze projektów do dofinansowania oraz współpraca z ekspertami wpisanymi na wykaz
  • udział w pracach związanych z przygotowywaniem projektów procedur (w szczególności w zakresie rozwiązań usprawniających procesy kontraktacji i rozliczeń)
  • prowadzenie szkoleń / spotkań i przygotowywanie materiałów pomocniczych dla użytkowników w zakresie nadzorowanych procedur.

Główne zadania dla Starszego Specjalisty:

  • opracowywanie i wdrażanie nowych rozwiązań w tym rozwiązań usprawniających procesy kontraktacji i rozliczeń (w szczególności FENG i FEPW) 
  • Udział w:
    • przygotowaniu wzorów dokumentów dot. wyboru projektów do dofinansowania (w tym w zakresie systemu oceny wniosków o dofinansowanie)
    • opracowaniu rozwiązań z obszaru rozliczeń projektów
    • procesie uzgadniania stanowisk w zakresie udzielania pomocy publicznej w ramach zadań realizowanych przez sekcję
    • procesie uzgadniania i podpisywania porozumień programowych oraz ich aneksowanie
    • pracach związanych z przygotowaniem i aktualizacją dokumentów programowych, wytycznych i aktów prawnych dotyczących realizowanych programów
    • przygotowaniu informacji dla Prezesa PARP i Zastępców Prezesa, innych pracowników PARP, partnerom zaangażowanym we wdrażanie programu o charakterze przekrojowym
  • udział w opracowywaniu zasad naboru oraz współpracy z ekspertami uczestniczącymi w wyborze projektów do dofinansowania oraz współpraca z ekspertami wpisanymi na wykaz
  • udział w pracach związanych z przygotowywaniem projektów procedur (w szczególności w zakresie rozwiązań usprawniających procesy kontraktacji i rozliczeń).
Oczekujemy (wymagania formalne):
  • wykształcenia wyższego min. na poziomie licencjackim
  • min.: 6 lat (dla Eksperta) lub 5 lat (dla Głównego Specjalisty) lub 4 lata (dla Starszego Specjalisty) doświadczenia zawodowego, w tym min.: 3 lata (dla Eksperta oraz Głównego Specjalisty) lub 2 lata (dla Starszego Specjalisty) doświadczenia w organizacji konkursów na realizację projektów lub w realizacji projektów współfinansowanych ze środków europejskich w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
  • umiejętności tworzenia dokumentów skierowanych do przedsiębiorców, które wchodzą w skład dokumentacji konkursowej (regulaminy, umowy, formularze wniosków o dofinansowanie) – nie dotyczy stanowiska Starszego Specjalisty
  • znajomości uregulowań prawnych i dokumentów programowych związanych z finansowaniem projektów ze środków EFRR w Polsce
  • praktycznej znajomości systemów informatycznych wspierających procesy oceny projektów i zawierania umów (w tym CST i/lub LSI)
  • bardzo dobrej znajomości MS Word
  • dobrej znajomości MS Excel
  • znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • samodzielności, kreatywności, dokładności.
Dodatkowo (wymagania pożądane):
  • wykształcenie wyższe magisterskie (preferowany kierunek: ekonomia, prawo międzynarodowe, socjologia)
  • min.: 3 lata (dla Eksperta i Głównego Specjalisty) lub 2 lat (dla Starszego Specjalisty) pracy w podmiocie organizującym konkursy na realizację projektów współfinansowanych ze środków europejskich w ramach EFRR, w tym min.: 2 lata (dla Eksperta i Głównego Specjalisty)​ lub rok (dla Starszego Specjalisty)​ pracy przy procesie oceny projektów współfinansowanych ze środków EFRR (np. POPW, POIR, FENG, FEPW)
  • doświadczenie w realizacji zadań o charakterze przekrojowym, wymagających zaangażowania i koordynacji prac kilku komórek organizacyjnych (dla Eksperta)
  • dobra znajomość MS Power Point i MS Power BI
  • znajomość podstawowych zagadnień w obszarze prawa gospodarczego i finansów publicznych
  • znajomość podstawowych zagadnień Prawa zamówień publicznych
  • nastawienie na rozwój i zdobywanie wiedzy, nastawienie na poszukania rozwiązań/ usprawnień, szybkie uczenie.
Oferujemy:
  • umowę o pracę,
  • premię regulaminową,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • grupowe ubezpieczenie na życie,
  • szkolenia,
  • atrakcyjną lokalizację,
  • wydarzenia integracyjne,
  • programy socjalne.
Klikając w przycisk „Wyślij” zgadzasz się na przetwarzanie przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości z siedzibą w Warszawie (00-834), ul. Pańska 81/83 Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem biuro@parp.gov.pl.

Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Przewidywane kategorie odbiorców danych: pracownicy działu HR, kadra kierownicza decydująca o zatrudnieniu oraz dostawcy usług służących rekrutacji.

Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres 3 miesięcy od daty zakończenia rekrutacji, a gdy wyraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach przez okres 1 roku od daty złożenia aplikacji. W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem biuro@parp.gov.pl lub naszym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem iod@parp.gov.pl. Każdemu przysługuje ponadto prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych na niewłaściwe przetwarzanie jego danych.

NAJNOWSZE OFERTY PRACODAWCÓW

Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa ok. 200 pracowników. Naliczanie wynagrodzeń, zasiłków i innych świadczeń. Obsługa specjalistycznego oprogramowania kadrowo-płacowego. Nadzór nad Zakładowym Funduszem Świadczeń...

Firma: Klient portalu Praca.pl

Miejsce pracy: dolnośląskie / Gryfów Śląski

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa ok. 200 pracowników. Naliczanie wynagrodzeń, zasiłków i innych świadczeń. Obsługa specjalistycznego oprogramowania kadrowo-płacowego. Nadzór nad Zakładowym Funduszem Świadczeń...

Firma: Klient portalu Praca.pl

Miejsce pracy: dolnośląskie / Zgorzelec

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa ok. 200 pracowników. Naliczanie wynagrodzeń, zasiłków i innych świadczeń. Obsługa specjalistycznego oprogramowania kadrowo-płacowego. Nadzór nad Zakładowym Funduszem Świadczeń...

Firma: Klient portalu Praca.pl

Miejsce pracy: dolnośląskie / Lubań

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

What are you going to do: Get to know the work of the HR team in everyday tasks Analyze data and prepare professional reports Prepare presentations for the HR department Enter data into the system Lead at least one innovative HR...

Firma: CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

Uczestniczenie w przygotowywaniu rocznego budżetu, forecastu, planu wieloletniego oraz kontrola ich realizacji i analiza odchyleń Analizowanie rentowności według produktów, kanałów dystrybucji, klientów itp. Wykonywanie...

Firma: Mag Dystrybucja sp. z o.o. sp.k.

Miejsce pracy: warmińsko-mazurskie / Olsztyn, ul. Sprzętowa 2

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Obsługę procesów kadrowo-płacowych, w tym m.in. przygotowywanie list płac, rozliczanie wynagrodzeń, sporządzanie umów o pracę i innych dokumentów kadrowych....

Firma: KORPORACJA BUDOWLANA "FADOM" SPÓŁKA AKCYJNA

Miejsce pracy: śląskie / Żory, ul. Boczna 6

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły